Wie o wie heeft er ervaring met deze pil?
Ik heb hem net een maandje. Je slikt altijd een pil, 24 met een hormoon en 4 placebo’s. tijdens die 4 dagen moet je ongesteld worden.
Nou die 4 dagen zijn voorbij en ik ben niet ongesteld.
Heb er uiteraard een test tegen aan gegooid en niet zwanger.
Vind het een raar idee, heb de ha ook gebeld. De assistent gaf aan de de ongi inderdaad minder kan worden (dit is dan wel erg veel minder! :mrgreen: ) en dat ik nog maar even af moet wachten hoe mijn lichaam verder op deze pil reageert.
Maar goed, nu ben ik wel erg benieuwd of hier meiden zijn die deze pil gebruiken en wat jullie ervaringen zijn?
Groeten,
Ingrid
Komt vaker voor weet ik uit theorie
hihi hier dezelfde ervaring…
ben nu 2 op een volgende maanden niet ongesteld geweest…
Hooguit een beetje bruin/roze met afvegen, maar dat is echt ook maar 1 of 2 keer geweest na een toilet bezoek :roll:
En de keren ervoor wat het ook maar een klein beetje, maar wel rood verlies toen.
ben nu zaterdag gewoon weer begonnen met de volgende strip. Ben nu 6 mnd aan deze pil.
@Ingrid28 wrote:
Wie o wie heeft er ervaring met deze pil?
Ik heb hem net een maandje. Je slikt altijd een pil, 24 met een hormoon en 4 placebo’s. tijdens die 4 dagen moet je ongesteld worden.
Nou die 4 dagen zijn voorbij en ik ben niet ongesteld.
Heb er uiteraard een test tegen aan gegooid en niet zwanger.
Vind het een raar idee, heb de ha ook gebeld. De assistent gaf aan de de ongi inderdaad minder kan worden (dit is dan wel erg veel minder! :mrgreen: ) en dat ik nog maar even af moet wachten hoe mijn lichaam verder op deze pil reageert.
Maar goed, nu ben ik wel erg benieuwd of hier meiden zijn die deze pil gebruiken en wat jullie ervaringen zijn?
Groeten,
Ingrid
kan mijn verhaal zijn, dus zelfde ervaring.
vind het wel vervelend om niet ongesteld te zijn.
maar voel me wel ‘goed’. bij een andere pil werd ik zeeeeeer, hoe zal ik het zeggen: harenopdetandenenzodermieterheelgauwop-gevoelachtig :mrgreen:
@maria74 wrote:
[/quote]
kan mijn verhaal zijn, dus zelfde ervaring.
vind het wel vervelend om niet ongesteld te zijn.
maar voel me wel ‘goed’. bij een andere pil werd ik zeeeeeer, hoe zal ik het zeggen: harenopdetandenenzodermieterheelgauwop-gevoelachtig :mrgreen:
Nou ik vind het niet fijn hoor !het is dat ik gisteren een test heb gedaan, maar blijf het een raar idee vinden!
En ja met een andere pil ben ik eh…net als jij dan! :mrgreen:
Wow daar ben ik echt gevoelig voor hoor!
Maar goed, we wachten nog maar af, maar wel ‘fijn’ om te horen dat ik niet de enige ben!
en wat kost deze pil???
Gebruik nu de nuvaring en dit lijkt me ook wel wat
whahha
nou hij kost 19.90!
En niets vergoed!
19,90 per 3 maand?
ja klopt
oke, kijk ik het hier nog ff aan
iid, het niet ongesteld worden vind ik ook vreselijk. ik heb de minipil gebruikt, de nuvaring, mirena, en bij alles werd ik niet meer ongesteld, en daarbij was ik niet te harden :evil: :mrgreen:
dus dat ik me bij deze ‘goed’ voel is wel fijn, maar dat ik niet ongesteld word is absoluut niet fijn, want stel…
vind het trouwens echt werkelijk belachelijk dat we zoveel moeten bijbetalen. voor ons is het echt een smak geld. en condooms krijg je bij de agis 50 stuks gratis per jaar, maar das ook niet alles
maar dat is een andere discussie :mrgreen:
ff topic uppen…
Een vraagje, ben nu al 5 strippen niet meer ongesteld geweest. Testen zijn negatief dus ben niet zwanger. Kan ook bijna niet want slik de pil heel braaf en netjes elke dag.
Zijn er meer vrouwen die gewoon helemaal niet meer menstrueren met deze pil…
Als het normaal is prima, maar je gaat haast denken dat je aan de overgang bent ofzo :shifty: :mrgreen:
nou ik heb hem nu 2 maand en alleen de vorige maand had ik een halve dag heeeeeele lichte menstruatie.
Zit nu weer in de witte pil zone. Maar denk niet dat er wat gebeurd.
En ook hier testen negatief.
Ja ik lees her en der dat het er bij kan horen. Maar nee dat het prettig voelt…
Voel me verder trouwens wel lekker bij deze pil…
Hee Ing
( al zin in vanavond!!!??)
Het lijkt mij ook niks om tussendoor niet ongesteld te worden, dan heb je altijd die onzekerheid.
Maar ik ken die pil niet, dus kan je niet helpen.
Heb je mijn topic gezien?
ik ben bijna een maand pilloos en voel me al veel beter!!!