Ervaringen ventolin, nog een vraagje....

Hier nog een mama met ervaring met de grote toeter, Brian kreeg de puffer vanaf dat hij 4 maanden oud was Hij klonk net als een espresso apparaaat we zijn ook zelfs bij de kinder arts geweest blijkt dat jongetjes er meer las van hebben als meisjes en dat het vaak later over gaat bij Brian was dat ook zo.

In het begin ging het ook prima maar hoe groter hij werd hoe moeilijker het ging. Het is me wel altijd gelukt om het alleen te doen maar dat duurde soms wel en paar minuten :wink: maar ik vond het idd ook erg naar om te doen omdat hij het echt niet leuk vond dat ding op zijn neusje.

Nu over de alergeen hoezen die gebruik ik zelf, ik ben allergisch voor huisstofmijt in de hoogste categorie bij mij helpt het zeker de meeste huisstofmijt zit ook in het bed. Ik heb ze helemaal vergoed gekregen ze zijn ook best duur.

Maar het helpt natuurlijk alleen als je kindje ook niet tegen huisstofmijt kan en aangezien je dat pas als hij 4 is kan laten testen omdat eerder geen zin heeft, maar baad het niet dan schaad het niet toch mij heeft het iniedergeval heel erg geholpen voor die hoeen was ik dan ook verslaafd aan neusspray :wink:

homeopathie heeft trouwens bij mij niet geholpen mijn moeder is met mij naar een homeophaat gegaan toen ik jonger was maar helaas zonder resultaat.

Bedankt voor je reactie!

De huisarts vermoed een allergie voor huisstofmijt aangezien het erger is s’nachts.

Ik zal eerst overleggen met de huisarts aangezien je voor een vergoeding ook een verklaring van de arts nodig hebt, maar baad het niet dan schaad het niet idd.

Ben benieuwd of er meer reacties komen!

Groetjes Alex

Nou als de arts al denkt dat het daar aan ligt zal hij vast wl die verklaring in willen vullen, ik hoop dat het helpt :thumbup: