Duktig keukentje Ikea.

Volgens mij kun je de poten van het keukentje verstellen.

Ik vind 'm ook wel hip, maar hier komt binnenkort een keukentje die precies mooi past in onze oude schouw (heet dat zo?)

SL zou 'm eerst voor haar verjaardag krijgen, gelukkig niet gedaan want dan was hij niet op maat voor ons nieuwe huis :wink: .

Ja, die poten kun je verstellen…staat bij ons op zijn laagst :mrgreen:

Tuurlijk kan dat bij kindjes van bijna 4! Als hij het graag wilt…

En je hebt er nog 1tje die jonger is, en die zal er dan ook plezier van hebben.

Dus genoeg redenen om het wel te doen :mrgreen:

Ik heb hem ook gezien. We hebben hier al een plastick keuken (die als garage gebruikt wordt :roll:), dus geen nodig, maar ik vond hem juist wel erg leuk.

Succes met vinden.

Als het niet lukt, bij speelgoedzaken waar ze houten speelgoed verkopen hebben ze vaak ook leuke keukentjes staan van hout.

papa vindt het ook goed!!! :mrgreen:

Dus voor zijn verjaardag vraagt hij centjes en dan betalen wij de rest bij als dat nog nodig is. Hij is nu al helemaal gelukkig hahahaha.

(hij krijgt ook al een fiets van ons, vinden we eigenlijk al genoeg, vandaar het niet van ons helemaal krijgen van het keukentje…voordat mensen hier denken…kniepers…) :shifty: :mrgreen:

Ik had ook even bij Ikea gekeken voor dat keukentje. £89 voor het onderstuk en £26 voor het bovenstuk. Ik ben nu op Ebay aan het neuzelen voor een leuk houten keukentje.