umm wacht even dat is Merel toch ? nee joh we gaan nu allemaal voor aankomende maandag, alle resterende oktobermama’s hihi
:lol:
hey buuf :-
vond wel gezellie vanmiddag
:hug: :- :hug:
@Marianne mv Lyann wrote:
hey buuf :-
hee buufie ja idem dito hoor…is voor herhaling vatbaar

zijn dat nu bakerpraatjes? kindjes die met een storm geboren worden?haha als dat echt zo is dan hadden we het bij de eerste naam moeten houden nml…we hebben 3 maand met het idee gelopen om ons zoontje storm te noemen en dat is geen geintje…
maandag? nee doe dit weekend maar.maar ik weet het ook niet…we zien het vanzelf wel wanneer de kleine zich aandient…maandag moet ik weer opnieuw voor controlle dus ben benieuwd hoe de boel er dan uit ziet van onderen… :shifty:
maandag moet mijn zoontje zijn tandje eruit…
ga jij dan voor een zoontje eruit :mrgreen: :mrgreen: :inlove:
@merel33 wrote:
@Marianne mv Lyann wrote:hey buuf :-
hee buufie ja idem dito hoor…is voor herhaling vatbaar
Ja ga jij maar eerst bevallen en dan spreken we gerust nog een keer af :lol: :lol: :wink:
@merel33 wrote:
zijn dat nu bakerpraatjes? kindjes die met een storm geboren worden?haha als dat echt zo is dan hadden we het bij de eerste naam moeten houden nml…we hebben 3 maand met het idee gelopen om ons zoontje storm te noemen en dat is geen geintje…
Nah jaaaaaa!! Mijn nicht heeft inmiddels 4 zonen en de oudste heet… Tomas (ok, zonder H)… en de 2e heet… Storm!!! Ben ik heel benieuwd hoe je zoon gaat heten :mrgreen:
Moest ik even vertellen hoor… :oops:
@Sis wrote:
@merel33 wrote:zijn dat nu bakerpraatjes? kindjes die met een storm geboren worden?haha als dat echt zo is dan hadden we het bij de eerste naam moeten houden nml…we hebben 3 maand met het idee gelopen om ons zoontje storm te noemen en dat is geen geintje…
Nah jaaaaaa!! Mijn nicht heeft inmiddels 4 zonen en de oudste heet… Tomas (ok, zonder H)… en de 2e heet… Storm!!! Ben ik heel benieuwd hoe je zoon gaat heten :mrgreen:
dat is idd toevallig zeg hahaha…maar ik zeg lekker nog niets hoe de kleine gaat heten…er zijn maar twee mensen die het weten oke 3 incl mezelf :mrgreen: dat ben ik…mijn man en jen…

vanmorgen ben ik opgestaan met krampjes dus ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen…mijn man zei nadat ik verteld had over dat verhaaltje van kindjes die geboren worden in een storm dat we hem dan alsnog storm zouden noemen…ik heb hem een beetje ongeloofwaardig aangekeken :shock: ik blijf het wel een hele leuke naam vinden maar die andere naam zit al zo’n tijd in je hoofd he
Storm is leuk inderdaad en vooral stoer!
Maar goed we wachten af wat de dag gaat brengen…spannend!
@merel33 wrote:
@Sis wrote:@merel33 wrote:zijn dat nu bakerpraatjes? kindjes die met een storm geboren worden?haha als dat echt zo is dan hadden we het bij de eerste naam moeten houden nml…we hebben 3 maand met het idee gelopen om ons zoontje storm te noemen en dat is geen geintje…
dat is idd toevallig zeg hahaha…maar ik zeg lekker nog niets hoe de kleine gaat heten…er zijn maar twee mensen die het weten oke 3 incl mezelf :mrgreen: dat ben ik…mijn man en jen…![]()
Mijn nicht heeft dus nog 2 zonen, en ik zou het wel heel grappig vinden als je 1 van die 2 namen kiest. Dat is oberigens een 2ling. De kans erop is wel klein want het zijn niet heel veel voorkomende namen…
Ik wacht rustig :liar: af… het gaat vast niet lang meer duren.

hey buuf.
ik ga met Peter mee en zeg zondag.
:lol: :lol: :lol:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
he wat is dat nu???
er gebeurt van alles en ik heb niet eens een smsje gehad??? :naughty:
moet ik alles achteraf lezen…
:snooty: :-
hahaha wat een stunt van je trouwens in de winkel…durf je daar nu nog wel te komen??
:shifty:
enne als iemand mij wilt rijden dan kom ik heel graag van de week op kraamvisite
want ik hoop ook op dit weekend :mrgreen:
enne dat feestje…tja dat vertellen we je nog wel :mrgreen:
maaruh het is zaterdag enne je hebt de ‘rare’ afdeling al gehad…wat nu???
normaal zit je op zaterdag met dingen die van alles kunnen betekenen, behalve bij jou…
of vertel je ons soms iets niet???
:roll: :mrgreen: :-
ik ben de hele middag op pad geweest met hubby dus ik kon ook niets melden…ik kan wel weer zeggen dat ik aan het rommelen ben,maar ja dat hebben jullie zo langzamerhand al wel 1000x gehoort…harde buiken en weeen om de 5 min maar echt zeer doen ze nog niet…keep you all posted…als het verandert dan weten jullie dat nog eerder dan fam hahahaha…willen jullie trouwens lachen? geef dan eens antwoord op de volgende vraag…waarom doet mijn vagina zo ontzettend zeer? net alsof die bond en blauw is :think:
Omdat er een kind met zijn hoofd tegen aan ligt te bonken?
Ja, dat denk ik ook. Bij mij deden de eerste weeën ook niet echt zeer, pas na een uur of 3 begon het vervelend te worden (en toen ook meteen heel erg vervelend ).
Ik zei al dat je de volgende controle niet meer gaat halen en daar blijf ik bij. Beebje komt eraan!
nou ik weet het niet …wat ik wel weet is dat de weeen om de 2 a 3 min komen en ze wel een heel stuk vervelender aan beginnen te voelen…ook houden ze nu zo’n 40 a 50 sec aan…begin mijn rug ook wat te voelen nu…echt giga pijnlijk zijn ze nog niet.maar ik durf niet onder de douche te gaan omdat ik bang ben dat alles dan voorbij gaat haha stom he
@merel33 wrote:
nou ik weet het niet …wat ik wel weet is dat de weeen om de 2 a 3 min komen en ze wel een heel stuk vervelender aan beginnen te voelen…ook houden ze nu zo’n 40 a 50 sec aan…begin mijn rug ook wat te voelen nu…echt giga pijnlijk zijn ze nog niet.maar ik durf niet onder de douche te gaan omdat ik bang ben dat alles dan voorbij gaat haha stom he
Ja of het wordt erger. Bij mij gingen de weeen weg toen ik onder de douche ging (Maar had wel al 9 cm) en moest toen naar het ziekenhuis.
Als het niet echte weeen zijn dan houd het sowieso op, dus ik zou lekker nog gaan douchen hoor.
En om de 2 min en 50 sec aanhouden :think: Hoe lang al (in uren? )
anderhalf uur schat ik zo
Je bent losssssss… succees… en de groetjes aan storm :mrgreen: :inlove:
@samara wrote:
Je bent losssssss… succees… en de groetjes aan storm :mrgreen: :inlove:
de leukste thuis? :mrgreen:

hubby is zich maar gaan douchen voor het geval we vanacht aan het werk zijn…ik hoop nog steeds niet hoor ja nou ik hoop natuurlijk wel,maar ben al zooooo vaak teleurgesteld dat ik niet meer durf te hopen…stom he…al klinkt het nu wel een stuk aannemelijker dan toen aangezien het tijdslimiet van 39 weken en 1 dag.de weeen voelen wel kt maar nog niet super kut dus…voor het zelfde geld zit ik me happy te maken en is het straks weer afgelopen. :?
Spannend weer meid!
:-*