EN ?? meetingverhalen

wij waren rond 19:00 uur ook thuis, de meiden liggen net in bed…

ik vond het ontzettend leuk, maar denk dat ik niet iedereen heb kunnen spreken, of wat langer met sommigen heb kunne kletsen…

@spooky wrote:

@Sisil wrote:
Ze zat vaak naast mij… helpt dat? :mrgreen:




Nee, dat helpt dus geen moer :evil: !

Sta jij ergens op de foto’s??? Geef mij een betere hint please!


Ik was die muts die bedacht had dat die knaloranje trui wel leuk staat (dat is ook zo) maar hij was een beetje warm dus na 10 minuten leek ik op een ontplofte tomaat. :roll:

Sisil er waren echt kids bij die meer op een op ontploffen staande tomaat leken :wink: Dus viel echt niet op :mrgreen:



Was leuk!! Uiteraard weer veel te weinig tijd oa voor de lieve mutskes, ren en vliegen, tussendoor eten etc. En een paar dames gemist :frowning: Maar er komt vast tzt nog wel een keer! :dance:

Ik weet wel wie smiley is…Ze heeft een superlekkere dochter :inlove: :inlove: :inlove:



Maar een oranje trui zegt mij nu weer niets :think:

Ik heb niet echt een verpletterende indruk achter gelaten geloof ik :mrgreen:



Foto topic, 3e bericht, 3e foto, bijna helemaal rechts. (en ik kijk niet echt gezellig daar… maar het was wel gezellig!)

Yeahhhhhhhhhhhh, ik heb jullie beiden gespot!



Smiley, je hebt een mooi achtergrond gezocht samen met Renzosmam en Victoria! Geweldig!

Sisil, ik heb je dank zij jouw hints ook gevonden!



Mijn avond is weer goed.



Liefs,

Moon

hier ook 2 vakkundig “gesloopte” peuters (hebben ze helemaal zelf gedaan met dat geren en gevlieg :wink: ) die zich werkelijk voorbeeldig hebben gedragen op heen- en terugreis :thumbup:

Moeders is trouwens ook aardig gesloopt :zzz:

'K heb een hoop “bekende” gezichten gezien, gezichten bij namen gezien en mensen gesproken.



Smiley, je doet je “naam” eer aan hoor!

Bij de weg Sisil Hieke was stoerder dan jij 8) …vreemde omgeving, bij een ‘vreemde Heleen’ :angel: op schoot en toch lekker happen :thumbup: :smiley:



Oooh en een heleboel foto’s die dus nog gaan volgen…ik geloof dat ik bang begin te worden :lol:

Hahaha, kun je weer slapen zo? :wink:

Wat een rampenfoto zeg, ik verzuip helemaal in die kraag. Staat mijn giechel eens op dit forum, is het met die gekke kraag en een heel zuur gezicht :oops: Hopen dat de volgende foto van mij een leukere is (moet haast wel :wink: )

Annemarie, da’s lief, dank je wel!!

Was er een meeting??? Ik wist het niet!!

jaaaaaaaaaaaa

wij zijn ook weer thuis



Nynke heeft ons 20.40 thusi afgeleverd

onderweg weer gestopt

eerste keer; sara heeeelemaal nat

tweede keer; eten bij de Mac 8)

@Danielle_M wrote:

Was er een meeting??? Ik wist het niet!!




Nu zit ik hier met een grote glimlach! Meid, het stond al maaaaaaaaaaanden op de KOK over de grote KOK-meeting!

Levensgroot, je kon het bijna niet missen hihihihi

Kom jij met de vraag: was er een meeting?



Ik lach je niet uit hoor :lol: , ik vind het gewoon grappig!



Liefs,

Moon

het was idd erg gezellig…Dave is ook helemaal stuk en lag al bijna gelijk na het aanraken van zijn kussen te slapen :inlove:



ook mijn foto’s staan al geplaatst ( op pag.3 onderaan)

doe nu een poging om jan op bed te krijgen,…

gaat niet echt snel hihi

Jan is ook nog helemaal in de wolken zeker…Prachtige foto gezien in het topic geschoten door Loek! :thumbup: :inlove:

Wij zijn ook opnieuw in België geland !

Michaël sliep al in de auto, toen we de straat nog niet uitgereden waren !

(hij was één van die als-tomaat-uitziende-kindjes :wink: ).

Onze foto’s zijn van géén kwaliteit, maar heb er toch enkele !



Het was héél erg leuk. Kan je eindelijk eens gezichten plaatsen bij namen :dance: :dance: .

Je kan je soms vergissen hoor. :smiley:

Eén mama dacht dat ik heel erg groot was ! Nou ja, 157 cm is niet echt groot hé :wink: Vond het schattig hoor !!!



Zeker voor herhaling vatbaar !

Dames en heer moderatoren: Dank jullie wel voor de piekfijne organisatie. Het was top !!!



liefs

Gerda

ik vind het mooi dat jullie allemaal zo’n fijne dag hebben gehad. :thumbup: :smiley:

ik vond het heeel gezellie dat je er was Gerda !!

en je man, zoon en dochter ook



en daaaaank je wel voor de lekkere cake die je mee had genomen :-*

Gerda! Bikkel-vrouw! En je man etc ook natuurlijk :mrgreen: Super dat je geweest bent! :dance: