ah oke daar kom ik nooit
ik ook nooit
haah zelden dan
ik heb gelijk 2 flessen gekocht word weinig gedronken meer in t noorden des lands iig of eig in groningen :thumbup:
HOOGHOUDT CITROEN-SIROOP
Hooghoudt, de distillateur uit Groningen, produceert ook een serie niet alcoholische dranken. Dit zijn de wel bekende Hooghoudt Siropen, al sinds jaar en dag een begrip in onze streek. Deze lijn bestaat uit 6 heerlijke siropen; Aardbeien, Bosvruchten, Citroen, Grenadine, Reine Claude, en Valencia.
Normaal gesproken hebben we alleen de zomerse Valencia-smaak in het assortiment, maar nu het weer kouder wordt is ook de citroen-variant zeer populair.
KWAST
Als we u zouden vragen wat een kwast is, zult u waarschijnlijk antwoorden: een voorwerp om te schilderen. Een kwast is ook een harde plek in het hout waar een tak uit de stam is voortgekomen. Dat wordt ook wel een knoest genoemd. Een kwast is tevens een sieraad aan gordijnen in de vorm van een koord en een bundeltje samengebonden draden. Een (rare) kwast is een gekke vent oftewel een kwibus. Maar de kwast die we bedoelen is het drankje van Hooghoudt om na een schaatstocht weer lekker warm te worden.
Het is erg gemakkelijk klaar te maken; net als ranja, alleen dan met kokend water en citroen-siroop.
U vindt Hooghoudt kwast in onze webwinkel:
kies afdeling:-kruidenierswaren
kies schap:-vruchtensappen siropen
kies soort:-siropen
of type “HOOGHOUDT” in het zoekvenster
Terug
ja als je lekker vind dan moet je het gewoon drinken
ja echt winterdrankje
of als je ziek bent als ik ziek ben doe ik paracetamol in , haha dan is het haast als zon zakje die je bij apotheek kan krijgen
ja dan bruist het
lijkt wel een beetje op smirnoff. dat drink ik nog wel eens
whah aja maar in smirnoff zit alcohol ,
is ook goed te drinken
zit echt heel weinig in smirnoff… maar als ik er een paar op heb dan ga ik altijd wel veel praten zegt hub :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
kapsel
kapsel
was even naar korte kapsels aan het kijken
hip hoor ingrid :thumbup:
zoiets wil ik wel
whaha jonge coup ingrid l euk hoor en gewaagd durref ik niet :shifty:
:mrgreen: :mrgreen:
ik ook niet echt
lefmens :mrgreen:
show je wel een foto he