ik ook niet
hier staat geen letter of plaatje bij alleen het verhaaltje en lijstje zit de clue in het lijstje of in het schilderij??
ow ik ben weer`1 verder alleen geen idee wat de clue nou was :think:
@sabrina27 wrote:
hier staat geen letter of plaatje bij alleen het verhaaltje en lijstje zit de clue in het lijstje of in het schilderij??
Kies uit elk gegeven woord een letter en bedenk wat je zelf zou meenemen naar het strand. En lees goed.“ze loopt scheef”
begrijp er nog niks van :? :think:
ik zit met een paar eieren in me mik
wat lust ze nou niet :think:
nou het lukt me niet ik weet ook niet uit welke tekst ik letters moet halen en begrijp al helemaal niet wat dat scheef lopen er mee temaken heeft ik heb al geprobeert scheef tekijken maar schiet er niks mee op zal wel een heel simpel antwoord zijn :mrgreen:
@sabrina27 wrote:
nou het lukt me niet ik weet ook niet uit welke tekst ik letters moet halen en begrijp al helemaal niet wat dat scheef lopen er mee temaken heeft ik heb al geprobeert scheef tekijken maar schiet er niks mee op zal wel een heel simpel antwoord zijn :mrgreen:
Misschien is de printversie duidelijker voor je? Als je links bovenaan naast het schilderij klikt krijg je een pop-up.
oke die heb ik geopend nog een laatste vraag moet ik me nou concentreren op de 1ste tekst of op het lijstje of beide??
zo even de oudste naar school brengen mischien schiet het dan tebinnen :mrgreen:
laat maar heb hem al hahaha
keek ineens niet meer naar de woorden maar naar het hele geheel en toen viel het muntje :mrgreen:
Ik zie hem echt niet :roll: :eh:
ik ben er nogsteeds niet uit wat mona niet lust
@poeizie wrote:
ik ben er nogsteeds niet uit wat mona niet lust
Kijk goed naar de titel…en de 5 tekens…en dan moet duidelijk worden wat je moet doen.
ja ik ben ook op breinstein aan het kijken geweest maar kom er dus niet op
@poeizie wrote:
en als je naar de 5 tekens kijkt als zeg maar digitale letters…en dan bedenkt dat je ze maar half ziet?
@poeizie wrote:
ik keek er ook voor vraag 2 maar kwam er nog niet uit uiteindelijk toch nog opgelost haha oke nu nr3
Ik ben nu ook bij het eten…2 is toch gelukt.
het is dat ik ergens had gelezen over als je dit op je neus hebt dan heb je geluk gehad anders was het ontcijferen nog best lastig geweest :mrgreen:
maar ik heb hem
volgens mij kan ik geen klok kijken ik weet de 3de niet :?