er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

nou diaantje…ben benieuwd wat de nacht gaat brengen…min mobiel houdt ik de komende weken standby…ook vanwege mijn andere dinnetje

Ik hoop met alles dat het een naderende bevalling is meid.

Maar als ik het zo hoor en je gewoon nog lekker kan tikken ben ik bang dat het voorwerk is. (en voorwerk is ook goed en helpend hoor)…

Maar opeens binnen 1,5 uur om de 3 min weeen van 50 sec die te behappen zijn. :think:

Desalnietemin hoop ik dat je je kindje heeeeeeeeel snel mag ruiken. :-*

spannend! :pray:

@Madre wrote:

Maar als ik het zo hoor en je gewoon nog lekker kan tikken ben ik bang dat het voorwerk is. (en voorwerk is ook goed en helpend hoor)…

Ik kon de eerste 2 uur van mijn weeën ook nog gewoon typen! Het 3e uur niet meer, toen was ik op weg naar het zkh, toen zakte alles even flink af om daarna vol gas te gaan. :shock:

Ik hoop ook enorm dat het jou nu ook zo mag vergaan Merel! :pray:

@Kay30 wrote:

@Madre wrote:

Ik kon de eerste 2 uur van mijn weeën ook nog gewoon typen! Het 3e uur niet meer, toen was ik op weg naar het zkh, toen zakte alles even flink af om daarna vol gas te gaan. :shock:

Ik hoop ook enorm dat het jou nu ook zo mag vergaan Merel! :pray:

jha ow dejavu…bij de 2e bevalling zat ik ook nog vrolijk te typen, bij de komst van de vk (en verplichte meldeing aan de vk dat ik aan het “rommelen” was door jullie ) zat ik al op 8 cm :silenced:

:think: kunnen we nu ook de frequentie van de “meldplicht” misschien wat opschroeven? Als ik de laatste berichten lees en vervolgens nu weer bijna 1,5 uur niks…

MELDEN!!!

:mrgreen:

maar zonder gekheid; ik hoop voor je dat je heeeeeel snel een BUB kan melden :pray:

spannend diannnnnnnnnnnnnnnn hoe gaat het nu

zoals ik gedacht had na een douche…niks meer nada…wel de harde buiken maar pijn doen ze niet meer. :? :thumbdown:

zeg en wanneer is het eigenlijk weer eens volle maan?

mischien komt het omdat die zogenaamde storm geen storm is? :think: hier waait het nauwelijks en het is droog…

doe eens een stormdans

:dance: :dance: :dance: STORMDANS :dance: :dance: :dance:

Nou ja zeg die kleine laat lekker op zich wachten zow :?

Vind het wel kt zo voor jullie hoor,

Maar ach straks jullie ukkie in de armen en is alles weer vergeten en vergeven 8) :lol:

Dus buufje nog even doorbijten :mrgreen:

:hug: :-
:hug: :hug:

lokroep voor beebje van diaan en peter

JOEHOE BEEBJE KOM ER NU MAAR EENS UIT HOOR JE PAPS EN MAMS HEBBEN NU ALLANG GENOEG GEWACHT…

• lokroep mode uit*

Ik hoop dat het een beetje heeft geholpen Diaan :mrgreen:

Het ging mij niet om het tikken he dames :wink:

Maar om dat de weeen zo snel achter elkaar kwamen in 1,5 uur tijd zonder al te veel pijn. Het klokt voor mij gewoon niet als het echte werk, maar wel als echt voorwerk…

Dussssssssssssssss issie er al? :smiley:

Anyway… :hug:

nee hoor er is geen baby uit buik…wel een hele eigenwijze in de buik goh van wie zou die dat nu hebben :snooty: ik ben wel net wakker geworden met krampen,maar dat zal ook wel weer niks te betekenen hebben.

goh me toch raar gedroomd zeg…ik was op een basisschool geweest en kwam terug bij ineens mijn oude auto (donkerrode golf 4) die was finaal gestript van binnen.hij was echt helemaal leeg gehaald door rechts extremisten :shock: er zat geen stoel of bank meer in…alleen over de handrem hing mijn lievelingsdekentje…heeeel maf

pff wat een eigenwijs ding zeg :snooty:

beebje kom er nu uit. :pray: :inlove:

ik was al bang gister alles te missen (hele dag weg), maar nee hoor :roll:

zondag is ook een mooie dag om te bevallen

Zeker een eigenwijs ding :lol: :lol: :lol:

en uhhh ik blijf erbij vandaag :lol: :shifty:

:think: zeg buuf van, zie ik nou goed dat jij ook op springen staat :o :shock:

@ladybutterfly wrote:

:think: zeg buuf van, zie ik nou goed dat jij ook op springen staat :o :shock:

nee :lol:

ben overtijd en ga als ik woensdag nog niet ongi ben test doen :wink: :lol:

volle maan is pas 15 oktober … maar zo lang ga je niet wachten hoor beebje :naughty: