Zijn er meiden die net als ik nu moeten wachten tot dat het zeker is of de zwangerschap goed zit?
ik heb positief getest, zowel thuis als via bloedafname…maar ik heb wel (flink) bloedverlies en moet nu donderdag weer bloed afgeven en dan krijg ik vrijdag te horen hoe het zit…wel of niet goed…
wie zit er ook zo?
hoe kom je je tijd door?
wat weet je wel al en waar heb je nog vragen over?
ik merk aan mezelf dat ik allerlei vragen heb en het enige antwoord is gewoon : het is afwachten …en dat lukt heel goed :liar: :?
we gaan vanmiddag maar weer er op uit…ik kijk de klok vooruit :roll:
wie herkent dit :think:
Ik, min of meer…
Toen ik zwanger was van M.ateo had ik ook een flinke bloeding die 1,5 dag aanhield. We zijn toen naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Ze konden helemaal niets zien en gingen er vanuit dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. We hebben toen 2 weken nagelbijtend moeten wachten tot de volgende echo. En daar was dan onze M.ateo…
Het is misschien niet helemaal hetzelfde, maar wel vergelijkbaar omdat wij ook in de onzekerheid zaten. Ik hoop dat je een zorgeloze zwangerschap tegemoed gaat.
Ik heb het ook gehad, bij mij liep het helaas niet goed af. Sterkte met het wachten, probeer inderdaad te bedenken dat je niet weet wat er is, goed of slecht, totdat je de bloeduitslagen hebt en focus je op leuke dingen. Ik ben gaan shoppen enzo, maar helemaal houd je het toch niet tegen. Sterkte!!! Ik zal voor je duimen!!!
Sterkte Guus en ik hoop dat er nog een heel klein kansje is dat de zw.schap wel goed zit. Toi toi toi!
dank :-
Madre: das toch wel heel bijzonder zeg…die 2 weken…ik ga doordraaien hoor :roll: hoe heb je dat toch volgehouden…nagelbijtend…dat snap ik…maar wel een prachtig kado na al dat zweten en wachten…je eerste snoekie :inlove:
ja dat shoppen herken ik :mrgreen: gisteren de rest van mijn -nog resterende- maandbudget uitgegeven :oops: in een uurtje tijd :oops: :shifty: maar tom staat er weer goed op 8) en de mekdrek was :drool: :mrgreen:
morgen komt oma en moeten we naar het ziekenhuis dus die dag zal wel redelijk omvliegen…maar ja…die nacht dan weer he :roll: :wall:
Carenza: was sneu dat het toch misliep :hug:
kreeg jij wel antwoorden? ik merk nu - en ook in de zwangerschap van tom toen- dat ze alle antwoorden ontwijken en nergens duidelijk over zijn…juist dát maakt me zo onzeker…ik denk dan zég toch gewoon waar het op staat…kan ik me er op instellen, het begrijpen of verwerken…maar neeee :wall:
dank je maja :-
maar er is dus niemand die ook nu zo zit te wachten?
is ook maar beter zo misschien want dit is gewoon ships…
wel fijn om reacties te lezen…zowel goede als verdrietige… lief :-*
Ja!
Hier ook onduidelijkheid.
Ik voel me echt enorm rot. Heb nu sinds 5 dagen afwisselend bruin/roze en soms rood bloedverlies. Kan pas over een week terecht voor een echo, eerder willen ze me niet laten komen.
Het loopt er niet uit, maar telkens na toiletbezoek (Afvegen) merk ik het.
Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad, dus herleef alles weer een beetje.
Meid, volgens mij is het belangrijkste dat je niet gaat rondstruinen op internet…
Afleiding zoeken?
Maar wat duurt het lang he?
Heel veel sterkte!
:hug:
Ik liep op mijn werk tegen de muren omhoog, zeker omdat het bloeden heel langzaam op gang kwam, dus eerst dacht ik nog aan innestelingsbloeding, maar toen het meer werd… ik ben in een apart hok gaan zitten en heb het ziekenhuis gebeld, ze verteld dat ik ook wel wist dat ze geen pasklare antwoorden hadden maar of ze toch een goeie poging wilden doen antwoorden te geven op vragen die ik had en dat ik in feite van me af wilde praten omdat ik anders gek werd. Ze hebben me geduldig aangehoord en verteld wat ze konden vertellen. Toen ik mijn lading kwijt was en me weer realiseerde dat zij er ook niks aan konden doen, kon ik me iets beter focussen op andere zaken; mijn hoofd was wat ‘leger’. Praat van je af, hoezeer je ook weet dat niemand je nu garanties kan geven, het is gewoon moeilijk en zwaar, die wachtweken, ik heb het nu 2 x mogen meemaken, 1 x met een goede uitkomst en 1x met een slechte, helaas.
ja jij ook :hug: :?
waarom laten ze je wachten?
willen ze wachten tot je ver genoeg bent voor hartactie?
laten ze je niet bloedprikken?
ja duurt lang he… :?
edit: carenza :hug:
ja dat begrijp ik ook wel…maar ze zeggen dus gewoon NIKS :?
als ik wat vraag is het…laten we nu eerst vrijdag afwachten :?
als ik vraag zou het een mk kunnen zijn…geen antwoord…als ik vraag…is er kans op een bbz…geen antwoord…tuurlijk kunnen ze dat niet ruiken nu…maar een beetje medeleven met mijn onzekerheid zou wel fijn zijn dus wel fijn dat ze naar jou wel luisterden hier was het hele gesprek 2 minuten :roll:
oh guusje… :hug:
wat moeilijk… ik zou je willen feliciteren…maar durf nog niet…
wat goed dat jullie het wel weer aandurven een nieuwe zwangerschap…
ik hoop met alles dat het goed gaat en je volgend jaar hetzelfde geluk mag genieten als wij nu doen…
heel veel sterkte hopelijk krijgen jullie donderdag het mooiste nieuws wat je nu wilt horen. :hug:
oh Guusje ik zie nu pas dat je positief hebt getest
spannend hoor ik duim voor je dat het goed zit :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik hoop dat ik je binnenkort kan feliciteren hoor :hug:
ze willen inderdaad wachten tot er duidelijkheid is. Bij 7 weken zul je hartactie moeten zien. Maar toen ik vroeg of ik dan niet 2 dagen eerder kon komen (echo wordt gemaakt met 7 wk en 2 dagen), was het allemaal alleen maar praktisch: "nee, er is geen plek :shock: ". En mijn gyn. is er dan niet. Ze proberen je gerust te stellen met: “bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het mis is”. Ja, amehoela. Daar kan ik nu niks mee.
Ik probeer het los te laten, maar schiet af en toe in een huilbui.
Ga vanavond even een lachfilmpje kijken.
Guusje, voor jou nog 2 nachtjes slapen.
Hoe ver zou je nu moeten zijn?
mijn :thumbup: :thumbup: draaien hier voor jou!
heel veel sterkte en ik ga duimen draaien voor je en .
Ik heb ook bloedverlies gehad tot 15 weken zwangerschap. En zie onderaan mijn bericht, ben al 33 weken zwanger. Probeer er positief in te staan en je koppie op andere dingen te zetten.
Mijn zusje heeft het ook net achter de rug, 16 weken zwanger en ook steeds bloedverlies. Gelukkig nog altijd een kloppend hartje, dus bloeden zegt niet altijd wat. Ik denk dat sommige vrouwen een erg gevoelige baarmoedermond hebben.
Sterkte, hier draaien de duimen mee :thumbup: voor een goed bericht!
…
…
:? ben er gewoon ff stil van :?
je hoort wel eens van bloedverlies, maar om nu al deze verhalen te lezen…vind het wel erg confronterend :? maar het geeft ook moed door te lezen dat het ook ondanks -veel- bloedverlies het goed kan gaan…
gefeliciteerd meiden! en straks lekker genieten he! :inlove:
bedankt voor alle duimen lieverds :-*
bij tom heb ik ook heel lang gebloed, tot week 24 of 28 ofzo…maar dat was heel anders dan nu…dat is denk ik ook waarom ik nu zo bang ben…
Pé: ja vreselijk irritant he die sussende antwoorden…gaat het nu een beetje met je?
heb je kunnen slapen? ik denk dat ik 3 uur geslapen heb :? elke keer opstaan om te kijken of ik nog bloed…gisteren ochtend voor het laatst…sinds gisterenmiddag geen bloed meer gezien…malen in mn kop over “wat als” enzo :roll: overdag gaat het nog wel doordat ik toch moet zorgen voor tom, maar zo in de avond en nacht :wall: ik hoop maar dat ik dit weekend een beetje bij kan slapen maar we moeten ook kerst voorbereiden…en daar heb ik héél veel zin in :liar: :liar: :liar: :?
een lachfilm…das een goed idee :thumbup: ik kijk ook veel tv…gewoon wat anders aan mn kop dan mn eigen gedachten :doh:
ik zal wel ff een banner maken…ik zou niet eens weten hoe ver ik ben :oops: want ga nog steeds uit van een mk :?
Ik bloedde bij mijn tweede zwangerschap al voordat ik uberhaupt getest had.
Het waren een paar druppeltjes en ik ging uit van een menstruatie.
3 a 4 dagen later was het nog steeds niet doorgezet en bij die druppeltjes gebleven.
Ik deed een test en tot mijn grote schok werd die positief.
een week later verloor ik weer wat bloed, maar ik schrok niet dacht aan gewoon wat innestelingsbloed ofzo.
Toen ik ongeveer 6,5 week was en steeds maar bloed verloor heb ik de vk gebeld.
Er is toen een echo gemaakt en daarop zag ze bijna niet.
Ik moest 2 weken wachten en dan terugkomen om te kijken of het gegroeid was, wel had ze gezegd dat als dit mis was dat het dan geen 2 weken zou blijven zitten.
1,5 week ging voorbij en ik heb al die tijd geen druppel bloed verloren, tot ik buikgriep kreeg en daarbij hoge koorts.
Vanaf toen bleef ik bloed en vooral prut verliezen…4 dagen later kwam het vruchtje 1 dag voor die 2 weken voorbij zouden zijn.
Mijn testen werden trouwens steeds positiever…pas toen ik het vruchtje kwijt was, werd de test negatief…
Sterkte deze lange wachttijd. :hug:
@Guusje wrote:
:?
Pé: heb je kunnen slapen? ik denk dat ik 3 uur geslapen heb :? elke keer opstaan om te kijken of ik nog bloed…
Oh joh! Lig jij 's nachts ook zo te piekeren?
Vannacht tot 03.00 uur geslapen. toen werd ik wakker van hele erge buikkrampen. Ik dacht dat het toen echt voorbij was. Maar tot mijn stomme verbazing zet het dan niet door. Ik verlies hier overigens nog wel steeds bruin bloed als ik naar het toilet ben geweest.
Het idee dat het mis is, is wel erg groot nu. Bij mijn vorige miskraam ging het wel anders (niet alleen bij afvegen bloedverlies) maar ook dat heeft zich nooit uit zichzelf doorgezet.
Hoe laat ga je vandaag bloed laten prikken? heb je dan ook nog een afspraak bij de gyn? Spannende dag ook weer. :hug:
Oww Guus… zie je banner nu… :o :o :o :o
Jeetje wat een onzekerheid… geloof dat ik het errrg slecht zou trekken…
Maarja, logisch ook…
Ik wil alleen even zeggen dat ik heel heel hard meeduim…