Expeditie Robinson, wanneer begint het weer?

Hahahaha die Hiu… geweldig mens vind ik het! Hele strakke actie weer! :mrgreen:

hahahaha superrrrrrrrrr zeg!!!

die gezichten van Yin en hans…the are not amused :lol: :lol: :lol:

Hiu is gewoon écht een slimmerd, haha, geweldig!

Ik denk dat ik oprecht kan zeggen dat ik Hans echt de allervervelendste deelnemer ooit aan ER vind…

slik

Jeetje :cry:

iemand tissues??? :kaars:

En inderdaad… ik hield het niet droog aan het eind :cry:

Inderdaad slik. :cry:

Tja ook hier slik…

:cry:

pfffffffffffffff en brok in de keel…





Ik denk dat het goed is ER nu stopt. Zoals EP is er geen tweede (positief gezien) en zoals Hans (negatief gezien). Zo hoeft het voor mij niet…

Wat een serie zeg… ongelooflijk!!



Yin en Hans waren inderdaad not amused toen ze andere besloten om gelijk spel te geven… En het gezicht van Yin toen ze won… echt het gezicht van een winnaar :liar: Ze was enorm blij …not… :mrgreen:



Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht… had gedacht dat mensen toch voor Hans zouden kiezen. Die bleef maar roepen dat als iedereen de beelden terug zag, ze alles zouden begrijpen…

Hopelijk is hij nu van zijn eigen voetstuk afgelazerd…



Hij vertelde dat hij fora aan het lezen was op reacties enzo…

Nou Hans, mocht je dit lezen:

Hopelijk is het je nu wel duidelijk dat je het iets té tactisch hebt gespeeld…



Zelfs Yin ging twijfelen toen haar gevraagd werd of ze het Hans nog steeds gunde… Die heeft ook gezien dat Hans evengoed een hoop achter haar rug om deed…



Maar eerlijk is eerlijk, fysiek was Yin wel ijzersterk, ze won een hoop proeven en bleef aan die paal hangen alsof ze vast geplakt zat, ook die evenwichtsproef ging haar super af… Misschien , enkel en alleen om die reden, dan een betere winnaar dan Hans…




En sja...ik kreeg het wel effe te kwaad toen de presentatrice moest huilen..

Vond het geen leuke uitzending gisteren.



Toen het al begon dat Hans won, wilde ik hem het liefste al uitzetten.



Vond ook dat er teveel aandacht aan hen werd besteed, de oud-deelnemers kwamen in de studio op Hiu na niet aan het woord.

Was wel benieuwd hoe ze over Hans dachten nadat ze alles hadden gezien nu.



Vond het wel een goed plan hoe ze het aangepakt hadden, met die gelijke stand.

En opzich blij dat Yin gewonnen heeft, gun het haar niet, maar dan nog net iets meer dan Hans.



En wat betreft Ernst-Paul, had er eigenlijk wel meer van verwacht.



Vond het vooral heel erg Yin en Hans, en te weinig oud-deelnemers en Ernst-Paul.

Ik heb net de uitzending bekeken op rtlgemist en ik vond het ook geen mooie aflevering. Ik vond de hele serie eigenlijk niks aan. Geef me dan het seizoen van 2003 maar waar Bjorn in mee deed, dat was leuk om naar te kijken :smiley: http://www.bjornlemeire.be/expeditie.html



Ook ik vond dat de rest van de expeditieleden er maar voor spek en bonen bij zaten en hoe grappig ik Hui ook vind, ik vind het niet erg netjes dat alleen zij aan het woord kwam nav de complot met haar medekandidaten om gelijk spel te creëeren.



Wat ik wel mooi vind is dat het seizoen van dit jaar (en dus ook voorgaande jaren) niet geregiseerd is. Het is gegaan zoals het is gegaan.



En ik heb mijn make up er maar afgehaald, ik was helemaal doorlopen.

Ernst Paul :frowning:

Er hoeft idd geen volgende expeditie meer te komen.

ik vind het zo jammer dat de laatste ER van Ernst Paul zo afloopt.

hij had een betere laatste expeditie verdiend, met een terechte winnaar.

Zoals Richard, Ryan, Frank, Derek, Vinnie.

Ik had wel verwacht dat men echt bij EP zou stilstaan, met nog vragen aan expeditieleden van vorige keren. Want nu was het een paar screenshots en dat was het.

Voor mij zou er geen nieuwe meer hoeven te komen.