In Tienray heeft de politie twee inwoners van Sittard en Baarlo aangehouden bij een inval in een hennepkwekerij. De kwekerij met 800 planten bevond zich in een loods aan de Kloosterstraat. Alle planten en kweekmaterialen zijn in beslag genomen.
Op een andere locatie aan de Kloosterstraat had de politie minder succes. In de pas geoogste hennepplantage werden 400 lege potten aangetroffen.
dit was wat ik gisteren zag
:mrgreen: :mrgreen:
goedemorgen
ja hetis koud buiten
heb net ook boodschappen gedaan
ja klopt maar ik mag dan van parkeerplaats lopen naar de winkel :mrgreen:
nee nooit handschoenen aan
:mrgreen:
ik ga even warme chocomel pakken
tot strakjes
goedemorgen dames
hoe is het ?
zo even tijd om te zitten haha net uut bed zullen we maar zeggen , de koffie is door dus de dag kan beginnen.
Vanavond verjaardagsfeestie dus dan niet thuis.
Fijne dag allemaal :-*
hoi
hier zit een merel van het voer te eten
leuk gezicht zeker die merel
goed gevoel :mrgreen:
wij rond half 3 verjaardag
net even heerlijk in bad geweest
ik ben weer druk met de werkzaamheden voor vrijwilligers werk. Ik weet zo niet hoelang je nu mee tikt op forum,
ik ben vrijwilliger bij de speeltuinverenigin en vanaf januari tot en met juli daarmee iets drukker.
Daarnaaast ben ik nu langer onderweg voor fysio ( andere plaats en langer na opbouwen training)
Verder euhm kan zijn ik heb korte termijn ( betaald) werk en dus ook dan ws nog meer weg.
Verder gebruikelijke dingen hoor en minder online ( na wat poosje terug speelde op forum )
Trouwens ik las Marloes net je reactie over de grenteboer, ik doe ook alesper fiets,maar jij en met kid’s heb ik ook diep resoect, zeker omdat je nog maar tot voor kort een auto had en heel bewust besloot die weg te doen en over te gaan op deze wijze
Nouw ik duik even onder de douche door , anders kan mijn haar nat onderweg wel bevriezen haah dus op tijd douchen en drogen :thumbup:
toedelsss
wrm zo veel peren schillen wat ga je maken?
Ja ben gewoon wat drukker , kijk ik was / ben vrij open en mensen die meelezen :evil: tja zo veel byzonders typ ik niet maar toch :-*
je snapt me wel
goedeavond
goedemiddag
ik wou al ochtend zeggen
ik was er kwart na 12 uit 8)
slechte nacht gehad dus euhm mag ook wel dus wel goed nog uren rust gehad na eenmaak in slaap denderen ,
julli eplannen voor vandaag?
ik niks, heb net de afwas opgeruimd en moet eig even de stofzuiger er door halen
ik heb was opgeevouwen en zit nu aan de koffie
heb beetje hoofdpijn van het nieuwe medicijn dus hou me even rustif
sneeuwt nog steeds
ja ik las het bij jullie sneeuw …
hier nog niks helaas
jij nog bij mams op bezoek?
ingrid welke nieuwe med’s heb jij ?
hoi
nee ben verkouden dus neem geen risico om er heen te gaan
ik heb nu Co-Diovan vochtafdrijvers is ook voor de bloeddruk
en ik heb er 2 weg moeten laten
ga zo even aardappelen en spruitjes schoonmaken
owee ingrid dus even wisselig van meds,
ja je hebt gelijkniet naar mams, ms even rottig maar zei is er dan erger aan toe, te erg mom nu baccilen te krijgen en te kunneen dragen.
Spruiten :silenced: :sick: zijn voor mij goorste wat bestaat
:mrgreen: marco en henk vinden het allebei lekker
ik ook hoor
ik had bij andere erge kriebelhoest