wat jammer zeg dat ze hier niet open voor staan
zeker niet omdat het gewoon om het belang van jou kindje gaat
bij mij op mijn werk geven we ook geen warm eten maar als dit het verhaal zou zijn zouden we het zeker wel geven!
ik hoop dat er toch nog een oplossing voor komt!
ik lees nu je reactie pas dat ze om half 5 wel een potje ofzo geven???
dat vind ik dan weer wel een beetje raar waarom dan weer wel??
Nou had het er eindelijk door en we zouden voor twee weken gaan proberen of het wat was als hij overdag at. Deze week is de tweede week maar i.o.m. de arts moet ik zijn medicatie ophogen (laxeermiddel en losec) omdat hij zo onrustig blijft, maar mag ik aan zijn eetpatroon even niks veranderen, anders geeft dat weer onrust en krijgen de meds geen goede kans om aan te gaan slaan. Zo aangegeven op het kdv, maar één van de leidsters begon er meteen over dat het voor 2 weken nog best kan maar daarna niet meer omdat het niet in het schema zou passen. Ik heb gezegd dat we maar even moeten afwachten wat de arts de 29ste zegt, ik heb namelijk aangegeven dat ze Sem maar moeten opnemen als het zo door blijft gaan, over hoe nu verder. Wat de leidster betreft die er vandaag was kan het dus nog voor max. 2 weken en dan kan het niet meer. Waarom kan het dan wel voor 2 weken? Ik heb zelfs aangegeven dat ik dan wel in mijn pauze kom om Sem zijn eten te geven, en dat was de reden dat het nu tijdelijk wel kon, ze vonden het niet kunnen en het zou voor te veel onrust voor mijn kids (want Jim ziet me dan natuurlijk ook) en de groep zorgen. Ben dus benieuwd hoe het straks verder zal gaan…
Ik vind dit echt belachelijk.
Werk zelf op een KDV.
Als er bij ons om wat van reden dan ook, een kind op een ander tijdstip moet eten, dan gebeurt dit. Zo vaak komt het niet voor dat er kindjes zijn die op een ander tijdstip moeten eten.
Belachelijk zeg zo weinig medewerking.
pff ik kan hier werkelijk niet bij, het is met medische reden notabene. geven zij dan niets om zijn gezondheid? ik lees dit echt vol ongeloof, hoe kunnen zij zo star denken? heb je het al eens aangekaart bij de directie of de ouderraad?
ik vind dit echt heel vreemd!
hier op het kdv, kan alles, als het maar in het belang van het betreffende kind is, en dat verwacht je toch eigenlijk ook??
vind het echt heel raar, hopenlijk trekken hun nog bij, en gaat het met sem heeel snel beter!
Ik werk ook op een kdv en werkelijk ik vind dit echt te zot voor woorden!
Mijn eerlijke mening is als ze zo star omgaan met de gezondheid en wensen van jouw zoontje ik wel voor een ander kdv zou kiezen, ondanks dat ze het naar hun zin hebben.
Sterkte
Ja of kiezen voor een gastouder, die hebben namelijk wel tijd.
Tja Sem heeft zijn regelmaat heel erg nodig dus om nou weer te switchen met als gevolg dat ik 's avonds van het ene naar het andere adres kan zie ik ook niet zitten eigenlijk, tenzij het echt niet meer anders kan. Hij heeft het er ook heel erg naar zijn zin en Jim ook. Wat ik zo jammer vindt is dat ik deze groep toen tot nu toe de prettigste groep vond (de ervaringen met Jim daar). Veel structuur en gewoon wel hele goede leidsters die veel weten met een fijne klik. Maar dat is nu denk ik hetgene wat het zo moeilijk maakt. Ik heb nog hoop dat het gewoon heel snel weer naar de avond gaat, ik vind het ook wel fijn namelijk dan ben je toch even 1 op 1 met je kindje bezig na een dag werken enzo. Met een boterhammetje doet ie het zelf dus dat is toch weer anders. Ik denk ook wel 1 directrice aan mijn kant te hebben omdat die het de eerste jaren met haar eigen kindje ook met eten heel moeilijk heeft gehad, dus dat is fijn. Anders ga ik hem daar gewoon zelf warm eten geven als de arts het zo wil houden, dat hebben ze namelijk ook liever niet i.v.m. de rust op de groep en Jim en Sem die daar natuurlijk op gaan reageren dus dan zet ik ze op die manier wel weer voor het blok…
Ik zit dit met verbazing te lezen, ik werk zelf op een kdv, en vind dat ze hier wel heel star mee omgaan.
Als ouders graag willen dat hun kind afwijkt van de dagelijkse routine, dan gebeurd dat, en in dit geval, waar het gewoon nodig is, is er al helemaal geen discussie :silenced:
Iedereen wil toch het beste voor je kind, zou je denken…
Hoe gaat het nu?
Wat lief dat je het vraagt! Het heeft allemaal geen nut gehad, dus zijn we er weer mee gestopt. Tijdens een weekje zkh deed hij het super, dus daar is uiteraard niks uitgekomen. Afgelopen op het weekje zkh een weekje vakantie en tot het eind van de week ging het echt super, toen kreeg hij weer buikpijn en had last van obstipatie. Het blijft dus op en af, maar warm eten op het kdv hoeft (gelukkig voor hun ) niet meer.
dikke :hug: voor je zoontje, jammer dat je nog niet weet waar het aan ligt.
Wat je zegt “gelukkig voor het kdv”…misschien ook voor jullie zodat je daarover geen strijd meer hoeft aan te gaan.
Blijf het wel jammer vinden dat ze er moeilijk over deden.
Succes verder.