:hug: :hug:
Oh
Ik had ook gehoopt om wat anders te lezen!
Sterkte :hug:
Verdrietig meid…
kei kei lief van jullie
de ergste klap hadden we begin deze week al, toen het bloeden begon…
dus toen ze het net zei is het wel een klap in je nek…maar nu gaat het wel weer een beetje.
mijn man komt straks eerder thuis en dan gaan we maar ff iets leuks doen, ff gedachten verzetten.
ik zei tegen mn schoonmoeder net: het lijkt wel of dit me juist meer kracht geeft…zo van het kán dus wel…dus vroeg of laat blijft er wel 1 plakken…als we maar vaak genoeg proberen…
dus nu 9 januari op gesprek en dan eind januari de volgende iui.
het is heel verdrietig dit…maar het geeft ook hoop op een volgende, wel goede afloop.
jullie zijn lief :-
misschien is het beter als jullie persoonlijk op mij willen reageren dat
hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=61521&start=180 te doen
ik zou het fijn vinden voor Pé en andere dames die in deze situatie zitten/komen dat ze hier fijn met elkaar verder kunnen praten :thumbup:
Pe, ik kom morgen ff hier weer kletsen ok…
ik hoop dat je film leuk was en je een beetje geslapen hebt :-
ga je nog speciale dingen doen om je gedachten te verzetten…je moet nog zo lang wachten :hug: :? sterkte, ook voor jou!
Niet wat we gehoopt hadden he lief :hug: Op naar goed nieuws in 2009 dus…
(en jaja het is gelukt vanmorgen… je krijgt morgen je kaart in de bus… willen of niet )
Ook hier is het niet goed, helaas.
We zijn erg verdrietig
Het klinkt misschien raar, maar ik ben aan de andere kant ook wel opgelucht dat ik nu duidelijkheid heb. Bloedverlies tijdens een zwangerschap is écht “killing”.
Veel sterkte Guusje! :hug:
Bedankt voor je lieve woorden!
Pe en Guusje: lees ook af en toe mee in dit topic, omdat ik zelf ook bloedverlies heb gehad tijdens de zwangerschap. Wat verdrietig voor jullie dat het toch niet goed is gegaan. Echt een hele dikke knuffel :hug: en heel veel sterkte!!
ach nee Pé :?
is het bloeden erger geworden?
heb je eerder contact gehad met de dokter?
ach wat vind ik toch vreselijk verdrietig…ik had zooo gehoopt dat het bij jou wel een goede afloop zou hebben :hug:
ik zie in je onderschrift dat dit je 2e :: , net als bij ons :?
ik heb net vreselijk veel lekker en ongezond eten gekocht en een grote fles wijn …deze avond is even in het teken van verwerken :?
ik weet wel dat ons eerste :: me NU nog ‘achtervolgt’…een vriendin van mij was exact op de zelfde dag uitgerekend…en ik haar dochtertje zie ik alles wat ik mis :? allerlei data blijven je bij…en ook dit :**: zal op die manier een plekje krijgen en houden in ons leven…
meid, ik wou dat ik wist wat ik tegen je kon zeggen…maar weet dat ik aan je denk…heel veel kracht gewenst dit te verwerken :hug:
:hug: veel sterkte meiden!
Tis killing idd bloedverlies aan het begin van de zwangerschap…
Helaas weet ik hoe jullie je moeten voelen, heb zelf afgelopen maand voor de derde keer een vroege mk gehad…
Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en vooral blijven :-*
ach Guusje… wat had ik graag ander nieuws gelezen…
heel veel sterkte met verwerking van jullie jullie :**: …
Ach Guusje en Pe, wat een triest nieuws
Voor jullie allebei een dikke :hug: :-* .
Ja, het bloeden is toegenomen. Stolsels verloren en wee-achtige pijnen. Ik hoop dat dit niet lang gaat duren.
Het is inderdaad onze tweede miskraam dit jaar.
Gek, maar na een goede zwangerschap bij mijn zoontje houd je daar toch niet echt heel erg serieus rekening mee.
We zijn dan ook blij als we 2009 kunnen gaan inleiden (met echte champagne, dat dus wel).
Over de gyn:
Ik heb bij 5 weken en 4 dagen een echo gehad en daar was een goed ontwikkelde zwangerschapsring te zien. Een dag later begon het bloedverlies.
Nu geen contact opgenomen met de gyn, had niet zo veel zin om weer te horen dat ik maar gewoon moet wachten tot woensdag. Dan zou ik sowieso een echo krijgen. Ik ga wel even goed nadenken wat ik allemaal wil weten van haar… :think: Dat wordt nu natuurlijk een ander gesprek.
Guusje, geniet lekker van je wijntje. Dat heb je wel verdiend!
Smurf, voor jou ook :hug:
:kaars:
he meis, hoe voel je je nu?
gesprek met de gyn: ja schrijf gewoon op een briefje wat je vragen wil.
meestal na 3 mk ga je flink door de medische molen…maar wie weet wat ze zegt na deze 2 van jou…
het is toch wat he…
ik heb alleen maar hoofdpijn :?
Hé Guusje,
Hoofdpijn? Zou dat van de hormonen zijn?
Wel genoeg drinken he?
Of is het van de wijn? Heb je gewoon een kater?
Gisteren middag en avond doorgebracht in het ziekenhuis.
Verloor veel bloed, en kreeg ook koorts…
Bloed afgenomen, echo’s gekregen. Was even de vraag of er een spoedcurretage moest plaatsvinden. Hoefde gelukkig niet met spoed, en kon gelukkig naar huis.
Het vruchtzakje was nog heel duidelijk te zien. Leek zelfs groter dan vorige week. :shock:
Ik zag er niets in zitten hoor, dat niet.
Moet vanmiddag waarschijnlijk terug. Nogmaals onderzoek en verder beleid maken.
Heel raar, maar als er een curretage wordt afgesproken, wil ik wel zekerheid van de gyn dat er niet toch een kindje zich ergens verstopt…
Stom he? Maar gewoon even voor de geruststelling…
nou dat begrijp ik goed :?
djeez wat een achtbaan van emoties zal jij nu doorgaan zeg …wel een groeiende vruchtzak…veel bloedverlies…en t’och een curretage moeten misschien :?
heb je nog iets gekregen tegen de koorst?
hou je ons op de hoogte …ben er gewoon stil van…ik zou helemaal doordraaien van die tegengestelde berichten :?
:hug: :-*
en ja wegtrekkende hormonen…heb ik altijd aan het einde van een ongi…alleen nu wat erger :?
aan de wijn kan het niet gelegen hebben…ik drink nooit meer dan een half glas wijn…dan kan je me afvoeren :lol:
Hoi Guusje,
Hoe is het met jou?
Hier vandaag een curretage gehad. Ben blij dat ik van de wee-pijn afben en niet meer elk kwartier op de wc hoef te zitten.
Was wel emotioneel, zeker toen ik op de uitslaapkamer lag en er net een sectio gedaan was en ik een kindje hoorde huilen.
Maar, nu gaan we weer gewoon vooruit hoor.
Ik denk dat we het topic maar moeten sluiten, he?
Het hoort overigens ook niet meer bij “zwanger zijn”.
Sterkte!!
hoi
ja het topic mag van mij blijven bestaan…er zijn genoeg meiden die in deze achtbaan terecht komen na ons …
dus toch een curretage :?
wat zal jij je nu beroerd voelen :? en dan al die geluiden om je heen…
je klinkt zo sterk…maar het zal wel snijden door je ziel :hug:
ik pb je na de kerst wel ff…
vind het zooo sneu :? :hug:
liefs guus :-*
Van mij mag hij rustig hier blijven staan hoor, er zijn genoeg zwangeren die in onzekerheid zitten of het wel of niet goed is…
Pe en Guusje (en anderen) :hug:
@Guusje wrote:
hoi
je klinkt zo sterk…maar het zal wel snijden door je ziel :hug:
:cry:
Sorry, ik wilde zelf niemand tot last zijn :oops: , maar het lijkt me inderdaad goed als dit topic blijft bestaan.
Ik was in ieder geval blij dat Guusje het heeft geopend :-*
jeetje Pe wat een toestand meid…dikke knuffel! :hug:
En ook voor Guusje hoor!