Nee, ik ben nog even de fles leeg aan het maken :mrgreen:
Even mijn verdriet aan het verdrinken, wat een uitkomst!!! :doh: :mrgreen:
HET komt eraan hoor… duurt ff voor ze op het podium is…
Ze krijgen geen bosje bloemen, maar Kerstbomen :mrgreen: :roll: 8)
LK, mijn stem heb je…
o, ik hoor net 22 en 24 mei 2008, vast reserveren dames?
Dan kan ik vast wel… zet het vast in mijn agenda :mrgreen:
Haha Marco wordt een beetje sjaggie van mijn vrolijke bui :mrgreen:
Jammer dan :lol:
Liedje is niet mijn winnaar zeg maar :silenced:
Zullen wel de zenuwen zijn :roll: 8)
genoteerd!
slaap lekker dames!
Nicje:
succes met leegmaken :mrgreen:
Is klaar :mrgreen:
Trusten meisjes doeidoei
nou pffffffffff, het zit erop hoor, wij zijn weggezapt…
nog fftjes kokken en dan slapen…
groetjes, hazze
manlief vanachter zijn pc:
wat een triest liedje.
heeft hele puntentelling gemist en is zwaar teleurgesteld dat dit het is geworden.
Ja hij zat ook niet op te letten. WOW is ook heel spannend :mrgreen:
:lol: ships… heeft ie alles gemist zeg… tsk tsk :mrgreen:
wij kijken straks nog ff paul de leeuw
en morgen dit was het nieuws met Ron Jans :dance:
ships.... heeft ie alles gemist zeg..... tsk tsk
hilarisch niet? :mrgreen: :lol:
Allemaal weer fris op??
Ik werd vanochtend wakker met een songfestivalliedjesdeuntje in mijn hoofd… Van een heel slechte ook, Macedonië of Wit Rusland ofzo… :lol:
Haha lekker wakker worden dan!
Als het een leuk gezellig liedje is is het goed, toch?? :mrgreen:
We gaan zo naar mijn mama, hopelijk blijft het nog ff droog, kunnen we haar tuintje doen, vindt ze vast leuk
Fijne moederdag allemaal!!!
Hey Nicje, geen hoofdpijn vandaag? :mrgreen:
Doe je moeder ook maar de groeten van ons!
Ik kon het niet meer opbrengen om wakker te blijven tot de puntentelling, dus ik heb het net pas gelezen. Servie gewonnen :shock: :shock: :shock:
Die vond ik bijna nog slechter dan Engeland!
Ik vond die 6 mannen erg leuk (was Roemenie geloof ik) en de tenoren en Duitsland. Maar Servie… niet te geloven! Ik ben er ondersteboven van. Volgend jaar dan nog maar een keer kijken, slechter kan niet meer, he?
Liefs,
Winnie
Prive
zo 13 mei 2007, 00:12 | 582 reacties
Servië wint Eurovisie Songfestival
door Ronneke van der Genugten
HELSINKI - Servië heeft met het lied Molitva het Eurovisie Songfestival gewonnen. Tijdens het doorgeven van de punten, werd al snel duidelijk dat dit Oost-Europese land als winnaar uit de bus zou komen.
42 Landen, dus ook de landen die tijdens de halve finale werden uitgeschakeld, brachten hun stem uit. Servië kreeg in totaal van negen landen, waaronder van Finland, Hongarije en Oostenrijk 12 punten.
Ierland eindigde met de inzending The can’t stop the Spring op de laatste plaats met vijf punten. Lordi, de winnaar van vorig jaar, opende het festival met een spectaculair optreden.
De Top 5:
1.Servië – 268 punten
2.Oekraïne – 235 punten
3.Rusland – 207 punten
4.Turkijke – 163 punten
5.Bulgarije – 157 punten
Ik heb niet gekeken. En gelukkig maar. Wat een onderonsje zeg. het gaat iedergeval niet eerlijk.
Eurosongfestival trekt 915.000 kijkers
HILVERSUM - De finale van het Eurosongfestival heeft zaterdagavond in Nederland 915.000 kijkers getrokken. Dat is veel minder dan vorig jaar, toen er ruim 1,3 miljoen mensen naar de finale op de televisie keken. Dat blijkt uit zondag gepubliceerde cijfers van de Stichting KijkOnderzoek.
Servië won het Eurosongfestival. Nederland werd donderdag al in de halve finale uitgeschakeld. Naar die uitzending keken ruim 1,6 miljoen mensen.
Goh hoe zou dat komen, .
Van mij mogen ze het van de buis halen. En dat geen nederlander of geen westerse mee mee doet. Het helpt toch niet.