Maandag ben ik met Cayla bij het audiologisch centrum geweest voor verschillende testen. Hier bleek dat waar wij bang voor waren ook echt zo is. Cayla is doof aan beide oren.
Nu ben ik benieuwd of er hier op het forum meer moeders zijn met een doof kind. Graag zou ik hier ervaringen over uitwisselen.
We zijn best geschokt en ik voel me ook verdrietig.
Geen ervaring ermee lieverd
maar wil je heel veel sterkte wensen :-*
Sterkte ik heb zelf een doof broertje, en ik weet dat het niet altijd makkelijk is geweest voor mijn ouders. Volgens mij hebben ze bij contact, een topic over of dove moeders of dove kindjes
ohhh meisje toch, veel sterkte en suc6.
liefs nathalie en wessel
Jeetje zeg… dat is niets niks om te horen te krijgen…
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik wil jullie even sterkte wensen :-*
Jeetje meis…kan me voorstellen dat jullie wereld even op zijn kop staat…
Ik heb geen ervaring ermee maar wil je wel even een :hug: geven!
He… logisch dat je je verdrietig voelt zeg.
Jullie werden doorgestuurd vanwege de gehoortest he?
Merk je het zelf ook dat ze doof is?
En wat hebben ze tegen jullie nu gezegd, wordt er nog iets ondernomen op de een of andere manier?
Sterkte joh!
Nou, dat is niet niks! Daar zul je inderdaad even aan moeten wennen, om het zo maar even te zeggen… Veel sterkte!! :hug:
Oh wat zullen jullie geschrokken zijn van dit nieuws meid!
Ik kan je zelf niet helpen, maar was niet Conor van survivor ook doof ??
( geworden na ziekte?)
Misschien kan je haar een PB sturen?
:hug: :hug: :hug:
Jeetje heftig hoor meis
Sterkte
:-*
Heel logisch hoor dat je er verdrietig van bent.
Ik zelf heb geen doof kindje maar wel een doof zusje, maar zij is daarbij ook nog geestelijk gehandicapt dus een dubbele handicap.
Zij is vanaf de geboorte al doof hoord echt niks!
Je wilt dit vast niet horen maar je zult samen hierin een weg vinden ook al duurd dat een tijd, maar met goede hulp en informatie gaat dat goed komen meid.