De Oktoberstoppers vrijdagavond kroeg

Kaas natuurlijk, salami, wat toastjes. Kijk maar effe wat je lekker vindt.

Proost dames!

Nou Angela, ik weet ook ff niet wat ik van mijn cyclus moet denken. Vorige maand ineens 26 dagen, en nu heb ik wat buikpijn, het rommelt behoorlijk van binnen. Ik ben een beetje bang dat die boze voorbodes zijn :cry:

haha ja dat weet ik nog ja :sick:

Maaruhm, ik vroeg me af of je daar zo vanuit kan gaan, maar ja dat kan je ja.

@femmie wrote:

PROOST M’Lena, heb je er ook wat hapjes bij gemaakt?

Ik heb cassavechips en cashewnootjes, ook goed?

helaas geen bittergarnituur, o ja wel saucijzenbroodjes, vanmiddag nog gehaald bij de boodschappen. Wie wil er een???

@Joos wrote:

Proost dames!

Nou Angela, ik weet ook ff niet wat ik van mijn cyclus moet denken. Vorige maand ineens 26 dagen, en nu heb ik wat buikpijn, het rommelt behoorlijk van binnen. Ik ben een beetje bang dat die boze voorbodes zijn :cry:

op hoe lang had je de banner staan joos?

@Angela79 wrote:

helaas geen bittergarnituur, o ja wel saucijzenbroodjes, vanmiddag nog gehaald bij de boodschappen. Wie wil er een???

:naughty: nee dank je, ik hou het bij kaas en toastjes, hopelijk is er eiersalade :drool: :drool: :drool:

@Joos wrote:

Proost dames!

Is volgens mij nu nog een beetje te vroeg Joos, ik zou me daar niet zo druk over maken. Rustig afwachten is het beste. Bij mij rommelt het ook in mijn buik hoor!

28 dagen.

Hmm ik pak een virtueel plakje worst. (mag ik irl niet)

@Angela79 wrote:

@Joos wrote:
Proost dames!

Is volgens mij nu nog een beetje te vroeg Joos, ik zou me daar niet zo druk over maken. Rustig afwachten is het beste. Bij mij rommelt het ook in mijn buik hoor!

Bij mij rommelt het ook en niet vanaf vandaag, maar al dik een week…

@femmie wrote:

haha ja dat weet ik nog ja :sick:

Maaruhm, ik vroeg me af of je daar zo vanuit kan gaan, maar ja dat kan je ja.

Ja als je eerst zelfonderzoek doet en dan ook nog eens een ovu test gebruikt, kun je er vrijwel zeker van zijn ja

wrom mag jij geen worst joos?

Ja, dat zelfonderzoek dat staat me nog levendig bij Angela! :lol: Ik zag het helemaal voor me!

Ik heb vanavond plannen zitten maken voor carnaval. Een vriendin belde of ik nog ga. Vorig jaar zijn we niet geweest. Maar dit jaar…toch effe een dagje. Carnavalt er iemand van jullie?

wat een stel rommeldozen zijn we dan :stuck_out_tongue:

@femmie wrote:

@Angela79 wrote:
@Joos wrote:
Proost dames!

Bij mij rommelt het ook en niet vanaf vandaag, maar al dik een week…

Bij mij vanaf afgelopen dinsdag

hahahha ja we rommelen wat af.

@mamalena wrote:

Ja, dat zelfonderzoek dat staat me nog levendig bij Angela! :lol: Ik zag het helemaal voor me!

Ja sorry, maar als mensen er naar vragen, dan leg ik het zeer gedetailleerd uit, anders begrijpen ze het misschien niet :stuck_out_tongue:

begreep het heel goed hihi dank je, het was erg duidelijk :smiley:

Nee dat kennen we hier niet mamalena. :cry: :cry: :cry: Dat kennen ze alleen in de katholieke dorpen hier in het hoge noorden en ik woon niet in een katholiek dorp.

We brengen popje naar opa & oma waarschijnlijk. Volgens mij vindt ze er nog niks aan.

Kunnen paps en mams even een dagje uit hun bol. :dance:

@femmie wrote:

begreep het heel goed hihi dank je, het was erg duidelijk :smiley:

Fijn meid, ben ik blij om. Ben ik toch eens een keer duidelijk geweest in mijn leven :wink: