Dieren mishandeld in de kinderboerderij bij psz Anne

Zondamiddag op klaarlichte dag hebben een aantal gekken knaagdieren mishandeld en vermoord in de kinderboerderij bij Anne s peuterspeelzaal. Ivm de warmte hadden de vrijwilligers tussen 14-16uur de deuren opengelaten voor de bezoekers en zodat de warmte wat uit de binnenhokken kon waar de knaagdieren zitten. Op een moment dat er niemand was hebben ze toegeslagen, 1 cavia doodgetrapt, 1 in het water verdronken, 1 cavia is nog zoek en van 2 degoe s hebben ze het vel van de staarten afgetrokken, waardoor die dieren nu staartloos door het leven moeten.

Gister toen Anne op de psz was stond de filmploeg van de regionale tv opnames te maken.



Hoe halen mensen het in hun hoofd om zoiets te doen :evil: ? Die dieren laat je toch lekker met rust? Over even komt er een ezeltje bij te staan, iedereen is nu bang dat het weer gaat gebeuren. Ik kan er met mn pet niet bij dat zoiets bestaat en ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen en bij hun ook een velletje afstropen :evil: :thumbdown:

Ik hoorde het inderdaad gister… Zulke mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd. Wie doet in vredesnaam zoiets??? :evil:

verschrikkelijk! Ik ben het er helemaal mee eens om bij de daders ook maar een velletje af te stropen! En heb nog wel ergere dingen in gedachte om ze te straffen.

Echt verschrikkelijk dat zoiets gebeurd is.

Is er geen videobewaking?

Ah wat zielig zeg. Ik snap echt niet dat iemand zoiets kan doen…

Wat mij betreft ben je gewoon ziek in je hoofd als je zoiets uitspookt bij

weerloze dieren :snooty:

Ik vind dat ook ziek. Vraag me ook altijd af wat dat soort lui wel niet meer uitspoken als ze al zulke ergere dingen met dieren doen… Enge gedachte vind ik dat.

niet normaal zeg dan ben je toch knetter gek! :wall:

Ai…psychos in the making…



Walgelijk gewoon. :frowning:

@Bagheera wrote:

verschrikkelijk! Ik ben het er helemaal mee eens om bij de daders ook maar een velletje af te stropen! En heb nog wel ergere dingen in gedachte om ze te straffen.

Echt verschrikkelijk dat zoiets gebeurd is.

Is er geen videobewaking?




Nee er is geen bewaking, buiten dat normaal de deuren alleen open zijn als iemand van de vrijwilligers er is. Maar dan zou je over het hek kunnen klimmen en de geiten, kippen, eenden en zwijnen iets kunnen doen (moet er niet aan denken). Het is een heel toegankelijk kinderboerderijtje met een speeltuintje dat officieel van de psz is, en de psz zit in een prachtige oude boerderij. Normaal zijn er wel wat mensen, en zou je niet verwachten dat tussen 14-16uur niemand iets gezien zou hebben, dus we moeten even zien hoe het gaat aflopen.



Dit is een deel van het speeltuintje, achter zie je het ‘huisje’ met open deur waar de knaagdieren zitten, rechts is de psz (die groenige tent staat er als ze bezig zijn met het maken van een bloemencorsowagen)

#$$(((_$%#$@&)__%@@%^**()(%##((@((^$##))((%^#@#!@#&()



dat is wat in me op komt zijn ze helemaal GEK geworden nou ik weet wel een paar dingen die ze met die gene mogen doen :twisted:

ik snap NIET hoe mensen zo iets kunnen doen brrrr krijg kippenvel.

als nikki de kitten te hard beet pakt denk ik al ach arm beest.



jeetje wat erg zeg :cry:

Ja ik had het gelezen, mijn maag draaide er van om :cry:



:silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: dat zijn heel veel lelijke woorden en verwensingen voor de daders

Tjee echt niet normaal.



Die mensen sporen echt niet !!

@Nefarious wrote:

Ai…psychos in the making…




Inderdaad ja!! Volgens mij is het zelfs wetenschappelijk bewezen dat de grootste misdadigers begonnen met het mishandelen van beestjes :think:

aaah wat enorm zielig voor die diertjes…ik kan hier echt niet tegen…

Idioten! :wall:

@Chelleke wrote:





:silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: dat zijn heel veel lelijke woorden en verwensingen voor de daders




Hier ook idd.

OH, wat afschuwelijk… wat zijn nou toch voor idioten! Je kan een kinderboerderij tegenwoordig niet meer onbeheerd laten. Ook niet voor heel even! Er lopen echt roofdieren rond in menselijke gedaante, die uit zijn op dit soort “lol”. Net als die babyzwaantjes van de week :cry:

zoiets kan je toch gewoon niet begrijpen?

er zijn al flinke beloningen toegezegt voor de gouden tip, en hopenlijk komt de gouden tip ook snel!

echt ziek en onbegrijpelijk!

er is zoveel dierenleed in de wereld, daar word je naar van… bah krjig er de rillignen van

Ik word hier echt misselijk van…zo ziek…men moet dit in Nl veel zwaarder bestraffen. :sick:

Laatst las ik ook een bericht over doodgemaakte lammetjes… :sick:



Dit zijn geen mensen meer, sterker nog, het zijn niet eens beesten…maar monsters! :evil: