de Toppers in concert... update: kaarten al binnen????

De kaarten ontvang je ongeveer 2 weken voordat het concert is heb ik begrepen dat ik de kaarten bestelde



De sfeer is idd super gezellig en je swingt en zingt vanzelf alles mee :mrgreen:

@Mar10e wrote:



Misschien hebben ze er geen manKracht meer voor? :mrgreen:



Sorry, ik vond hem zelf echt heel grappig :lol:




Woehahaha !! :lol: :mrgreen: :thumbup:

niet van mij gedacht??? ik HOU van Geer en Goor… vanavond staat Gerard in Arnhem en raden waar ik heel toevallig loop om 20.00!! ja hoor in die grote huiswarenhandel… :wink: :mrgreen:

enne ik heb nachten gedroomd van Geer hoor… jullie hebben een heel verkeerd beeld van me…

Ik ga ook 8 juni naar de toppers.



Samen met 8 collega;s. Lijkt me erg gezellig als zou ik er verder niet zo 1,2,3 naar toe gaan.





Dus als ik daar in het publiek iemand zie met een ROZE PRUIK dan ben jij het dus hahahahaha :mrgreen:

Ik ga samen met mijn vriendin op vrijdag 2 juni :thumbup: En ja ik heb ook al betaald maar de kaarten krijg je geloof ik 4 weken voor het concert thuis gestuurd…Het lijkt me geweldig om die gasten gewoon es in zo’n show te zien en mijn vriendin ook. Daarna gaan we nog even lekker Amsterdam in. Een heerlijk kinderloosdagje voor 2 moeders :lol:

@noui wrote:

niet van mij gedacht??? ik HOU van Geer en Goor… vanavond staat Gerard in Arnhem en raden waar ik heel toevallig loop om 20.00!! ja hoor in die grote huiswarenhandel… :wink: :mrgreen:

enne ik heb nachten gedroomd van Geer hoor… jullie hebben een heel verkeerd beeld van me…




Of waren het nachtmerries…? :wink: Oooh ik ben flauw :oops: :shifty: Nee hoor meid maak er maar es een mooi feestje van daar :thumbup:

het wordt toch wel een beetje spannend zo zonder kaarten…heeft iemand al kaarten binnen??? :think:

Jaaaaaaaaaa ik heb ze het weekend ontvangen, en ga vrijdag 1 juni al…Jullie nog geen kaarten :think:

Nog geen kaarten…

Heb ze zaterdag binnen gekregen en ik ga zaterdag 2 juni heen :thumbup:

Kaarten gisteren binnen gekregen en wij gaan 6 juni…





:dance: :dance: :dance: