Escape game 198: The Privacy

szus… :clap: :clap: :clap:

way to go!

ik kan die eerste wiretab niet vinden… hintje?

er gebeurde ineens iets bij de fountain pen maar het lukt niet om er iets mee te doen… :doh:

Heb je de antenne al op de ontvanger gezet? Dat is dat rare ding naast de laserpointer… Als de ontvanger het doet ‘vindt’ je de wiretabs nl automatisch als je de ontvanger geselecteerd hebt en ergens op drukt waar er 1tje in zit… De pen is er idd 1 van en nog 2 andere dingen waarvan hij wel zegt wat het is, maar waar je verder nix mee kan ‘doen’

:shock: :shock: :shock:

Ik ben nu boven maar krijg die deur niet open…

heb de telefoon erin maar mis nog 3 items… waaronder het ding wat bij die telefoon hoort :? hoeveel items heb jij gevonden op de 1e etage szus???

ja, ik heb hem open… nu de volgende deur nog :?

:dance: :dance: :dance:

ik ben er… het is mij ook gelukt!

de aanhouder wint :mrgreen:

op naar de volgende escape :lol:

Ik ben boven en heb de eerste deur open nu sta ik bij die tweede deur te klooien. Ik mis nog een item. Heb wel nog die laserpen,eenhoorn en zo’n kaart met draadjes en een ding erop. Wat nu? Iemand een hint?

Ik ben boven en heb de eerste deur open nu sta ik bij die tweede deur te klooien. Ik mis nog een item. Heb wel nog die laserpen,eenhoorn en zo'n kaart met draadjes en een ding erop. Wat nu? Iemand een hint?

die kaart met draadjes hoort aan een telefoon...maar niet dezelfde als waarmee je de 1ste deur open hebt gekregen en als ik het me goed herinner hoort er nog een verloopstukje tussen

dat laatste ding ligt trouwens ergens op de bovenverdieping

Szus ik kan hem niet vinden :? Ben ik zover en dan vind ik dat laatste ding niet. Heb je nog een klein hintje waar het boven ligt?

hihi ik heb hem maar wat ik er mee moet???

Hoe zit dat met die vakjes en lijntjes???

vakjes en lijntjes? Je bedoelt het connect the wires-spel beneden?

Wat betreft boven:

je moet het koppelstuk aan de 2de telefoon (waar je eerst een memory-dingetje in stopt) verbinden en daar de kaart metsnoertjes weer aan, dan werkt’ ie als sleutel voor de 2de deur boven

Dankjewel Szus maar ik bedoel na de draaideur bij de security sensor. Hoe kom ik daar langs?

o dat :lol: daar kom je niet door: andere route zoeken

:lol: Wat stom was die andere route vergeten. Hihi maar heb hem nu ook uit.

Bedankt voor de hulp!

Ik heb nu alleen nog die laserpen. Wat moet ik daar mee doen?

Ik word gek hoor, heb alle draadjes naar mijn idee goed…

rood over geel en blauw, geel over blauw maar onder rood, en blauw onder alles… verder loopt alles keurig naar eigen kleur… Maar nog is het failed… Wat doe ik fout???

heb echt alles al zes keer nagekeken. en kom er niet aan uit. Die met die auto was toch echt beduidend simpeler!!!

Beebiedroom, hij geeft maar op één manier een oké. Ik ben steeds eerst met de blauwe draad begonnen, dan de gele. Als je die 2 gedaan hebt dan loopt de rode vanzelf goed.

Succes ermee.

Wie kan mij helpen met de laserpen? Hoe moet ik verder?

Pfffff, eindelijk uitgespeeld. Ik deed te moeilijk met die laserpen :wall: .