De vijfde dag op nederland 2 Tip!

Ik wist dus niet dat je zoiets in het gezicht kon zien. De link van Marion is behoorlijk indrukwekkend.

:frowning:

@Nefarious wrote:

Ik wist dus niet dat je zoiets in het gezicht kon zien. De link van Marion is behoorlijk indrukwekkend.

:frowning:

Inderdaad, echt indrukwekkend. Al vind ik het niet zo duidelijk als andere syndromen. Maar dat komt misschien ook wel doordat ik het niet wist/er niet op lette :think:

Klopt hoor. Het is meer dat je het soms vermoed als je bepaalde bekkies van kindjes ziet. Een vage herkenning. Maar soms is het ook zo duidelijk. Zo triest… Die kindjes zijn echt letterlijk voor het leven getekend door wat moeder deed. Plus de kansen op eigen verslavingen en dergelijke…

Ja inderdaad, echt heftig!

Soms is het ook niet te zien hoor. Ik ken iemand die behalve drugs (en vervangers) ook alcohol is blijven nuttigen tijdens de zwangerschap maar aan de kindjes is het niet te zien. Voor de kindjes denk ik altijd gelukkig maar. Triest blijft het. :cry: De grootste FAS polikliniek zit bij ons in het streekziekenhuis en dat er een aparte kliniek voor is zegt al genoeg lijkt me.