óf Leonie is sterk
óf ik ben gewoon slap :shifty:
óf ik durf niet zo hard te zijn als jullie steek tong uit
:lol: ja, als mensen dan tegen Peter zeggen over Minke:“daar krijg je vast wat mee te stellen als ze in de puberteit komt” is het antwoord:“Minke krijgt heel wat met ons te stellen als zij in de puberteit komt” :mrgreen:
heel herkenbaar dat zo’n meidje als 2e veel “pittiger” is. Bereid je maar vast voor op de knijp, bijt en sla-fase!
@Biebels wrote:
óf Leonie is sterk
:silenced:
:mrgreen:
bij de mama’s van 2 vinden ze me ook al zo hardvochtig omdat wij heel streng zijn in het “geen eten=geen toetje” beleid
@Biebels wrote:
Regelmatig verzuchten we dat het vast een stuk gemakkelijk wordt als ze begrijpt wat we zeggen en als zij zich kan uiten door te praten. Dat ze snapt dat het sneller gaat als ze even blijft liggen (echt, een minuutje, meer heb ik niet nodig!).
DREAM ON… :mrgreen:
@Biebels wrote:
óf Leonie is sterk
:lol: Denk dat laatste… :mrgreen:
Ik heb de mazzel denk ik dat ik op een kdv werk en wéét wat er van sommige dingen komt :shifty: en daar dan voor ‘‘pas’’…
Ik ben ook wel écht een strenge mama denk ik
Zeg ook tegen Celiza je hebt pech…ik weet hoe je bent…ben er zelf ook 1,(een pittige tante dus 8) )
@annemarie69 wrote:
@Biebels wrote:WHAHAAAHAHAHHAHHAHAHHAHHA No way!! :naughty:Regelmatig verzuchten we dat het vast een stuk gemakkelijk wordt als ze begrijpt wat we zeggen en als zij zich kan uiten door te praten. Dat ze snapt dat het sneller gaat als ze even blijft liggen (echt, een minuutje, meer heb ik niet nodig!).
DREAM ON… :mrgreen:
Dan l*lt ze je zo onder de commode waarschijnlijk :mrgreen:
Biebels, er komt een moment dat je gaat wensen dat je je dochter van een uitknopje voorzien had :lol: (of op z’n minst een volumeregelaar)
Als ze niet praten kunnen ze ook geen discussie beginnen, tegenwerpingen maken (verbaal dan) enz enz
zoooo herkenbaar! :roll: Sinds een week ongeveer wil meneer helemaal niet meer rustig liggen (lees moet en zal omdraaien en mijn zin krijgen :mrgreen:) hij doet dit al vrij lang, maar begint nu wel een beetje extreem te worden…ook ik heb een aantal dingen al geprobeerd…speeltje werkt hier niet en ook hier ben ik bezig met een vorm van een handgreep…en soms (zoals in het begin van de middag) blijft hij spontaan rustig liggen