Dikke pluim voor Francis!!

Super meid!! :-*

Super zeg :thumbup: :thumbup:

SUPER!! wow good gedaan!!

Oooooooooooooooooooooooooooh :o

Ik heb helemaal gemist dat ze er al zijn!!! :wall:

Wat geweldig!

Meid wat goed dat ze gezond en wel geboren zijn en een jongen en een meisje :inlove: :inlove: :inlove:

Ik vind het superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat je ze bv geeft!

Juist een tweeling kan het zóóóó goed gebruiken!

Top!

Dik :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Kan het niet uitdrukken in woorden zelfs hoe knap ik het vind :mrgreen:

Maar ik wordt er gewoon blij van :oops:



:-* Sas

Hallo,



Maja, wilde ook even zeggen dat ik het heel lief van je vind dat je hier een topic voor Francis bent begonnen.



Maar natuurlijk een hele dikke pluim voor Francis zelf!

Vind het geweldig dat je de twins bv geeft en dat het zo goed gaat nu!

Toppie!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

We zijn trots op je hoor!



Liefs Elly.

Een kleine update over mijn bv avontuur…



Allereerst heel erg bedankt voor jullie reacties dat doet me echt goed en geeft me een steuntje in de rug :-*



Na veel gedoe de eerste dagen had ik besloten Chayenne voortan aan links te laten drinken en Joel aan rechts omdat ik links meer melk heb en Chayenne meer nodig heeft…

We hadden namelijk verschillende dingen geprobeerd in overleg met de kraamhulp en de vk, een greep uit het assortiment: een dag lang alles gekolft en toen gegeven… een dag lang voor en na iedere voeding wegen , een dag lang om en om aan de borst… enook nog 2 dagen iedere anderhalf uur rechts kolven om de productie een boost te geven… nou jullie snappen denk ik wel dat ik toen gezegt heb dat ik ze ieder een eigen borst wilde geven die zich hopelijk helemaal aan de behoefte van dat kindje zou aanpassen :pray:



Het komt nu soms nog voor dat Joël niet voldoende heeft met de voeding aan het einde van de middag of de late avond voeding ik bied hem dan altijd nog een flesje hypo allergene voeding aan en zo gaat het eigenlijk prima :thumbup:



Het is alleen jammer dat ik niet zo’n superhandige mama ben die 2 kindjes tegelijk kan aanleggen :mrgreen: dus ja dan maar een voor een he :slight_smile:

Nou, ik kan me helemaal niet voorstellen hoe ik dat zou doen met 2 kindjes, dus ik vind je al super-knap! :lol: Je komt over als iemand die kiest wat het beste is voor haar kinderen, prima hoor! :thumbup: :inlove: