Gefeliciteerd! Leuk om zo de datum te bepalen. Succes met voorbereiden. Ik heb voordat wij gingen trouwen heel veel gehad aan het forum op trouwshop.nl.
Leuk, joh! GEfeliciteerd!
gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
wat leuk! gefeli :dance: :dance:
3 juni is een fantastische dag…
ben ik jarig
3 juni is zeker een goede dag om te trouwen! wij deden dat in 2005… :inlove: :thumbup:
Gefeliciteerd met het voornemen en veel plezier gewenst bij alle voorbereidingen, geniet daar ook van! Het is zoooooooooo leuk om te doen! :inlove:
gefeliciteerd!!
wat leuk!! Van harte!
GEFELICITEERD
Gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd :dance:
En wat een mooie datum :inlove: :thumbup:
@Pumba wrote:
Gefeliciteerd! Leuk om zo de datum te bepalen. Succes met voorbereiden. Ik heb voordat wij gingen trouwen heel veel gehad aan het forum op trouwshop.nl.
Ga straks gelijk even kijken op die site.
We zijn nu nog aan het kijken of het een receptie wordt of een feest.
Wij willen dus niet een al te dure bruiloft omdat ik dan liever een verre huwelijkreis maak.
En natuurlijk iedereen bedankt voor de felicitaties.
Ik was al in 2003 ten huwelijk gevraagd. Maar toen is er niets van gekomen omdat mijn vriend begin 2004 een hersenbloeding heeft gehad en een tijd heeft moeten revalideren en in 2005 is Tycho geboren, dus hebben we het ook weer opgeschroven en nu wordt het dus 2009.
Vind het nu ook wel leuk dat Tycho het bewust meemaakt dat wij gaan trouwen.
Dat is zeker “even iets leuks”!!!
Gefeliciteerd en succes met alle voorbereidingen en geniet ervan!!
Wij hebben al de trouwlokatie besproken. :dance:
Wij gaan in Wassenaar trouwen, in raadshuis De Paauw.
Daarna geven wij een receptie in hotel De Bijenhorst en daarna daar nog eten met de daggasten en mijn beste vriendinnetjes.
Wij geven geen feest want voor dat geld gaan wij drie weken naar Curacau.
Is er iemand dit toevallig in raadshuis De Paauw is getrouwd of eens bij een bruiloft geweest daar.
Hoe waren jullie ervaringen met deze trouwlokatie?
gefeliciteerd en wat een leuke datum zeg!