pfff wat houdt dat precies innnn???
Xxx
hahaha. ik heb het nooit gehad. maar rond je eisprong moet je gemeenschap hebben en de volgende ochtend naar het zhuis en dan nemen ze slijm bij je weg om te kijken of het sperma overleeft in jou slijm. voor precieze uitleg moet je bij je gyn zijn want ik weet ook niet precies hoe ze dat doen.
ps dit stond trouwens bij de termometers(beschrijving) van de matcare site.
Mat Care Fertiltiy Thermometer helpt je je cyclus te herkennen
Basale temperatuur betekend: de temperatuur van je lichaam in rust. Het enige moment op de dag dat je lichaam daadwerkelijk in rust is, is meteen als je wakker wordt, voordat je opstaat.
Als je iedere dag op het zelfde tijdstip je temperatuur opmeet en opschrijft, zul je na 2-3 maanden een goed inzicht in je cyclus hebben en in staat zijn je vruchtbare dagen te berekenen.
zo moet je dus tempen.
ja ik zou volgende maand is kijken, met temperaturen of het lukt…
Maar voor deze maand is het nog ff afwachten…
Je hoor het wel…
Groetjes Debora
hoi deb.
waarom zou je wachten?? je kan toch al beginnen als je wilt? schrijf gewoon de dag van je cyclus op (en datum)en begin alvast te tempen. dan kan je per maand vergelijken anders stel je het alleen maar uit. bv het is vandaag de 10e dec. als je nu al begint dan kan je volgende maand de 10e vergelijken. je verliest er niks mee en het valt allemaal wel mee hoor.
x
Heey mensen, (jody)
Ik wilde even laten weten dat ik vanmorgen heb getest, wel vroeger dan gepland want kon me plas echt niet meer in houden hahahaha.
Ennnnnnnnn ZWANGER kwam er duidelijk te staan…
Jeetje wat ben ik blij, en ik ken het echt niet bevatten/geloven.
morgen middag naar het ziekenhuis, en nu maar hopen dat alles goed blijf gaan.
Nou jullie horen me wel weer.
Groetjes Debora
IK ZEI HET TOCH HAHAHAHAHA.
JIPPIIEEEE… :thumbup: :mrgreen:
:mrgreen:
Hoi allemaal,
Oo wat ben ik blij voor je gefeliciteerd en nu maar hopen dat ik aan de beurt kom… Was dit je eerste kuur van clomid DTJE?? echt leuk voor je doe rustig aan:))
Heey madeliefje,
Ja dit was mijn 1e clomid kuur 50 mg, 1x perdag…
ben ook echt heel blij kan het alleen nog niet echt geloven.
Groetjesss
Hoi,
Ja ik begrijp best wel dat je het niet gelooft, maar dit geeft mij wel weer hoop. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het bij mij ook zo gaat maar toch…Hoeveel weken ben je zwanger weet je dat? Ik slik vandaag mijn laatste clomid in…maar hoe moet dat met klussen gaan dan :lol: om de 2 dagen of om de 3 dagen…Wat is het beste? Dtje kom op met je verhaal :lol: Ik hoop dat ik ook een eisprong krijg, dan ben ik al blij genoeg…Maar ja zullen we wel zien. Ik weet niet of het door foliumzuur of clomid komt maar ik eet echt veel laatste tijd, hebben jullie dit ook gehad?? Ik heb het idee dat ik gewoon aankom…Ik hoor het wel van jullie…
madeliefje gewoon klussen wanneer je wilt en niet teveel stil staan bij het klussen omdat het moet. heb ik ook niet gedaan en 2x in 1x raak…
xx
Hey meiden,
Ik wilde jullie even 't heugelijke nieuws mededelen dat ik dinsdag 11-12 om 23:14 ben bevallen van onze zoon Kai.
Alles is goed gegaan en (naar mijn idee) ook behoorlijk vlug!
Kai weegt ruim 8 pond en is een heerlijk ventje!
Ik kom gauw foto’s showen hoor!
D’tje, wat lees ik!!! Gefeliciteerd meis! Dikke :-*
Neem jij 't zwangerzijn van mij over Ik heb er in ieder geval van genoten!! Moet jij ook doen he!
Tot gauw.
Liefs,
Trotse Kaat
hoi
Ja ik heb dat van zo veel mensen gehoord dat ik er niet aan moet denken als je aan het klussen bent…Maar dat gaat toch automatisch ik kan het niet van me afzetten…ben benieuwd hoor:))
hoi hoi
ik heb een vraagje over pco
even mijn verhaal
in januari zijn we gestopt met de pil en tot nu toe 7 cyclussen gehad binnenkort nr 8 maarja wanneer is de vraag zit nu op dag 39 en een negatieve test
in oktober naar de gyn geweest ivm de onregelmatige cyclussen had toen een echo gehad en daarop waren rechts 2 eiblaasjes te zien en links een stuk of 5
omdat ik overgewicht heb zei de gyn mij af te vallen (en dat is nu net iets wat mij niet lukt… )
maar nu mijn vraag
lijkt dit nu niet meer op pco dan op een kwestie van overgewicht :think:
tuurlijk kan overgewicht ook onregelmatige cyclus geven maar ik heb “maar” een bmi van 32 (ok teveel maar toch niet extreem eigenlijk :think: )
heey mensen,
Ik heb een echo gehad vandaag, en volgens de berekening van de gynaecoloog ben ik 4 weken en 2 dagen.
Hij kon helaas helemaal niks zien op de echo, maar toch echt 2 positieve testen.
Ik hoop dat het echt zo is dat we te vroeg een echo hebben gehad.
Groetjesss Debora
lieve deboratje
op de 1e dag overtijd en je test positief dan ben je 4 wk zwanger en dan is idd helemaal niets te zien in je buik. je kan pas een hartslag zien tussen de 6e en 7e week dus maak je daar maar niet druk om hoor. ik begrijp niet waarom de gyn je nu al heeft laten komen. dat doen ze bijna nooit.is dat weer die ene gyn die je 2 pillen wou geven? hahahah.zo ja, dan werkt ze echt anders dan andere gyneacologen.maar goed je bent zwanger en laten we het zo houden. maak je niet druk en vraag om met 6 of 7 wk nog een echo te laten maken. dan moet je hartactiviteit zien.
hoi angel/luna
mocht je pcos hebben en je hebt overgewicht dan helpt afvallen vaak wel weer om een regelmatiger cyclus te krijgen. dus dat kan je altijd proberen. mocht je pcos hebben dan heb je het waarschijnlijk in lichtere maten. ik zou het ff navragen of je het wel of niet hebt.
gr jody
heey jody,
Ik weet dat je pas met 6/7 weken het hartje zou kunnen zien,
Maar bij mij zag je echt helemaal niks… ook geen vruchtzakje niks.
Enne ik had zoiezo een afspraak .
Maar ik had geen gynaecoloog die 2 pillen wou voorschrijvven dat was madeliefje.
Xxx
ppfff ooo ja hahaha, beetje in de war hihi. maar toch met 4 wk kan je idd nog niets zien hoor. met 5 wk ongeveer begin je een vruchtzakje pas te zien. kan je voorstellen een eitje is zooo klein dat je niet met het blote oog te zien is en aangezien je net bent bevrucht dan denk ik dat je het op de echo ook niet kan zien. dus wacht nog ff af. wanneer heb je weer een echo? alles zal goed zijn hoor? geloof me maar.
x
heey jody,
Ik hoop het zo dat alles goed is… ik verlies tot op heden nog geen innestelbloed of dergelijke, heb ook minder buikpijn :?
Kweet het niet meer hoor…
Khoop gewoon te erg dat alles goed is…
ben je blij dat je zwanger ben en dan maar hopen dat alles goed is haha tis ook nooit goed he hihi.
Ik moet 4 januari weer om half 2… dan ben ik 7 weken…
gr. dtje
je weet net dat je zwanger bent. je zal nu ongeveer 4 wk zijn(iets verder). het is normaal dat je nog niet veel voelt. dat komt meestal rond de 5e 6e 7e week. ik weet hoe je je voelt. dat heb ik ook gehad. aan alles begin je te twijfelen. maar dat moet je niet doen hoor. het is nog zo pril en je weet het net. laat het maar ff bezinken. meer kan je helaas toch niet doen. hoe klote het ook is. maar je zal zien als je de eerste echo hebt gehad dat je heel erg opgelucht bent.
x