De Grote Voorstel-estafette

stokkie is onderweg naar jennifer77! :-*

best aardig van je meid, maar ben onlangs al de sigaar geweest :-*

Karien, al iemand anders een PB gedaan?

Ik ben ook benieuwd, kom iedere dag wel even spieken of er al weer een nieuwe is hier…

Annaatje: Ben je zelf al geweest? Of kies jij iemand?

Ik heb Karien een pb gestuurd maar ze reageert niet.

Zo staat het anders wel lang stil…

Ik ben al geweest!

Jij anders? Ohnee jij bent ook geweest he??

Nou… wat mij betreft… de eerst volgende die hier kijkt en nog niet geweest is, begin maar! :thumbup:

Ligt zo lang stil nu…

Nee, ik ben nog niet geweest, ik wacht wel gewoon op een uitnodiging haha :mrgreen:

OOh hahaha!

Van mij mag je hoor :thumbup: :mrgreen:

(Krijg ik straks heel KOK over me heen :naughty: :angel: :lol: :mrgreen:)

@Annaatje wrote:

OOh hahaha!

Van mij mag je hoor :thumbup: :mrgreen:

(Krijg ik straks heel KOK over me heen :naughty: :angel: :lol: :mrgreen:)

Whahaha, gekkenhuis, heel kok over je heen :silenced:

Nou ok, maar staat dat niet maf dan? Zo lijkt het net of ik er om gevraagd heb :mrgreen:

Doe je nu toch :wink:

Weetje, ik zou het gewoon doen, het is ook zonde dat het topic al een week stil ligt!

En dan stuur je Karien nog een PB, dat je dus maar zo vrij bent geweest (en dat ik dat zei) dat je dit topic weer opgepakt hebt :thumbup: :-*

Nee, joh, weet je wat? Kies gewoon iemand uit, en ik wacht het gewoon op een eerlijke manier af.

Ik word vast wel een keer gewoon gevraagd :-*

ja leuk mellie wil wel meer van je weten :wink:

gewoon doen meid, maf was je toch al :mrgreen: :wink: :-*

Go Mellie, go Mellie, go Mellie!!!

:mrgreen:

Nou zie!

Doen! :thumbup: :-*

1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Getrouwd met Loek, mama van Ryan en zwanger van nummer twee.

Verder is de zoon van Loek hier 1 keer per 14 dagen.

2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

16 uur per week callcenter medewerkster en de rest van mijn tijd besteed ik als huismama. (wat dat ook moge zijn) 8)

3. Wat is je grootste droom?

Wat dit betreft sluit ik me bij Karien aan…Ik wil die 20 miljoen :angel:

4. Waar geloof je in?

Kaboutertjes

5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Heel cliché maar toch mijn moeder :inlove:

6. Waar komt je nickname vandaan?

Mellie is de verkleining van Melanie, ik heb hier ook een poos “The divine miss M” gehad maar daar kreeg ik kapsones van 8)

7. Wat is je meest irritante gewoonte?

Begint er een te stotteren naast me (na mijn vraag) Dus ik heb vast geen irritante gewoontes :angel:

8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

Chaotisch, lui, en emotioneel

9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

Harry Potter

10. wat is je vroegste jeugdherinnering?

Kerstkadootjes uitpakken onder de boom, in piama mét rolschaatsen aan. (die dingen met leren bandjes voor onder je schoenen)

Nou tevreden? :mrgreen:

Wie nu? Cyn ben jij al geweest?

:thumbup: :dance: :-*

heel tevreden :mrgreen:

Morgen ga ik aan de slag; het is nu Expeditie Robinsontijd… :mrgreen:

Oooooh, helemaal vergeten… :oops:

Ga het meteen doen!

1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Ik ben getrouwd met Toine (die als Gooly ergens over dit forum zwerft) en wij hebben een dochter Juul. Ook struinen hier nog een paar poezen rond, Sofie en Vera.

2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

Ik ben nu ruim een jaar aan het huismoederen geweest en nu wordt het tijd dat ik weer eens wat ga werken. Ik ben van origine een ouderwetse ziekenverzorgster (tegenwoordig heet dat V.I.G, maar daar doe ik niet aan) en ga me as vrijdag inschrijven bij een groot uitzendbureau om overal weer eens rond te kunnen snuffelen. Heb er weer zin in!

3. Wat is je grootste droom?

Gelukkig blijven, want ik heb niet het idee dat ik gelukkiger kan worden dan ik nu ben. Nou ja, misschien met een iets groter te besteden budget… Maar ook daar wordt aan gewerkt! :wink:

4. Waar geloof je in?

Poe hee, da’s lastig. Ik geloof in zoveel. Allereerst natuurlijk in mezelf en mijn gezin, in alle dierbaren die ik om me heen mag hebben en in liefde en respect. Daarbuiten geloof ik ook in een hogere macht, in de natuur en in dat alles voorbestemd is en om van te leren.

En in positiviteit!

5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Al mijn dierbaren, maar vooral mijn moeder. Omdat ik met haar een bovennatuurlijke band heb, heel bijzonder…

6. Waar komt je nickname vandaan?

Nickname? Uhm, die kreeg ik al heel lang geleden van mijn ouders en ik heb 'm gehouden omdat ik ‘m wel aardig vond… :mrgreen:

7. Wat is je meest irritante gewoonte?

Ik schijn te snurken en niet zo’n beetje ook… :mrgreen:

8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

Ik vind mezelf best relaxed en nuchter. Ik ben wel zo lek als een mandje en jank al bij het testbeeld. Of bij de verhalen van ~Marion~ :cry: :wink:

9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

Jeeeeee, ik heb er zoveel gelezen die ik mooi vind. De serie van de aardkinderen is inderdaad erg mooi (stam van de holebeer enz), die heb ik ook alle vijf hier in de kast staan. Ik ben dol op John Irving en daar vind ik volgens mij ‘Bidden wij voor Owen Meany’ wel het mooist van. Offe… "De regels van het ciderhuis’

Beste film vind ik ‘Dead poets society’, ook omdat Robin Williams daarin meespeelt. Ben dol op die man!

10. wat is je vroegste jeugdherinnering?

Ik was een jaar of drie en zat op het bed van mijn ouders waar mijn moeder mijn zusje aan het verschonen was. En mijn zusje had toen spuitpoep, recht door de kamer. Nou, dat vergeet je van je leven toch niet meer? :mrgreen:

Ik ga eens heel diep nadenken over aan wie ik de beurt ga doorgeven…

:think: :think: :think: :think:

Zoooo, klaar met denken; ik geef 'm aan Krabje. Zij is een mede juli 2005 stopper die intussen ook irl erg belangrijk en bijzonder voor me is geworden. En zij en Juul hebben een loeiharde klik samen, daarom…

Zet 'm op meis! :-*