Expeditie Robinson

Ik ben ook heel benieuwd hoe Kim Feenstra het gaat doen…

Ook ik ga Ernst-Paul missen! :kaars: :kaars:

Ik zit voor de buis donderdag!

@sabje373 wrote:

Ik ben ook heel benieuwd hoe Kim Feenstra het gaat doen…

Kim Feenstra was een echte bikkel in 71 graden noord dus ik verwacht wel dat ze weer een taaie is!

Ik heb 71 graden noord eigenlijk nooit gezien, dus geen mening of idee van :wink:

Kim is zoals gezegt “een meisje van de straat”, ze heeft wel voor hetere vuren gestaan.

Ik ben erg benieuwd kan vrijdag ga ik kijken op i-net.

jaaaaa, ook ik kijk weer mee!

ik kijk ook zeker weer mee :thumbup:

Me too! Al gaan mijn haren recht overeind staan van die stem van Kim Feenstra. Dat kleine meisjesstemmetje, brrrrr!

@Elka wrote:

Me too! Al gaan mijn haren recht overeind staan van die stem van Kim Feenstra. Dat kleine meisjesstemmetje, brrrrr!
maar ja daar kan ze ook niks aan doen :wink:

@klavertje4 wrote:

@Elka wrote:
maar ja daar kan ze ook niks aan doen :wink:

Ze is doof of heel slecht horend vandaar dat ze zo’n rare stem heeft.

Neemt niet weg dat ik het een vreselijke stem vind :wink:

Ik heb verder geen hekel aan haar, hoor. Ik ben benieuwd hoe ze uit de verf komt op het eiland. Stoer dat ze mee doet, maar dat vind ik van alle deelnemers. Ik geloof niet dat het mij zou lukken.

Ik vind het idd van allemaal knap dat ze mee doen aan zo’n programma.

Alhoewel ik best wel zou willen meedoen hoor! Raak ik mn zwangerschaps kilo’s nog een beetje kwijt haha.

Ik ga ook zeker weer kijken, ik volg Eddy Zoey ook op Twitter en kreeg dus al zijn tweets mee tijdens de opnamens, dat was al erg leuk om te volgen :lol:

wou hem bekijken via uitzending gemist… maar helaas doet hij het niet… jammer…

Hier het zelfde probleem :frowning:

@juudje1985 wrote:

het begint toch pas morgen :think:

er is als het goed is al een aflevering op geweest… weet niet of het de eerste aflevering echt is…

@juudje1985 wrote:

Zoveel heb je nog niet gemist. De kandidaten werden voorgesteld en zo, niet echt veel meer dan dat. Morgen voor het echie :dance:

Vandaag is het zo ver! :dance: :dance: :dance:

@Huggie wrote:

Vandaag is het zo ver! :dance: :dance: :dance:

Jaaa eindelijk.

Ik kom vanavond niet van mijn bankie af :lol:

Ik hoop niet dat je voor deze uitzending ook moet gaan betalen bij rtl gemist.

Ik wilde net de aflevering van undercover boss terug kijken en ik zie tot mijn grote verbazing dat ik daar 99 cent voor moet gaan betalen bij rtl. Dat zelfde geld ook als je bv rtl boulevard terug wil kijken.

Zijn ze nu helemaal!!! Ik moet me ookal door die stomme reclames heen worstelen. Ik ga echt niet betalen! :hand: