heej bianca
hoeveel gefietst meis ?
10 min tot ik ongeluk zag …toen 5 min naar huis
kreeg nu net sms dat fotos verwerkt worden dus even zien wanneer op de site staan
hallo allemaal
hey jannes ik had mijn fysio het verhaal verteld van het trammetje dat zei
tringelingeling …
kwam op gesprek , hij gaat zaterdag naar den haag nml, haha
@bianca81 wrote:
hey jannes ik had mijn fysio het verhaal verteld van het trammetje dat zeihihihihihi
tringelingeling …
kwam op gesprek , hij gaat zaterdag naar den haag nml, haha
wie probeerd er dan ook een tram weg te koppen :lol: :lol: :lol: lig weer dubbel nu
whaah ja zegt hoe kun je die oook missen ?
haha ik zei ja zo ben ik…
en mijn vriendin maar hard tegen me roep , dat ik dat toch niet moest doen en ik nog niet dood hoefde, ow wat schrok jij hahaah je kon me tijdig wegtrekken , heb er nog lol om :lol:
hihihihihi ik vond het ook wel lollog achteraf, maar op het moment dat ik je voor die tram moest trekken niet,
ik dacht zelf nog…jeetje iedereen weet toch hoe een tram eruit ziet :silenced:
nee ik niet nooit zo een ding gezien haha en gehorod al helemaal niet
weet je nog hoe rustig en peacevol het was in groningen toen je hoer was ? je zei het zelf wat rustig
@bianca81 wrote:
nee ik niet nooit zo een ding gezien haha en gehorod al helemaal nietja idd tsss veel te rustig… :roll: :roll: :roll:
weet je nog hoe rustig en peacevol het was in groningen toen je hoer was ? je zei het zelf wat rustig
en de snackbar gesloten op een doordeweekse avond :wall: :wall: :wall: das ook echt dorps hoor :mrgreen:
ow ja sneu he voor steinemans , en toen eindelijk frietjes in zijn petje om te snoepen in de fietskar :inlove:
@bianca81 wrote:
ow ja sneu he voor steinemans , en toen eindelijk frietjes in zijn petje om te snoepen in de fietskar :inlove:aahhh was super
altijd gezellig als we elkaar bezoeken toch ?
en stein is echt mijn verrewegvriendje ,
:inlove:
kletskousen,
Toen zat de voorwiel er nog aan :lol: :lol: :lol:
is ook wel grooooot kind met kleine fiets zeg
@hedwich wrote:
is ook wel grooooot kind met kleine fiets zegeen driewieler met kind van net 2 :think: :think:
niet op mij letten
heb mn bril niet op 8)
ben NIET vervelend