goedemorgen
ik ben er vanavond pas weer
we gaan naar brussel nagesprek en bloedprikken
succes
succes
goedemorgen!! mijn konijn heeft me net pijn gedaan, wou hem optillen word die in een keer wild, en trapt met zijn achterpoten :evil:
dat konijn haalt de kerst dus niet he :silenced:
hey marloes wat leuk je naam te lezen hier , :thumbup:
hoe is het met je ?
@ingrid1 wrote:
goedemorgen
ik ben er vanavond pas weer
we gaan naar brussel nagesprek en bloedprikken
succes ingrid n henk , hoe voelt henk zich momenteel, is ie weer aan t werk ?
@oessie wrote:
dat konijn haalt de kerst dus niet he :silenced:
zo hé das balen zeg, geen schrammen oessie ?
ik mis mijn konijntje wel of iig een huisdier, ik vond altid zo fijn hé toch lekker aandacht geven
hebben jullie nog plannen dames ?
ja hier regent het ook aardig
mijnv rindein komt zo langs,
ik heb trouwens wel lekker de buitendeur open voor frisse lucht kous is het niet
OCH JEE DAN IS HI J MOE
oeps caps aan ihih
nu groetjes van hier, ik ga er van door , even de kleine jongen van school halen met mijn vriendin
het is inderdaad niet koud buiten!! maar bah wel vies die regen steeds
ja die regen is niks aan moest er zopas doorheen en gelijk aardig nat en omkleedtijd .
Binne lijkt he tkouder hier dan het buiten is
Oes hoe is het jou en jemeiden ?
Hoe gaat school ? zkh bezoeken enz?
ja voorjaarsweer :dance:
is dat het al bijna ? 8)
:lol:
Hier gaat het goed hoor!! ben druk met de studie weer he, dus wat minder koktijd!! alhoewel ik de laatste paar dagen helemaal nergens zin in heb :shifty:
Met meiden gaat het goed, ze zijn wel dwars op het moment, dus we moeten weer erg strict zijn , melis heeft het naar dr zin op de basisschool. ze vind het erg leuk. ze zit hier nu naast me te verven!! meer op haar gezicht dan op het papier :doh:
hahah nu ja fijn te horen positieve update,
dat jij even geen zin hebt in dingen is logisch denk ook het nieuws van maris komt binnen meid hoor
Hey en welke studie doe je nu ?
@bianca81 wrote:
ja enorm.
hey minni gaat het verder een beetje ? Ben je moe ?
Kindertjes slapen 's nachts zo slecht.
Vannacht goed geslapen, maar ben nu evengoed weer bekaf.
Giulian is bij opa en oma en Rosa ga ik zometeen proberen weer naar bed te brengen en dan neem ik het er zelf ook ff van.
Gisteren was t echt een dag van veel gejank. Giul is niet lekker, Rosa heeft erg last van dr darmpjes, dus wat een gejankt. “Gelukkig” had Giulian zn school studiedag, dus hebben we er veel van kunnen genieten. hihi Zal je altijd zien zo.
Zo hehe, lekker ff van me afgeklaagd.
Hoe gaat ie hier?
Bij ons regent het ook wel, maar ben nog niet buiten geweest. Hoef ik ook niet. Heb t eten al klaar (vorige week lasagne gemaakt en toen besloten dat we pizza gingen halen hahaha!) en dat staat nu te ontdooien. Vanavond snel in de oven en dan doe ik vervolgens weer hetzelfde als ik de hele dag al doe: niks. :mrgreen:
Mama-rust-dag.
ik doe medisch secretaresse dus moet heel veel latijns leren. pittig maar wel leuk!!
zo hé oes dat is een hele hap zeg, succes er mee.
mini , tja kan wel zeggen ik pas wel es een dagje op maar meen jij woont veeeeer weg haha
Ik ben ook moe, heb gevoel dat ik een spier verrekt heb ofzo :think: nu voelt gek
dus ik ga ook plat na deze drukke dag,morgen ook weer van alles te doen haha
hoi hoi
waren om 10 over 5 weer thuis
we zijn hopelijk 2 jaar van brussel af of henks pijn moet weer eerder terug komen
dan gaan ze de zenuw weer doorbranden
aardige proffesor sprak wel nederlands maar is toch op het engels overgegaan
maar de pijn die henk nog voelt zal niet helemaal weg gaan
wel minder pijn
waren om 10 over 11 daar en zijn gelijk bloed gaan prikken en eerst nog naar de kassa waar we moesten betalen en nog papieren kregen voor de arts
om half zijn we gaan eten en om half 2 zijn we naar de afdeling gegaan en om 20 voor 2 aan de beurt en om kwart over 2 waren we weer naar huis