Eindelijk begonnen - jaja met foto's van het tussenresultaat

We zijn eindelijk met de tuin begonnen. We hadden een verstopping in de afvoer en hebben toen besloten maar meteen alles opnieuw te laten bestraten. Afgelopen weekend en avonden alles eruit en dat wordt er vandaag allemaal opnieuw ingelegd. We hadden eerst alles bestraat, maar krijgen dadelijk gras. We waren al begonnen met stijgerplanken tegen de muur op twee stukken en hebben de schuurmuur donkergrijs gemaakt. Dadelijk wat bakken met siergras of bamboe en dan moeten we in het weekend al een eind klaar zijn. Jippie…eindelijk!!!

Owwww heerlijk gevoel hé als het begin er is en jekunt uitzien naar een prachtig resultaat… mooi man,



heel veel werkgenot en mn resultaatgenietgenot mwahah ,…



maak je fotos voor SF ?



NU werkse ook in de tuin hopelijk hebben julli beetjegoed weer niet te warm en niet zo veel regen…



:thumbup:

Ik doe zelf niks nu…de glazenwassen is nu aan het bestraten…ja ik weet het het klinkt raar , maar die vent is van alle markten thuis. Daar heb je nog eens wat aan. Als het goed is zijn ze vandaag klaar. Ze zijn net wel anderhalf uur weg geweest om zand te gaan halen. Maar goed, het zal allemaal wel goedkomen.

Oh wat spannend allemaal!!! En dan kun je in het weekend in ieder geval heerlijk van je tuintje genieten!! Wel foto’s showen hè :mrgreen:

ja ik heb nu ook wel foto’s maar daar is niks aan. Ik zal ze maken en showen als het helemaal af is…maar ons kennende, kan dat ook nog wel wat langer duren dan het weekend hoor :? .

haha jullie kennende mallerd dat gebeurt eig bij ieder denk ik zo… dus geen zorg daarom… die foto’s mogen later ook en alleenals je zelf leuk vindt, ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat :thumbup:

Before and after foto’s zijn altijd leuk :mrgreen:

Before-foto’s hebben we niet…after ook nog niet, maar wel hoe het er tussentijds uitziet.