Expeditie Robinson

@meisje1974 wrote:

hahaha, slaapproef voor de mensen die niet voor immuniteit op mogen. Duimen dat die ene van de tweeling in slaap valt :pray:

jah idd… ik kan em wel in slaap kijken, maar zul je zien…

en ze hebben flink zitten bunkeren, dus daar wordt je helemaal suf van…

Haha nou zekers en nu moeten de ogen ook weer dicht haha, moeilijk

oooh k zie paul zo wegzakken… neeeeeh…

Ik hoop niet dat Paul afvalt. Hij is zo’n leuke bijdrage aan het groepsgevoel.

Eerste keuze: is die tweeling eruit en anders Peggy.

fatima!! eruit!

Oh Paultje toch :?

Dit is echt balen zeg, heeft hij 2 zwarte stemmen alhoewel ik me niet echt voor kan stellen dat ze hem direct weg zullen stemmen.

Fatima eruit!!!

Min hee eruitstemmen…hoorde ik dat nou goed?

Nahja dat ze lekker over een dikke wortel struikelt :hand:

Dat hoorde ik volgens mij ook :think:

@Natascha1975 wrote:

Min hee eruitstemmen…hoorde ik dat nou goed?

Nahja dat ze lekker over een dikke wortel struikelt :hand:

jah… idd, goed gehoord!! Daarom… zij eruit! hopelijk slaan de anderen de handen in 1 ze is gevaarlijk!

Ik hoop dat die andere inzien dat ze zich samen moeten gooien, anders gaan ze stuk voor stuk eruit. Gun het die pokertrio echt niet :twisted:

ach, het maakt niet uit op wie het pokertrio de zinnen heeft gezet. Waar het omgaat is hoe slim de andere zijn. zij zijn met meer, dus zij kunnen samenspannen tegen Fatima en haar slaafjes.

ja ze moeten het zsm dat drio uit elkaar krijgen, die peggy hangt er toch maar bij! maar goed dan zullen ze dus met minimaal 4 slim samen moeten spannen en wie daar slim genoeg voor is?

fajah?ruud?

ik denk dat paul er nog wel even in blijft, hij heeft sowieso munten en ze zien hem niet echt als concurentie

die broers powend!! wat een suffe actie…

@Sennapen wrote:

Had het tess ook wel gegund, sexy broekje btw :lol:

echt hé die billen hingen er bijna uit :lol: maar ze heeft ook een mooi figuur..
typisch hoe verschillend lijven ook reageren..fajah die je gewoon per aflevering vermageren en tess straalde en zag er nog voller uit

In weze zou Fajah de persoon zijn om nu leiding te nemen. Zij heeft al die tijd in de mangrove gezeten, dus all vieze spelletjes meegemaakt. Zij weet het best hoe iedereen reageert als het minder goed gaat.

@teun wrote:

@Sennapen wrote:
Had het tess ook wel gegund, sexy broekje btw :lol:

echt hé die billen hingen er bijna uit :lol: maar ze heeft ook een mooi figuur..
typisch hoe verschillend lijven ook reageren..fajah die je gewoon per aflevering vermageren en tess straalde en zag er nog voller uit

Haha ja, ze zag er idd nog goed uit. De een kan er misschien minder over dan een ander.

Zitten we er weer klaar voor?

Yesssss 8)

Knap zeg van joke, maar ruud wel gegund :thumbup:

Echt heel knap, ik had echt lang niet zolang volgehouden :thumbup: