Deryan bedje; graag ervaringen

Hoi,hoi,

Wij overwegen om zo’n Deryan bedje te kopen voor als we op vakantie gaan in September. Maar ik ben eigenlijk benieuwd of hier moeders zijn met ervaring met zo’n bedje.

En je hebt volgens mij 2 soorten: voor de beeb, en een wat grotere dacht ik: voor de kenners; welke is aan te raden voor onze kleine van dan 13 mndjes?

Alvast bedankt…groetjes van mij

Wij hebben de peuterversie (al vanaf het begin) Ik ben er helemaal blij mee!

Het enige nadeel, dat je hem niet als box kunt gebruiken, terwijl dat met een campingbedje wel kan.

Het grote voordeel is, dat hij erg licht en compact is!

Hoi Johanna,

Wij denken er idd ook over om de peuterversie te kopen.

Zodat we het bedje die we op de bestemming gereserveerd hebben kunnen gebruiken als ‘box’ zeg maar.

Groetjes van mij

ik ben een groot fan van het deryanbedje.

nano heeft er toen ie 6 maanden was 1 maand in geslapen in oeganda. ideaal met meteen een muskietennet! Ik gebruik hem ook altijd als logeerbedje, het enige bedje dat ook voor mensen zonder auto mee te nemen is :thumbup: Deze week heb ik er nog mee gekampeerd. Zijn bedje in de voortent, het ging helemaal goed!

Ik heb sinds kort de peuterversie want de babyversie werd wat klein (niet in lengte maar meer in hoogte eigenlijk). Ik zou als ik jou was ook zonbder twijfel voor de peuterversie gaan. ik kreeg um een tijdje geleden bij een abo op ouders van nu voor 19,95. wie weet is die akite er nog?

Het enige nadeel vind ik dat de ritsjes ook van de binnenkant open te maken zijn. Ik ga nu maar het binnenritsje eraf peuteren want ik wil toch niet hebben dat mijn kind zelf kan kiezen of ie eruit wil of niet.

Hij is ideaal, alleen speelt Britt er alleen maar en en wil ze er liever niet in slapen. Alleen als ze echt heel moe is.

In een gewoon bedje leggen we haar vast met haar beentjes onder een lakentje. Dit kan niet in de “tent”. Dus gaat ze spoken. Alleen als ze erg moe is, valt ze inslaap.

Maar het is zeker fijn als je kindje eraan gewend is.

Marg

Het lijkt me op zich wel een praktisch ding (lekker klein en lichtgewicht) maar het is denk ik niet zo makkelijk dat je kindje er los inligt. Niet ingestopt bedoel ik. Noa slaapt alleen maar strak ingestopt, dus hier zou het niet werken denk ik.

ja dat was hier ook een tijdje ook een probleem idd. je kunt wel het matrasje in het tentje leggen ipv in de bodem, dan kun je al wat beter instoppen. Er zijn ook mensen die zelf een matrasje maken die dan ietsje zwaarder is en waar je dus beter kutn instoppen. Intussen hoeft nano niet meer ingestopt te worden, dus dat probleem is hier vanzelf opgelost.