Deze vraag hoort misschien meer bij bijvoeding, maar hier lezen meer mensen
Mag een baby van Liam zijn leeftijd hele erwten? En dan geen babyerwtjes maar de grotere soort.
Heb net eten klaargemaakt en al in de vriezer gedaan, maar nu twijfel ik.
Het eten gaat natuurlijk niet meer fijn met de staafmixer, ik prak het nu, zodat hij grotere stukken leert eten, maar een erwt is rond (dat even ter informatie :mrgreen: )is dat niet gevaarlijk?
Wat vinden jullie?
Ik weet wel dat hij erwtjes mag, ik vraag me af of hij in een erwt zou kunnen stikken…
ze kunnen overal in stikken maar even zonder gekheid ik denk dat het wel kan hoor je kookt ze toch gewoon zacht? als er al 1 blijft hangen even een slokje water en het is weer weg…
oh sorry, :oops: :oops: :oops: , niet goed gelezen
ik doe ze toch een beetje prakken, dat eet iets makkelijker…
dat doe ik zelfs ook nog voor die van 5 jaar, anders gaat madamme de erwitjes 1 voor 1 eten :wall: :wall:
dan zit ze na 1,5 uur nog aan tafel :eh:
Erwten gaan er hier heel in en komen er bijna heel weer uit :lol: Stikken zal echt niet zo gauw gebeuren hoor, die erwtjes schieten ook gemakkelijk weer terug door te hoesten. Iets gepureerds/vloeibaars gaat veel moeilijker weer terug, zoals bijvoorbeeld banaan.
In de potjes voor vanaf 8 maanden zag ik ook hele erwten zitten, dus ik neem aan dat het met 10 maanden zeker mag.