Poeh, waar ben je, zit je verstopt onder de tafel?
Nee, heb even een broodje kip kerrie gehad mmmmmmmmmm
Nou ja, ik ga ff douchen en mijn pyama aantrekken, ga je dan wel weer zoeken.
Waar zit die gekke meid nou, een wijntje en dan al los, tjonge jonge jonge.
Meis ben er nog hoor ben alleen ondertussen ook filmpje aan het kijken
Ooooooooh gevonden, je was de keuken ingeglipt! Hè hè! En ik maar zoeken en zoeken :naughty: Me niet weer laten schrikken hoor!
Was al ongerust!
Maar ga wel even douchen want ik ruik een beetje naar zweet! Bah, bah, bah! Ben over een 15 minuten weer terug, let jij even op de bar Poeh?
@Angela79 wrote:
Ooooooooh gevonden, je was de keuken ingeglipt! Hè hè! En ik maar zoeken en zoeken :naughty: Me niet weer laten schrikken hoor!
Zal het nooit weer doen

Oh eerst ff Robbie luisteren met Trippin (is nu op de radio)
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ga ik daarna douchen
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@Angela79 wrote:
Maar ga wel even douchen want ik ruik een beetje naar zweet! Bah, bah, bah! Ben over een 15 minuten weer terug, let jij even op de bar Poeh?
Ik let wel op de bar. ga jij maar even snel onder het gemalen water door lopen :**:
@Poeh wrote:
Ik let wel op de bar. ga jij maar even snel onder het gemalen water door lopen :**:
:shock: :shock: :shock: Wat bedoel je???
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Nog steeds Robbie
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Nu niet meer, ben zo terug!
@Angela79 wrote:
@Poeh wrote:Ik let wel op de bar. ga jij maar even snel onder het gemalen water door lopen :**:
:shock: :shock: :shock: Wat bedoel je???
je wou toch gaan douchen??
ik zeg dan altijd dat ik onder het gemalen water door ga lopen :mrgreen:
Erg flauw ik weet het, is blijven hangen na een avond doorzaken met een paar vriendinnen een aantal jaar geleden

He poeh, hou jij ook van zoete witte wijn?
Welke film kijk jij? Ik ben naar 13 going on 30 aan het kijken. Erg leuk :mrgreen:
Is nu ff reclame maar ga zo weer terug. Tot straks! :-*
he daar ben ik ook naar aan het kijken en zo even een aflevering van House dus ik zie jullie later
Dag dames! Hoe is het in de kroeg vandaag?
Doe mij maar een baileys, k kan het hebben
Een baileys voor Joos! en een :hug:
Dank je :thumbup:
K had het wel al zien aankomen (voelen), dus het is niet een grote schok.
Ben blij dat ik er geen dure test aan verspilt heb.