Ik ook hoor, niet zien.
Maar daar ben ik sowieso wat minder in geworden. Ik heb 5 jaar geleden vlak voor kerst een ongeluk zien gebeuren, ik had het kunnen zijn. Die auto slipte van de ene kant naar de andere kant (door de sneeuw) over de kop zo in het water. Ik was in shock, heb meteen 112 gebeld en alarmlichten aan, er was verder niemand die het gezien had, maar iedereen stopte gelukkig en ze hebben nog geprobeerd om ze eruit te halen en ik stond daar maar stijf te staan in halve shock. Een van die vrouwen is ook gestorven door de klap en natuurlijk in de sloot, die zat niet eens vol maar toch , dus nee voor mij geen vreselijke beelden meer.
Geen idee wat er nog correct is aan de informatie ivm de aanslag hoor.
Zowel op één (officiële Belgische tv) , als op VTM (commerciële zender) wordt er geen letter geschreven over meer doden.
Hier staat bij beiden:
dodentol bijgesteld tot 4 doden (tijdens de aanslag).
- dader
- jongeman van 15 j :kaars:
- jongeman van 17 j :kaars:
- peutertje van 17 maanden… :kaars:
De dame van 75 waarvan eerst gemeld werd dat ze dood was, blijkt in zh te liggen.
Plus dan nog de kuisvrouw van de buren, wat ik hier deze ochtend al plaatstte. :kaars:
Over het kindje van 23 maanden wordt dus niets gemeld hier in België.
Wel dat er nog 5 zwaargewonden zijn… :kaars: :kaars: :kaars: en 122 gewonden in totaal.
Gerda
men was gewoon niet zeker over de exacte leeftijd van het kindje, ik denk dat het om t zelfde kindje gaat
de vrouw van 75 schijnt overigens wel klinisch dood te zijn, ligt idd nog in het ziekenhuis maar in feite is ze dus “overleden”
Ik reed naar mn werk en toen hoorde ik het nieuws van 2u. Wat vreselijk! Op het werk gelijk radio aangezet en telkens hoorde ik dit… En het ergste is… Een jochie van 17 maanden! :vlinder: :kaars: :vlinder: :kaars:
In en in TRIEST!
Echt verschrikkelijk en te bizar voor woorden!
Vreselijk van dat kindje van 17 maanden, maar ook voor de jongens van 15 en 17, die hadden ook nog een heel leven voor zich!
En de poetsvrouw van de buren…
Hoe ziek was deze man, bah! Eng!
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Ik vind het ook echt verschrikkelijk. Snap niet dat er zulke mensen bestaan. Zoiets doe je toch niet. Al die onschuldige mensen en kindertje… :kaars: :kaars:
@mamma van sharondenise wrote:
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3079515/2011/12/16/Moeder-peuter-Luik-Die-kogel-was-voor-mij-bedoeld.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=16/12/2011
Ja vreselijk
:kaars:
Wat verschrikkelijk. Die arme mensen. :kaars: