ik heb geen test gehaald van de kruidvat of etos, ik had 1 van de DA drogist en die gaf direct 2 streepjes aan. en ik weet niet eens of ik toen wel een paar dagen overtijd was want mijn cyclus was zo onregelmatig
Hoi
Met deze zwangerschap was mijn eerste test er 1 van de ETOS en die was negatief, 2 dgn later 1 van het kruidvat en die gaf meteen een streep!
Maar goed dat kan natuurlijk ook omdat je hcg na 2 dgn weer verdubbelde is!
Bij Danique kruidvat test gebruikt en test van apotheek, maar weet eerlijk gezegd niet meer precies hoe dat was gegaan?
Bij Noelle had ik bij 2 dgn overtijd een dikke vette streep bij de kruidvat test, die had ik nog maar amper weggelegd toen ik de streep al zag staan!
Duim voor je dat het raak is, bedoel je zal niet de eerste zijn die na bijna 2 wkn pas positief test!
Liefs knabbel
Hier ook met kruidvat 2 x :mrgreen: meteen over duidelijk alleen streep idd na een paar dagen zeer vervaagt …
@pino wrote:
Net getest (op m’n werk nota bene :roll: ) en weer negatief… 'k snap er niks van… normaal heb ik een heel regelmatige cyclus. :?
Misschien toch maar eens naar huisarts gaan?
en anders een keer testen met ochtendurine?
Overdag drink je dus is de kans groter dat je het onbewust verdunt.
Ikzelf heb altijd met ochtendurine getest.
Spannend meid!! ik hoop voor je dat je gauw tegen positieve test aan mag kijken!

Expres weinig gedronken… glaasje sap & kopje thee sinds de vorige keer dat ik had geplast…
'k Maak van de week (als het dan nog steeds zo is) wel een afspraak met de ha!
Ja en nu ga ik iets zeggen wat heel makkelijk is te zeggen voor een ander , maar probeer je gedachten iets opzij te zetten en er niet te veel aan te denken , het lichaam is heel goed om je in de maling te nemen .
En ik kan t weten 8) ik heb t meerdere keren gehad en hoe meer ik er mee bezig ging hoe langer t duurde .
Natuurlijk hoop ik dat t wel zo is en daarvoor zullen we nog duimen
Gr loes
oeee nou…en dat kan je lichaam goed…de boel in de maling nemen.
Hoe lang ben je al gestopt met de pil of dergelijke?
@dyfaine wrote:
Ja en nu ga ik iets zeggen wat heel makkelijk is te zeggen voor een ander , maar probeer je gedachten iets opzij te zetten en er niet te veel aan te denken , het lichaam is heel goed om je in de maling te nemen .
En ik kan t weten 8) ik heb t meerdere keren gehad en hoe meer ik er mee bezig ging hoe langer t duurde .
Natuurlijk hoop ik dat t wel zo is en daarvoor zullen we nog duimen
Gr loes
:think: En dat terwijl ik er helemaal niet zo mee bezig ben? Deze maand nog minder dan andere maanden? :think:
@Jennifer77 wrote:
oeee nou…en dat kan je lichaam goed…de boel in de maling nemen.
Hoe lang ben je al gestopt met de pil of dergelijke?
Euh… bijna vier jaar geleden? :mrgreen: Sinds we zwanger wilden raken van Isabel en dat was in één keer raak. Een half jaartje geleden heb ik een mk gehad maar daarna zat m’n cyclus eigenlijk weer vrij snel op de gewone weg…
Ik zeg al: na de mk heb ik er eigenlijk niet zo heel erg bij stilgestaan. We zien wel en hópen natuurlijk wel dat het snel zo mag zijn, maar ik denk er eigenlijk niet veel over na. (vandaar dat ik ook pas na een week overtijd teste… normaal doe ik dat ook na één dag of zo al…)
Spannend allemaal hoor pino
Ik hoop het zo voor je!!
Oeh Pino, ik hoop het voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik had zelf een digitale test van cb. Ik was eigenlijk gewoon nieuwsgierig hoe die test zou werken, dus met 3 weken en 6 dagen schrok ik me wild toen er ‘zwanger’ kwam te staan.
Ik vond dat woordje ook wel fijn, geen getuur naar streepjes.
Oei wat spannend!!
(Denk: "zwanger, zwanger, baby in buik, baby in buik, hmmmmmmmmmmmmm…)
Etos vond ik zwaar kl*te, 1ste keer ( 3 dagen overtijd) hele vage streep, toen de 2de (was dubbele verpakking) gedaan op de volgende ochtend, toen gaf ie helemaal niks aan (kapot :? had ik weer zoiets!!!) toen daarna een merkloze bij de drogist,wel een makkelijke test wit met paarse dop en twee duidelijke aparte vakjes met "raampje"ervoor voor 7,95, die was vet positief, de volgende ochtend nog een keer etos (die had ik als vergoeding voor de kapotte gekregen) En weer een hele vage lijn, gelukkig wassie s’maandags bij de HA (We geloofden er geen biet meer van :mrgreen: ) ook positief !!!
Maar die merkloze was dus wel heel goed en duidelijk,die zou ik een volgende keer weer kopen of een digitale van CB, lekker duidelijk toch??
Succes, ik hoop dat het raak is !!! :thumbup: