er naast zitten qua gevoel.. BUB pag 133

ik volg je topic al een tijdje en het zit je niet mee zeg…

Ik duim dat de vk gelijk gaat krijgen komend weekend :pray: , en tja morgen is het weer zaterdag dus dan weet je het nooit :mrgreen:

oja bij de wegge…deze verloskundige kon er dus wel gemakkelijk bij hahahahahahahahaha…klein detail maar het geeft aan dat die vent echte kleine vingertjes had :mrgreen:

@merel33 wrote:

nou (nog) niets aan de hand dus sorry… :?

de ctg gaf elke 2 a 3 min een vette wee aan maar bij het inwendig onderzoek zat de boel nog steeds potdicht.dus diaan kon weer lekker naar huis.wel gaf de verloskundige aan dat dit wel degelijk het begin van de bevalling kan zijn maar ook dit natuurlijk onder voorbehoud.ze gokte zelf op dit aankomend weekend. :smiley:

dan gaan we hier een :kaars: branden en verder :pray: dat je dit weekend je hummeltje mag verwelkomen :hug: :-*

:lol: :lol: :lol:

wel zielig voor zn vrouw :silenced:

@merel33 wrote:

oja bij de wegge…deze verloskundige kon er dus wel gemakkelijk bij hahahahahahahahaha…klein detail maar het geeft aan dat die vent echte kleine vingertjes had :mrgreen:

dan ben ik benieuwd of die gyn zijn vrouw gelukkig is ermee :silenced: :mrgreen:

hihi zie bericht boven de jouwe :mrgreen:

ik dacht hetzelfde :lol:

@ladybutterfly wrote:

whoehahahahahaha hoe zou dat nu komen eigenlijk :eh: :think: 8)

dan vraag ik mij af hoe zou het dan gesteld zijn met zijn 11de vinger :silenced: 8)

@chipie wrote:

@ladybutterfly wrote:

whoehahahahahaha hoe zou dat nu komen eigenlijk :eh: :think: 8)

dan vraag ik mij af hoe zou het dan gesteld zijn met zijn 11de vinger :silenced: 8)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

maar in elkgeval balen dat je weer terug bent, ha dliever gezien dat je nu begonnen was met bevallen!!!

nou zijn dus alle ogen weer gericht op het weekend :mrgreen:

jullie zijn ergggggggg zeg ,maar ik dacht wel precies het zelfde :mrgreen: maar goed als je die man zou zien dan zou je ook alle lust vergaan hoor trust me :silenced:

:angel:

:lol: :lol: :mrgreen:

@merel33 wrote:

jullie zijn ergggggggg zeg ,maar ik dacht wel precies het zelfde :mrgreen: maar goed als je die man zou zien dan zou je ook alle lust vergaan hoor trust me :silenced:

niet toevallig een foto gemaakt :lol:

Joh diaan wat een pech steeds.

Maaaaaaar het einde van deze zwangerschap komt met de dag dichterbij!!! :dance: :thumbup:

Zet hem op he meid!

@joseetje wrote:

Joh diaan wat een pech steeds.

Maaaaaaar het einde van deze zwangerschap komt met de dag dichterbij!!! :dance: :thumbup:

Zet hem op he meid!

en er is nog nooit één blijven zitten :snooty: :-*

zou ze ons nog steeds lief vinden als we binnenkort massaal op kraam komen== :shifty:

@Jennifer77 wrote:

zou ze ons nog steeds lief vinden als we binnenkort massaal op kraam komen== :shifty:

juist wel…dat zou ik echt helemaal geweldig vinden.serieus :smiley:

Nou dan hopen we allemaal op dit weekend he schat…

En lange vingers :drool:

Zo’n eigenwijs ukkie … dat moet wel een zondagskindje worden.

Maaruh … het ging toch niet om de lengte maar om de dikte :silenced: (behalve als je zwanger bent natuurlijk :silenced: :mrgreen:).

Bij mijn eerste zei mijn vk … de meeste kids worden geboren bij een weersomslag of fikse storm …

Nou … zaterdagnacht en zondag komt de eerset herfststorm. Ik hoop dat ze gelijk heeft.

tss mijn moeder begon ook al over storm…

sorry hoor breekt even in ik was door Anita hier naartoe gelokt :slight_smile:

Merel wij zijn ook weer thuis… maar… worden maandag verwacht voor een inleidpoging… maar misschien ook wel weer naar huis gestuurd… want nog geen ontsluiting…

tjee hee dat ze jou nog naar huis durven sturen… of vin je het wel fijn om nog wat dingetjes te kunnen doen, hier moet nog wel het één en ander een sopje krijgen enzo… had ook niet verwacht vandaag te mogen blijven…

Hoop je zelf dat het nu uit zichzelf komt dit weekend ?? (ikke niet hoor voor mezelf vind het wel fijn dat ik het idee hem om er zo toch nog wat controle op te kunnen uitoefenen…)

spannend allemaal hè…

:hug:

Volgens mij krijg je gewoon een erg punctueel kind.

Vrijdag 10 oktober wordt het dus… :wink: