Eindelijk!

heerlijk zeg dat de datum nu vast staat en dat jullie dan zo veel ruimte krijgen!!

Wat geweldig meid!! Heerlijk iets om naar toe te leven. :dance: Het is wel nog even flink klussen als ik het zo lees, maar dan heb je het ook precies naar je smaak. :thumbup:

:dance:

Altijd fijn als je écht een datum hebt om naar toe te leven!

:thumbup:

Succes met het klussen en shoppen…lekker alles naar je smaak maken,leuk hoor!

Leuk leuk nu veel ‘dubbel’ :wink: klusplezier

Leuk! Je mag dus alles lekker opnieuw inrichten!

De tijd gaat nu vast heel snel.



Trouwens…knap hoor, met 4 personen 9 maanden op 50m2 wonen :?

Hé leuk! Zien eruit als leuke huizen! Wij hebben het huis waar we nu wonen vorig jaar ook casco gekocht, dus ik wens je vooral veel succes voor de komende tijd! :mrgreen: Nee hoor, zonder gekheid, het was leuk om helemaal ‘from scratch’ te beginnen, maar nu heb ik het ook wel even gehad, ik blijf hier zeker 15 jaar wonen. :mrgreen:

Hoera Cell, 20 juni de sleutel!

Nou, dat klussen is aan jou wel toevertrouwd weet ik inmiddels, dus het wordt vast een prachtig paleisje!

Gefeliciteerd en veel succes!

super gefeiciteerd, eindelijk een echt huisje.

heel veel klus plezier straks.

Wowie wowie :mrgreen:

Super nieuws Cell :dance:

Gefeliciteerd!!! En veel klusplezier :mrgreen: (dubbelop :mrgreen: :inlove: )

@Sterre74 wrote:

Hoera Cell, 20 juni de sleutel!

Nou, dat klussen is aan jou wel toevertrouwd weet ik inmiddels, dus het wordt vast een prachtig paleisje!

Gefeliciteerd en veel succes!




Jajaaa… dat klopt, Cell gaat plavuizen leggen :angel: en om het te bewijzen dat ik niet alleen een grote mond heb, gaat manlief uitgebreid foto’s maken… ik heb namelijk al 3 plavuizen vloeren gelegd, dus dit word de 4e… badkamer word de 3e, dus die ga ik ook zelf doen en Ruud… Ruud zegt heel trots tegen iedereen dat hij zijn vrouw gaat helpen :inlove:



De gordijnen zijn al klaar, ook zelf gemaakt, de bedden van de kids en van ons zijn al gelakt, het inkopen voor de afbouw is grotendeels al gebeurt, dus tegen die tijd gaan we er 3 weken fiks tegen aan.



We zullen dan ws, nee zeker weten eigelijk wel, gezien de “goede” ervaringen met KPN wel even zonder internet zitten, maar gaan ook om de dag onze kindjes zelf naar bed brengen bij opa en oma, dus als het lukt KOK ik daar even bij en zal natuurlijk fotoverslag doen… 8)

joh, wat super! Veel klusplezier :wink:



dat kun je best joh, plavuizen leggen… leuk hoor! :thumbup:



Ik heb hier samen met dad en hub de badkamer en het toilet betegeld enzo… stoerrrrrrrrrrrrrr zelluf doen!



wat een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee van ruimte hebben jullie straks, heerlijk!!!

mooi huis… maarruh… alles nog moeten doen???.. kun je het wel mooi maken naar eigen smaak…



Heel veel succes met de verbouw/inbouw/uhh bouw… en veel plezier met de voorpret :-*