En de titel van het nieuwe forumdeel wordt...

Ja maar jij woont in Brabant dat telt niet! :mrgreen:

Ik heb een heel raar beeld bij de keukentafel. Mijn zwager vertelt elk jaar weer het verhaal van mijn schoonouders, hoe hij hen op een morgen betrapt heeft :silenced: Vul de rest maar in… :silenced:

Nee karin daar hebben we het relatie hoekje voor. :mrgreen:

Dat wordt dan dus schrappen met die keukentafel :lol: :lol: :wink:

Denk niet dat we de rest willen weten Karin2 :wink:

@Karin2 wrote:

Ik heb een heel raar beeld bij de keukentafel. Mijn zwager vertelt elk jaar weer het verhaal van mijn schoonouders, hoe hij hen op een morgen betrapt heeft :silenced: Vul de rest maar in… :silenced:




Wahahahhahahahhaha, nee dat wil ik niet weten!! (Maar helaas, ik wist het al wel… :lol: :lol: )

@Karin2 wrote:

Ik heb een heel raar beeld bij de keukentafel. Mijn zwager vertelt elk jaar weer het verhaal van mijn schoonouders, hoe hij hen op een morgen betrapt heeft :silenced: Vul de rest maar in… :silenced:




Nou zulke verhalen bedoel ik :angel: :lol: :lol: :lol: :lol:

@victoria wrote:

@Karin2 wrote:
Ik heb een heel raar beeld bij de keukentafel. Mijn zwager vertelt elk jaar weer het verhaal van mijn schoonouders, hoe hij hen op een morgen betrapt heeft :silenced: Vul de rest maar in… :silenced:




Nou zulke verhalen bedoel ik :angel: :lol: :lol: :lol: :lol:




Kunnen we nog eens lachen juist!! 8)

@mamma_ wrote:

@victoria wrote:
@Karin2 wrote:
Ik heb een heel raar beeld bij de keukentafel. Mijn zwager vertelt elk jaar weer het verhaal van mijn schoonouders, hoe hij hen op een morgen betrapt heeft :silenced: Vul de rest maar in… :silenced:




Nou zulke verhalen bedoel ik :angel: :lol: :lol: :lol: :lol:




Kunnen we nog eens lachen juist!! 8)




Ach… volgens mij willen we ook niet weten wat er in de tweede kamer (is) gebeurd… :lol: :lol:

Ik heb gestemd op de keukentafel :mrgreen:



(tweede kamer vind ik echt nergens op slaan, helemaal omdat het om huis tuin en keukenonderwerpjes gaat :oops: )

@#puk# wrote:

Ik heb gestemd op de keukentafel :mrgreen:



(tweede kamer vind ik echt nergens op slaan, helemaal omdat het om huis tuin en keukenonderwerpjes gaat :oops: )






Sluit me helemaal bij aan… ik ga nu stemmen voor de keukentafel… dies echt leuk!!! :inlove:

Ook gestemd op de keukentafel! :thumbup:

ik ook gestemd op de keukentafel :mrgreen: :wink:

Ik ben een van de weinigen die op ‘De tweede kamer’ heeft gestemd haha.

Maar toch nog de vraag: gaat het ‘games/consoles’ topic daar dan ook onder vallen?

Die staat ondergesneeuwd in de speelhoek namelijk :slight_smile:

er is een verschil tussen De Keukentafel en OP De Keukentafel hé :wink: :wink: :wink: :oops: :oops:



Tijdens het avondeten wordt er hier AAN ( :wink: )de keukentafel van alles en nog wat besproken. Dus duidelijke voorkeur hiervoor.



liefs

Gerda

Ik heb gestemd voor de Kokkerie :mrgreen:

@Mellie wrote:

Ik ben een van de weinigen die op ‘De tweede kamer’ heeft gestemd haha.

Maar toch nog de vraag: gaat het ‘games/consoles’ topic daar dan ook onder vallen?

Die staat ondergesneeuwd in de speelhoek namelijk :slight_smile:




oi melster,



Wel terug lezen hè. Die vraag heb ik allang (positief) beantwoord joh! :-*

De keukentafel :thumbup:

Ik zie het al…Nooit zal het bezoek aan het nieuwe topic voor mij hetzelfde zijn :shifty: :mrgreen:

@gerda wrote:

er is een verschil tussen De Keukentafel en OP De Keukentafel hé :wink: :wink: :wink: :oops: :oops:



Tijdens het avondeten wordt er hier AAN ( :wink: )de keukentafel van alles en nog wat besproken. Dus duidelijke voorkeur hiervoor.



liefs

Gerda




proest… Gerda :inlove: :thumbup:

@faizaa wrote:

@gerda wrote:
er is een verschil tussen De Keukentafel en OP De Keukentafel hé :wink: :wink: :wink: :oops: :oops:



Tijdens het avondeten wordt er hier AAN ( :wink: )de keukentafel van alles en nog wat besproken. Dus duidelijke voorkeur hiervoor.



liefs

Gerda




proest… Gerda :inlove: :thumbup:




Ja ja, wrijf het nog maar een keer in. Eten bij mijn schoonouders is sindsdien niet meer hetzelfde… :?