Escape Game 061: Escape The Bar

@Dreamer wrote:

@Chantal wrote:
Mijn ijsblok was ook in ene gesmolten. Maar ik heb die ring uit de opener nog seeds niet. Kom er maar niet achter hoe dat moet.




klikken bij de 2e draaislag van de kurkentrekker… als je goed kijkt zie je ook enige kleurverschil daar zit die ring. gewoon op klikken




Hahaha ik klik me een ongeluk maar hij doet het niet. :lol:

@myrella wrote:

Ik ben net met het spelletje begonnen. Hoe krijg ik die flessenopener open? Ik klik me suf maar er gebeurt niks, :think:

Ik heb verder wel al een aantal items. Maar jullie hebben het over een ijsblok???




Flessenopener krijg je pas open als je de ijspriem aan rechterkant van bar bij glas in buurt gebruikt en daarna een glas erop zet… dan krijg je aan de plafond een afbeelding van de flessenopener en dan krijg je hem pas open.




Ijsblok zit in de vriezer aan de linkerkant van de bar

Ik kom er niet uit. Ga nu dan maar eens mijn bedje opzoeken en morgen weer met frisse moed er tegen aan. Hoezo verslaafd :hand:

@Chantal wrote:

@Dreamer wrote:
@Chantal wrote:
Mijn ijsblok was ook in ene gesmolten. Maar ik heb die ring uit de opener nog seeds niet. Kom er maar niet achter hoe dat moet.




klikken bij de 2e draaislag van de kurkentrekker… als je goed kijkt zie je ook enige kleurverschil daar zit die ring. gewoon op klikken




Hahaha ik klik me een ongeluk maar hij doet het niet. :lol:




Misschien heb je hem perongeluk toch wel?



anders vind ik het ook maar vaag hoor :slight_smile: optie: opnieuw beginnen :smiley:

Jahoooooooooooooooooooooooooooooooo



code van geldkistje gevonden :smiley:





9999

Het is gelukt. Bedankt

help… ik kom nog steeds niet verder met de telefoon, het kaartje met de gaatjes, het blok ijs en het kistje… zelfs niet met jullie aanwijzingen hiervoor!!! :doh:

Ik heb hem uit gespeeld :dance: :dance:

@twin-mama wrote:

help… ik kom nog steeds niet verder met de telefoon, het kaartje met de gaatjes, het blok ijs en het kistje… zelfs niet met jullie aanwijzingen hiervoor!!! :doh:




kaartje met gaatjes…



als je even naar de overzicht van de bar kijkt zie je dat een van de krukken bij de bar aan t raam onder bar is geschoven… daar moet je even heen gaan en dan op kaartje klikken en dan net boven de bar en dan krijg je de code op je kaart.



die kan je dan weer gebruiken op je mobiel.

zorg dat je van de mobiel de password balk kan zien en zorg dat je kaart aangeklikt is dan komt de code daarvan vanzelf op de mobiel :slight_smile:

@Chantal wrote:

Ik heb hem uit gespeeld :dance: :dance:




Goed zooooooooooooooooo :smiley:



ikke ook :slight_smile:

Er is een vervolg spel op deze spel :smiley:



Hairsalon :smiley:



http://i.gotmail.jp/apps/nigepico.html



Ga ik ook eens proberen :smiley:

Pfjoew… die is heftig!! en ook nog eens in het japans… dat maakt het er toch niet makkelijker op :S



HEb in ieder geval wel al een aantal dingen gevonden.

het is gelukt :shock: eindelijk :dance:



wisten jullie dat je steeds een ander einde krijgt, afhankelijk welk drankje je gekozen hebt? Wat was jullie einde en met welk drankje???





marguerita; kistje met 2 ringen en nu gaat hij op zoek naar de vrouw, ze kan niet ver weg zijn… :inlove:

hahahahhaa, ik kom net thuis, en het is gelukt hoor!

geweldig spelletje, spannend ook!



slaap lekker allemaal, op naar het volgende spelletje.



xx

Heb een einde gehad met Hair salon. en dat was met drankje xyz geloof ik

en lifestory of wat het ook moge wezen met een drank die begon met S. ben de naam kwijt en om weer opnieuw te beginnen… :hand: nee dankje!

@Dreamer wrote:

Heb een einde gehad met Hair salon. en dat was met drankje xyz geloof ik

en lifestory of wat het ook moge wezen met een drank die begon met S. ben de naam kwijt en om weer opnieuw te beginnen… :hand: nee dankje!




Dit einde had ik ook.

Ik ben vandaag overnieuw begonnen met dit spelletje. Gister had ik een ring, maar ik weet nu niet meer hoe ik eraan kom.

@myrella wrote:

Ik ben vandaag overnieuw begonnen met dit spelletje. Gister had ik een ring, maar ik weet nu niet meer hoe ik eraan kom.




Er zit er 1 in de aansteker

beetje laat maar help ik kom er niet uit

oke dan het is toch gelukt :mrgreen:

hoezow verslavend