Zit even in dubio: Carlijn heeft over de hele dag plm. 700cc op (ze is nu bijna 6 maanden). Ze heeft hierbij meer aangelengde melk gedronken. (minder schepjes poeder, meer water) want dat drinkt ze makkelijker weg met deze warmte…
Op haar kamertje is het nu 26 graden! (ondanks dat de airco de hele dag heeft staan brullen… :x )
Mijn vraag is nu dus: moet ik haar straks nog even wakker maken voor wat extra vocht? Of moet ik kijken of ze zelf wakker wordt als ze dorst krijgt? (Haar kennende slaapt ze gewoon lekker door tot 7.30)
Ze heeft om 6 uur en 8 uur flesjes gedronken van 200 cc met 4/5 schepjes poeder…
Ik zit dus al vanaf 8 uur te piekeren en te peinzen… graaaag jullie advies!
ik zou dr niet wakker maken , als ze dorst heeft komt ze wel en ze heeft iig genoeg op!
Ik zou zelf haar lekker laten slapen. Check wel even hoe warm ze het heeft, maar als ze goed aanvoelt niks meer aan doen.
Pfoe… bedankt voor jullie snelle antwoord! :-*
Ik zou haar ook lekker laten slapen.
Als je zelf naar bed gaat nog even kijken.
Als ze dorst heeft zal ze zich wel melden.
Ik ga zeker nog even bij haar kijken, even het nekje checken. Die voelde een uurtje geleden vrij koel, dus wel okay. Uitgerekend met dit warme weer drinkt ze moeilijk, en dan maak ik me natuurlijk weer megazorgen… zucht… Sapjes lust ze gek genoeg niet?!
Cleo lust ook geen sapjes maar is wel verzot op rooibosthee. kan je misschien ook es proberen
trouwens lauwe thee of water werkt het beste dorstlessend al zou je denken koud maar das dus niet zo
Ook goed de luiers in de gaten houden, die moeten goed nat zijn, dan weet je ook meteen of ze voldoende drinkt. Ze zweten ook een hoop uit namelijk.
Die hitte op de kamertjes is echt niet leuk meer, hier is het ook continue 25 graden in de slaapkamers. :shock: