De Sofa!! We krijgen er geen genoeg van

aha op die manier haah

ja ik zit niet op hyves daaro,

heb laatste net weer 5 mensen zo der uit gegooid en er staan weer 2 op de lijst om verwijderd te worden ,

die sturen echt alleen maar reklame door waarbij dus mijn hyves adres mee gaat alle kanten op en wat heb ik aan hen ?

ik he zoo een hekel aan reklame hé en als ze daarnaast nu ook gewwon vragen hoe het is of zelf iets schrijven ofz o,maar nee daar hebben ze t te druk voor :roll:

@ingrid1 wrote:

hier bij ons goed

met moeder gaat het nu ook steeds beter

heeft gisteren scan longen gehad

bloed geprikt dat was goed

geen ontstekingen meer

ze krijgt nu fysio voor haar benen

ze kan paar pasjes schuivelen met hulp

hey dat klinkt idd als een kleine verbetering in haar toestand

ja is echt wel fijn

verpleging en arts zeiden dat ze een sterke vrouw is

ik heb er ook een paar verwijderd die nooit wat zeiden

ja echt wel

als het zo blijft en er gebeurd niks meer dan mag ze met sinterklaas een weekje naar huis

na dat weekje weer terug naar zk en dan begint de volgende chemokuur

ow ingrid wat een geweldig goed nieuws, ik duim er voor, dat ze even thuis mag zijn :pray:

@marloes vip wrote:

ha ik heb een tijd lang een of ander iets op mijn hyve gehad dat ik geen doorstuurgedoe wil. Weet niet of die er nu nog staat eigenlijk.

ik heb toen iedereen zo een bericht gestuurd dat ik geen doorstuurmails wil dat ik anders verwijder tja als je dan in een week tijd 3 x bericht krijgt end enkt jippie berichtje en dan is t reklame dan denk ik

doei

ja hoop ik ook

maar ze mag dan alleen thuis zijn nergens heen

ivm bacterie enz

hey marloes tjek jij je berichies even op aantal ? :mrgreen:

ja van die reclames word ik ook soms moe van

:mrgreen:

:twisted: :twisted: :twisted:

ik doe wel even mee met twisted

ik ga even naar horst sint shoppen

henk heeft een vrije middag is net thuis

ik moet strakjes werken

tot straks

doieode ingrid

ik net ook voor W kleding gekocht , krijgt ze vrijdag dan is ze bij mij nml

ik ben er ook vandoor,e ven afwassen en bellen nog en dan naar fysio ,

alhoewel dat nog ene uur duurt

liefs van hier, marloes jij goede fijne dag met Stijn en de andere kid’s :-*

ow succes en sterkte met het vaccin

w heeft hem net gehad gisteraf en die heeft er niks van gevoedld en gewoon er naar gezien

ik ben klaar met pakjes

nu alleen nog voor hier thuis halen

goed gedaan voor stijn :thumbup:

@marloes vip wrote:

Hehe ik ben er weer, nou ja we zijn er beide weer. Wat een massagebeuren zeg. Verkeersregelaars voor de auto’s. Stijn en ik met tegenwind, regen vol in mijn gezicht, kletsnat van het zweten door het regenpak en een wat zachte achterband. Vaccineren was vlug gebeurt, Stijn huilde pas toen de naald uit zijn arm ging en was zo weer stil. Sommige ouders deden zo paniekerig dat de kinderen al huilden voordat ze hun arm bloot hadden. Een jongetje ging er vandoor :mrgreen: , moeder erachteraan, kind hard overal onderdoor rennen, moeder moest bukken. En ik heb helemaal niet gelachen hoor :liar: . Toen de moeder haar kind had gevangen zat er ook zo een naald in, nog voordat ze zaten. En brullen dat dat kereltje deed.

klopt is ok soms zo kind word beinvloed door omgeving vaak

mijn zwager is zelf bang voor naalde en gaat bewust niet met W mee dus

W had geen pijn gehad :thumbup:

@marloes vip wrote:

Ja ik ben ook erg trots op hem. Terug langs de aldi gefietst en hij mocht wat lekkers uitzoeken en pakte een zak engelse drop. Twee dropjes op en hij is koning te rijk. :inlove:

Ik lees wel vaker dingen van jou hoe je met je kindjes omgaat ( met nam om Stijn )

Ik mag jou opvoeding wel :thumbup:

och lievie,

ja kinderen kunnen zo zijn hé

ik ken je niet als ouder zijnde maar ik kan me wel invinden in een heleboel dingen die je hier wel eens typt idd

zelfde met W die heeft ook 1 geroepen ik wil niet hier wonen … ook booosheid hoor en zei is pas 7 natuurlijk,

toen zei zus, hier is je koffer en tas… pak maar in …

ook dat kwam hard aan , maar soms is het dan duidelijk