de sofa op turbo !!

yep, ook nog inpakken voor vakantie en dan vanmiddag surveilleren op school.

waar ga je heen op vakantie?

Skivakantie in Zwitserland!!!

Oh ik kan trouwens de fotos van Ingrid niet vinden in het showforum. Wie helpt me?

oh leuk zeg!! wij zijn vorige week geweest!!

uh gewoon bij de showforum en contactopics en dan spelletjesgekke mamas opzoeken

nou zit weer achter mijn pc hihihihi

leuk esther carnaval

goed geslapen oessie?

jahoor sophie!! goe dgeslapen!

hoe is het met jou?

goed hoor

laatste dagje “werken” en dan lekker weekend :dance:

zit alleen op de kamer vandaag :?

kun je wel lekker kokken :mrgreen:

ja dat is waar!! doe ik dan maar :mrgreen:

ach ja en aangezien ik me ook verveel onder het huishouden doen door

ik haat het huishouden doen altijd!!!

echt rotwerk, maar ja moet wel gebeuren!!

j ainderdaad, nou ik heb al gestofzogen, de vaatwasser uitgepakt, met de meiden aan het kleuren geweest, en de kast uitgeruimd!! best goed van mezelf

best wel veel ja hihihihihihihi

goed van je oessie :thumbup:

haha, en heb nu net even het glas in de auto gezet kan ik dat zo als ik melissa bij bergie breng even in de glasbak doen

moet jij werken dan vanmiddag?

goedemorgen dames

ik baal er zo van dat als ik een instantie wil berijke ze 3 nummers hebben te bellen je ze 2 dgn niet erijken kan erg irritant :twisted:

nee we zouden naar ballorig vanmiddag naar ballorig gaan met de kids, maar nu is haar meisje weer benauwd en leek het niet verstandig dat te doen, maar ja had melissa al gezegd (beetje dom natuurlijk) maar nu gaat ze daar met haar oudste zoontje spelen, vind ze ook leuk… doe ik even de boodschappen enz… even vloer dweilen!! en kokken :mrgreen:

@bianca81 wrote:

ik baal er zo van dat als ik een instantie wil berijke ze 3 nummers hebben te bellen je ze 2 dgn niet erijken kan erg irritant :twisted:

hoi bianca,

ja dat is zwaar irritant zeg :wall: