EN ?? meetingverhalen

doe maar een bakkie sloot…

:mrgreen:

Vond het ook erug gezellig, leuk ook weer eens andere meiden gesproken naast de mutsen :mrgreen:

Mijn foto’s staan inmiddels ook in het showforum toegevoegd :-*

hoi hoi meiden…

Ik heb zelluf dan geen kiddies maar heb genoten hoor! Ik ben zo blij dat ik er was en heb écht een superdag gehad. Dat had ik echt nodig.

Zag de foto’s, sta er weinig op,… wel veel met Lev idd vindt je gek dat knulletje had het wle naar zijn zin bij me hihihi

Maar goed mochten er nog foto’s zijn van me… ikkûh wil wel zien hoor plaatsen mag ook uiteraard in SF.

Lange dag , we zijn nog even wezen eten, bij Anne langs in ZKH en dus tegen 12 uur was ik thuis… even na kletsen met André en dan laat mijn bed in de ochtend weer vroeg op…

Lange dag maar echt helemaal geweldig, leuk mensen te zien,. Gerda je bent een topwijf, leuk ook Michäel te zien…Mariëlle leuk marco te ontmoetten. Leuk ook Loek te zien van Mel… nog even gezellig met Ryan gezeten op schoot, blijft een heerlijke knul hé ? Ook de rest zien en mee kletsen natuurlijk fgijn… achteraf wel jammer dat ik niet even nog met mateo en micah heb gehad in de ballenbak… maar die redden zich ook al lekker zelf bij de autootjes… Stein fijn dat je blij was met je autootjes knul ! En Lenie en Jannigje t was gezellie samen eten hoor !

Ja was top en zie uiteraard uit naar de volgende meeting waar ik bij wil zijn…

Met liefs bianca. :-*

Beetje laat, maar wij vonden het ook errug leuk!!

Waren alleen, helaas, vrij snel weer naar huis!

(Het was voor Sam een beetje te… hij heeft tot 3 keer over alles ondergespuugd :() Dus toen zijn we maar naar huis gegaan… had graag langer willen blijven want lang niet iedereen gesproken!

Volgende keer blijven we langer! Jaja, dan zijn wij weer van de partij! Haha… dan weten jullie dat… kun je juist wel of niet komen als je ons wel of niet weer wilt tegenkomen :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :inlove:

@ruud wrote:

Vandaag viel ik in de smaak bij de jonkies. de oudste was een jaar of 3 denk ik… :inlove:

en zij heeft het nog steeds over jou hahaha

daniel van Rhi viel ook wel erg in de smaak hoorde ik thuis :inlove:

ik was er weer vroeg uit om naar de jonge gezinnenbeurs te gaan met stein en jannigje

Annatje; ik vind het erg leuk om even met jou te kletsen

enne de volgende keer nietw eer zo in een hoekje duiken he :wink: hihi

en Sam; wat een leukerd

dat lopen van hem; geweeeldig

hij vermaakte zich echt goed in de draaimolen met jou

jammer dat ik geen fototoestel bij me had

vond het ook erg leuk, de meiden hebben zich super vermaakt, kheb ze de hele dag bijna niet gezien hahaha :thumbup: (Myrna wel wat vaker hoor, die was hangerig en moe)

ik heb niet iedereen gesproken of gezien, das wel jammer, degenen die ik gesproken dat was echt leuk, gezellig jullie te ontmoeten, de internet indruk is soms heel anders als in het echt… :thumbup:

Karel was blij dat Daniel en Ruud er ook waren, En jildau, Rhi en Nynke, verder vond hij er niet zoveel aan hahaha

Gerda helemaal uit Belgie, een heeel eind gereden, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en heel erg bedankt voor de lekkere cake… :thumbup:

@hedwich wrote:

Annatje; ik vind het erg leuk om even met jou te kletsen

enne de volgende keer nietw eer zo in een hoekje duiken he :wink: hihi

en Sam; wat een leukerd

dat lopen van hem; geweeeldig

hij vermaakte zich echt goed in de draaimolen met jou

jammer dat ik geen fototoestel bij me had

:-*

Zal het volgende keer niet weer doen!

Pff, ben dan echt zo’n schijterd!! :oops: Heel erg… (Ik weet het, zo kom ik op t forum niet over :mrgreen:)

Maar, we zijn er zeker volgende keer bij! En dan ga jij mee de draaimolen! :lol: :mrgreen: Weet zeker dat Sam dat super leuk vind! :inlove:

afgesproken !!!

:-*

@Heleen wrote:

Gerda helemaal uit Belgie, een heeel eind gereden, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en heel erg bedankt voor de lekkere cake… :thumbup:

Ja, iets voorbij Brussel :angel: :mrgreen:

Ik heb heel goed geluisterd :wink:

Gerda, wat super dat jullie er gewoon waren joh!!

Ik weet nu ook dat Ruben van Annemarie heeeeeeeeeeel gezellig kan kletsen in de trein (Dat vind jij toch ook mooi/leuk etc.?) en dat Aisah (schrijf ik dat nou goed bedenk ik me :think: ) lichter is dan mijn “volbloed” hollandse lev :wink: Leuk als je ze naast elkaar verschoont.

En ik vond nog een lief pakje in de wagen, dacht dat die verdwaald was maar die was wel voor ons, vond ik zooooo lief.

En Micah loopt bijna echt helemaal goed :dance: en wat heb ik nog meer gezien :wink:

Bianca81 die zoals beloofd kon knuffelen met dat kleintje van ons, Lucas en Anna Sofie die elkaar per ongeluk een kopstoot gaven, een Anna Sofie die thuis sneu was omdat ze Jan niet meer had gezien (en wie was nou die Myrna zei ze ook nog :smiley: ).

Marisca met Kaj met zijn lange haren en Smiley waarmee ik dus niet mocht schminken (en dochter heeft de ogen van papa, ik heb even goed gekeken)

En na ongeveer 5 jaar internet heb ik eindelijk Inkie en Stephie irl gezien.

Dat was ook wel eens leuk :mrgreen:

verder heb ik vooral te weinig gesproken met Jildau en Ruud en nog meer, maar was er een soort van feest van herkenning buiten bij de rokers, zo vroeg in de meeting :wink:

En de dames weten wel wie ik bedoel :angel: (dat icoontje past er ook zo goed bij ;-), komt ie nog een keer :angel: )

@hedwich wrote:

afgesproken !!!

:-

:thumbup:

:-

rokers clubje?

ohh jaaaaa joh? :angel:

@hedwich wrote:

rokers clubje?

ohh jaaaaa joh? :angel:

oh daar bedoelde ik jou nou net niet mee :naughty:

Dat was weer later op de dag toen ik Daniel het station probeerde aan te wijzen. Wat echt wel zichtbaar was ondanks de rook 8)

Mij :mrgreen:

Ow Lydia :mrgreen:

Sara heeft het jurkje en de maillot al aangehad :mrgreen:

Onderweg had ze ALLES nog een keer (4e keer die dag 8) ) ondergeplast/gepoept en toen had ik dit setje nog :mrgreen: Het staat haar prachtig!!! :inlove: :thumbup: :-*

Lydia ik heb onze lunch ook gemist hoor. :wink:

We zullen Inkie nog eens laten winnen! :mrgreen:

Even ter mijn verdediging, iedereen die ik tijdens de meeting niet heb gesproken… Dat komt door Inkie! We zaten boven met Stefan zo gezellig te praten dat we in no time 2 uur verder waren… :shock:

Wil je de vragen aan Stefan en de antwoorden van Stefan lezen? Klik dan hier!

Inkie heeft een verslag geschreven van haar belevenissen en dat kun je vervolgens weer hier lezen.

De overige prijswinnaars krijgen via email bericht!

(met dank aan Loek voor de foto’s)