Ik ben sinds een tijdje weer aan de pil, een week of 4 geleden een stopweek gehad en nu heb ik een bloeding door de pil heen. Er staat ook in de bijsluiter dat dat de eerste maanden kan gebeuren. Weet iemand hoe lang zo’n doorbraakbloeding kan duren? Heel erg vervelend namelijk, heb dezelfde klachten als bij laatste ongi alleen iets minder (heb erge bekkenklachten, revalidatietraject en was zo’n 50 % hersteld, door ongi weer redelijk terug bij af ) en was net zover dat ik weer op het niveau van voor de ongi zat…weer een terugslag kan ik niet gebruiken.
Dusse zeg me dat het snel over is aub!!!
Ik heb dat ook heel regelmatig nu ik de pil weer slik lichte bloeding die na ong 2 dagen weer verdwijnt. Het is geen echte ongi, dus ik verwacht eigenlijk niet dat daar je klachten weer erger van worden. Nu ik de pil weer slik is de ongi bij mij in elk geval wel echt een stuk minder geworden vwb bloeden en buikpijn. Hopelijk geldt dat voor jou ook… :hug:
Thanks dena,
Vroeger had ik nooit klachten, buikpijn ook niet. Sinds Emma wel buikpijn, maar ook niet noemenswaardig.
Ik heb het nu al sinds donderdag en wel in lichte mate dus dezelfde klachten aan bekkenbodem en bekken als met ongi laatst. Gister behandeld door osteopaat, misschien dat de bloeding daarom wat langer duurt? Kan me niet van vroeger herinneren toen ik ooit begon met de pil doorbraakbloedingen te hebben. Moest van de osteo toch al rustig aan doen de komende dagen omdat ik door de behandeling extra snel iets kan forceren, dus we doen maar extra rustig aan… werken ging namelijk net zo goed!
Wat heb je voor pil? Ik heb tijdens de borstvoeding cerazette geslikt en had daarbij ook geregeld doorbraakbloedingen. Deze pil had geen stopweek. Nu wel een pil met stopweek (slik altijd twee strips achter elkaar door, hou niet van dat gekladder met tampons en maandverband en ongesteld zijn en buikpijn/rugpijn) en geen doorbraakbloedingen.