@bianca81 wrote:
jij snurkt toch enorm ?
zegggggggggggggggg
waarom verklap je dat nou :lol: :lol:
hihi
nee ik doelde op hedje
ik snurk ook niet wel als ik verkouden ben dat ben ik zelden
das lief van je oessie
en nou naast zijn full time baan werkt hij nog voor de pliessiebond en daar heeft hij ong. ook een full time job aan en dat is dus zijn neventaak!!!
en daarvoor moet hij vanavond en morgen hele dag daar zijn en dus blijft ie overpitten!!! maar avond alleen vind ik nog niet zo erg heerlijk zelfs maar een hele nacht erbij en dan nog een dag erbij, dat vind ik niks aan
haha das te lang he had ik in vorige realtie ook
ronnie werkte 60 uur in de week en was vaak een aantal dagen weg van huis en dan sweekends thuis toenmiste ik hem nu zit ie hele dagen thuis en denk ik kan ik vluchten ? haha
nee dat is niks aan alleen zijn snachts :hug:
zo koud
moet zeggen nu ronnie thuis is is ook alleen slapen we heben laatst een nacht samen geslapen in bed maar werkt niet ruimte ete klein
nu slaapt hij beneden in de woonkamer en ik boven
volgende week vrijdag komt zijn bedje naar boven en slapen we iig in 1 kamer weer samen :inlove: :thumbup:
nachtdiensten zijn ook erg
maar dan komt ie 's ochtends nog thuis…
haai iedereen
kklopt
ronnie dus niet
maar idd danz ie je bij huiskomst elkaar wel even knuffel kus even bijpraten en dan is het ook oke
zal er ook weer moeite mee hebben als ronnie terug werken gaat hoor
hey karin
hoe is je dag zover?
hoi karin
psst bianca?
je hebt rege,l teveel in onderschrift…
wil je even aanpassen ?
ik denk dat ik zo even uurtje in bed ga even tv kijken heb het nog stees koud zo irritaant he is dat en ben moe ,
ow is dat zo zijn julie nog zo streng ?
merk ikk weinig van hahah
ik haal wel weg
is goed
zo is veranderd
hm foto is wel foetsie nu haha
had ik ook aangepast ws niet goed
zit er een max aan hedwich?
ik zei je onderschrift niet je avatar hahaha
ons is streng gnagnagna
hier gaat het zijn gangetje, vandaag Ivan zijn 1e prikjes mama moest bijna zelf mee huilen.
Waar is je mooie foto bianca
@oessie wrote:
zit er een max aan hedwich?