Duimen gevraagd (om 14 uur is het zover)

@Lynda wrote:

Zo 15 november al beginnen. Dat is echt snel.

Dat je al zo snel wag kan bij je oude werkgever. Leuk.



Dus als ik straks voor een tweede ga kan ik jou als kraamverzorgster krijgen. Leuk idee, hihi
lijkt me leuk :mrgreen:

@Jannigje wrote:

@~Marion~ wrote:
Hoe ga je dat doen met kinderopvang? Ik zou het ook wel willen, maar heb een vent in de nachtdienst dus ik zou niet weten hoe dat zou moeten bolwerken…
ik word kraamverzorgende, Ik word pas gebeld als de baby er is.

Voorlopig draai ik geen nachtdiensten en is ook niet meer verplicht.(althans bij deze)

Ook heb je geen echte avonddiensten,


Als de baby er is? Is dat nieuw dan?

Een kraamverzorgende assisteert ook bij een bevalling hoor en dat kan dus ook overdag :wink: kan soms wel 3 uur duren voordat een baby geboren is als de kraamverzorgende arriveert :smiley: en dan moet je ook nog eens een paar uur na de bevalling blijven is echt heel erg lastig met kinderopvang anders had ik het graag blijven doen. Je weet nooit wanneer je begint met werken, je weet nooit hoelang je in een gezin blijft, er kan altijd een bevalling na je gewone werkdag bij-komen omdat er te weinig kraamverzorgende op wacht zitten.

Je moet echt super flexibel zijn.

Er is niet voor niets een groot te kort in de kraamzorg. de jonge kraamverzorgende die kinderen krijgen stoppen bijna allemaal met werken omdat het allemaal zo slecht geregeld is en je krijgt ook nog eens weinig betaald voor het aantal uren dat je werkt en op bevallings- wacht staat.

En kinderopvang is bijna niet te regelen eigenlijk moet je een flexibele partner hebben + flexibele oma’s of flexibele gastouders. Je kind op een KDV kan niet omdat die niet zo flexibel kunnen zijn omdat je niet weet hoelaat je je kind op kan halen.

haha allemaal jannigje bellen :dance: gezellie!

mocht je bij mij komen, neem stein dan ook mee hihi





lekker snel zeg!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! :dance:

:dance: :dance: :dance: JOEPIE!!! :dance: :dance: :dance:

gefeliciteerd met je nieuwe baan

Gefeliciteerd! :dance: :thumbup: :-*

@Mama_jeanet wrote:

@Jannigje wrote:
@~Marion~ wrote:
Hoe ga je dat doen met kinderopvang? Ik zou het ook wel willen, maar heb een vent in de nachtdienst dus ik zou niet weten hoe dat zou moeten bolwerken…
ik word kraamverzorgende, Ik word pas gebeld als de baby er is.

Voorlopig draai ik geen nachtdiensten en is ook niet meer verplicht.(althans bij deze)

Ook heb je geen echte avonddiensten,


Als de baby er is? Is dat nieuw dan?

Een kraamverzorgende assisteert ook bij een bevalling hoor en dat kan dus ook overdag :wink: kan soms wel 3 uur duren voordat een baby geboren is als de kraamverzorgende arriveert :smiley: en dan moet je ook nog eens een paar uur na de bevalling blijven is echt heel erg lastig met kinderopvang anders had ik het graag blijven doen. Je weet nooit wanneer je begint met werken, je weet nooit hoelang je in een gezin blijft, er kan altijd een bevalling na je gewone werkdag bij-komen omdat er te weinig kraamverzorgende op wacht zitten.

Je moet echt super flexibel zijn.

Er is niet voor niets een groot te kort in de kraamzorg. de jonge kraamverzorgende die kinderen krijgen stoppen bijna allemaal met werken omdat het allemaal zo slecht geregeld is en je krijgt ook nog eens weinig betaald voor het aantal uren dat je werkt en op bevallings- wacht staat.

En kinderopvang is bijna niet te regelen eigenlijk moet je een flexibele partner hebben + flexibele oma’s of flexibele gastouders. Je kind op een KDV kan niet omdat die niet zo flexibel kunnen zijn omdat je niet weet hoelaat je je kind op kan halen.




Tuurlijk is er wel een kraamverzorgende tijdens de bevalling bij maar dat ben ik niet. Ik heb geregeld dat ik pas ingezet word als de baby er is.

En ik heb echt waar alleen maar dagdiensten (heb namelijk mijn contract al binnen)

Wel moet ik 8 dagen achter elkaar werken.

Ik heb meerdere kraamzorgorganisaties gebeld en die gaan allemaan met dit systeem hier werken (den haag) (en hele mega flexibele met alle diensten en mensen net als ik die na de bevalling komen en dan echt 8 dagen moeten blijven)

klinkt allemaal ideaal Jannigje!

Super nieuws zeg dat je bent aaangenomen :thumbup: :thumbup: