Mijn dochtertje heeft sinds afgelopen zaterdag een tandje, maar bijt soms uit het niets op mijn tepel.
Ze deed dit eerder ook al soms maar kaakjes of een scherp tandje voelt wel anders
Hebben jullie adviezen wat ik hiermee kan?
Liefs Ntascha
moppie heeft al twee ondertandjes en vlijmscherp, ze beet mij een keer vol in mijn tepel, dat deed zo zeer, dus ik gaf een brul, ze schrok zich een hoedje en sindsdien heeft ze het niet meer gedaan en drinkt weer rustig, nu was mijn brul niet overdacht maar gewoon een reactie door de pijn, vond het ook best wel lullig dat ze zo schrok maar het heeft wel geholpen.
Hier is gisteren het tweede tandje door gekomen.
En ze is wederom begonnen met bijten, ik krijg nu geen toeschiet reflex meer. Ben te gespannen, ben bang ze steeds weer bijt.
Help ik wil niet stoppen…maar zo werkt het ook niet.
Alsjeblieft tips!!!
Tja, ik dacht pink in de aanslag houden en zodra ze hapt afkoppelen.
Volgens Faizaa hebben ze dat naar een paar keer wel door.
Maar goed, ik heb makkelijk praten, Noor heeft nog net geen tandjes, maar kan wel gemeen haar kaken over elkaar heen halen en ze zitten startklaar…au!
@Jolanda wrote:
Tja, ik dacht pink in de aanslag houden en zodra ze hapt afkoppelen.
Volgens Faizaa hebben ze dat naar een paar keer wel door.
Maar goed, ik heb makkelijk praten, Noor heeft nog net geen tandjes, maar kan wel gemeen haar kaken over elkaar heen halen en ze zitten startklaar…au!
Hihi ik hou hier de pink ook in de aan slag, maar meestal net te laat.
Charissa deed het ook soms met een tandloze kaak en dat is al geen fijn gevoel.
Maar nu gil ik het echt soms ff uit :silenced:
Ik heb een keer heel hard “au” geroepen, ook uit schrik hoor. Hij liet toen gelijk helemaal onder de indruk los en keek me toch vreemd aan. Daarna heeft hij nog een keer zachtjes gebeten en toen heb ik resoluut nee gezegd en de borst weggedaan voor heel even, daarna heeft hij het nooit meer geprobeerd.
Bedankt voor jullie reacties.
Maar ze drinkt nu alweer lekker zonder haar tanden erbij te gebruik (heerlijk) :inlove: :inlove:
Dus we kunnen weer heerlijk verder voeden, gaan nu voor het volgende half jaar
Oh gelukkig :dance:
Wat goed !!
Anne is 8,5 maand
en heeft inmiddels 4 tandjes en sins 3 dagen begin ik echt af en toe bang te worden voor t voeden
t doet soms zo’n pijn…
heel jammer Ik voed haar nu nog 3x overdag’s
en snachts zo’n 1 a 2 x meestal
al met al ook best veel
en wil zelfs absoluut de 9 maanden vol maken
Maar denk dat t daarna toch snel ophoudt hellaas