Ik ben net met het spelletje begonnen. Hoe krijg ik die flessenopener open? Ik klik me suf maar er gebeurt niks, :think:
Ik heb verder wel al een aantal items. Maar jullie hebben het over een ijsblok???
Flessenopener krijg je pas open als je de ijspriem aan rechterkant van bar bij glas in buurt gebruikt en daarna een glas erop zet… dan krijg je aan de plafond een afbeelding van de flessenopener en dan krijg je hem pas open.
Ijsblok zit in de vriezer aan de linkerkant van de bar
help… ik kom nog steeds niet verder met de telefoon, het kaartje met de gaatjes, het blok ijs en het kistje… zelfs niet met jullie aanwijzingen hiervoor!!! :doh:
help… ik kom nog steeds niet verder met de telefoon, het kaartje met de gaatjes, het blok ijs en het kistje… zelfs niet met jullie aanwijzingen hiervoor!!! :doh:
kaartje met gaatjes…
als je even naar de overzicht van de bar kijkt zie je dat een van de krukken bij de bar aan t raam onder bar is geschoven… daar moet je even heen gaan en dan op kaartje klikken en dan net boven de bar en dan krijg je de code op je kaart.
die kan je dan weer gebruiken op je mobiel.
zorg dat je van de mobiel de password balk kan zien en zorg dat je kaart aangeklikt is dan komt de code daarvan vanzelf op de mobiel