De Grote Voorstel-estafette

ze wil wel :lol:


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    sinds 17 augustus 1990 ben ik getrouwd met mijn grote liefde en beste vriend J. in 1993 werd A.rian geboren die nu bijna achttien is, in 2001 werd S.anne-M.arije geboren die bijna tien is nu, en in 2010 is ons nakomertje E.va-L.inde geboren. verder wonen wij samen met onze drie honden, vijf katten, vier geiten en vier paarden.


  2. Wat doe je voor werk/opleiding?

    Ik werk niet, althans niet buitenshuis, ik vind mama en huisvrouw zijn fijn. heb wel gewerkt in het verleden, oa als zangeres/muzikante en in de thuiszorg, mijn opleiding, conservatorium tm jaar 4


  3. Wat is je grootste droom?

    een mens heeft dromen nodig, de meeste van mijn dromen zijn al uitgekomen, ik wilde zo graag een gezin…een lieve vent, liefst drie of vier kinderen, en ik wilde altijd al graag dat 1 van mn kinderen een nakomertje zou zijn…ook droomde ik als kind dat ik ooit een mooie plek om te wonen zou hebben, een boerderij, met wat land…paardjes…geitjes…een mooi uitzicht…en ook dat heb ik

    Onze gezamenlijke droom is om ooit een huisje aan de deense kust te kopen als onze kids volwassen zijn. waar wij met zn tweetjes lekker s zomers kunnen relaxen als hub met pensioen is. ik denk dus daaraan gekoppeld dat mijn allergrootste droom is dat wij samen gezond heel oud worden en dat onze kids ons overleven. 8)



  4. Waar geloof je in?

    Ik geloof in het goede in de mens en houd me verder bezig met de buddhistische leer…is geen geloof …meer een filosofie


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn moeder was ongetwijfeld mijn grootste inspirator en beste vriendin,ze is helaas twee jaar geleden overleden. op dit moment heb ik een aantal lieve vriendinnen, twee spreek ik bijna dagelijks en we zijn daarmee vooral elkaars uitlaatklepje en feedback in het dagelijks leven , de andere drie zie ik af en toe en daar heb ik vooral puberaal plezier mee


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    mijn naam is Kris, ik ben oa reiki-master ( niet meer praktiserend) en heb een praktijkje gehad in crystal healing, verder worden in zweefkeeskringen 8) dus in het new age gedoetje kinderen van NU vaak aangeduid met de term kristalkinderen.

    het is dus een soort van combi van mijn liefde voor kristallen en edelstenen, mijn naam , en het feit dat ik zwanger was van een klein wondertje toen ik me hier aanmeldde…en we haar altijd voor de grap ons kristalkindje noemden.



  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    wahaha dat hangt er denk ik vanaf wie je het vraagt , mijn man en zoon zullen vast zeggen dat mijn irritantste gewoonte is dat ik hun nederlands steeds verbeter, ik ben daar nogal precies in :lol:


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    warm, zorgzaam, filosofisch, rustig, expressief, creatief, muzikaal, emotioneel , moederlijk


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    oeh ooit gezien of gelezen, hm dat is lastig hoor, ik heb meerdere goede films …de eerste die in mn hoofd komt is the green mile,…of whale rider…of forest gump…of sophie s choice…of of of hihi…ik houd van films waar diepgang in zit…oh ja the lovely bones vond ik ook super

    wat t beste boek is ooit gelezen…ook al weer zoiets, ik vond haar naam was sarah erg mooi, verder in de ban van de ring ( tolkien) en als kind verslond ik astrid lindgren en thea beckman boeken



  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    als t maar heel erg lekker zit, ik heb een aangeboren hielspoor, een verkalking in de peesplaat die af en toe enorm opspeelt, ik loop t lekkerste op mn shape ups

    ik moet even kijken wie er al is geweest voor ik t stokje doorgeef…als ze nog niet is geweest geef ik het door aan kantjeboord

Kom maar op met de vragen! :wink:

Die staan in de openingspost :slight_smile:

Ow wacht, kan natuurlijk ook zelf het lijstje kopieëren! :oops:


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Sinds 1 november 1990 getrouwd met M. We hebben samen 5 kinderen, een dochter M.anja van 16, een zoon M.arein van 14, een dochter B.ente van 11, een dochter Ninte* die nu bijna 3 geweest zou zijn en een dochter Imke van 15 maanden! Verder hebben we een kat en 4 konijnen. (buiten in de tuin)


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik ben ambulanceverpleegkundige en officier van dienst geneeskundig bij toerbeurt. In mijn vrije tijd ben ik opstapper op de reddingboot voor de KNRM


  3. Wat is je grootste droom?

    Hmm, heb niet zoveel dromen meer geloof ik. De meeste zijn al uitgekomen. :wink: Hoop iig dat mijn kinderen mij overleven.


  4. Waar geloof je in?



    Dat in ieder mens toch wel iets goeds schuilt ook al lijkt dat niet 1,2,3 zo. Verder geloof ik in mezelf!


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn beste vriendin, Ken haar van het zwangerschapszwemmen toen we beiden de eerste keer zwanger waren.


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Deze bijnaam is me op het werk gegeven. Eind jaren 80 was het mode om de kraag van je blouse omhoog te zetten. Aangezien ik in heren uniformen liep en me een beetje wilde onderscheiden zette ik die kraag omhoog, hahaha, heb ik geweten want binnen no time had ik deze bijnaam. :mrgreen:


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?



    Geen idee, want ik irriteer me er niet aan! :lol:


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)



    Ik ben op zich wel nuchter en relativerend, kan ook druk zijn, voel dat zelf niet zo, maar de buitenwereld kan mijn snelle denken af en toe niet volgen en vinden me daarom druk. Ben verder erg praktisch in acute situaties, wat van pas komt in mijn werk. :angel:


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien



    The Abyss, Green Mile, en idd Kris, Kruistocht in spijkerbroek van Thea Beckman!


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Makkelijke schoenen zonder hoge hakken. Daar kan ik echt niet mee overweg. :hand: Maar wel van alles, gympen, laarzen, sandalen, ballerina’s etc.



    Even nadenken aan wie ik het stokje doorgeef. :think:

het is weer zo grappig om te lezen dat wij zoveel overeenkomste hebben paula haha…

Tja,kan er ook niets aan doen. :wink:



Weet alleen niet zo goed wie ik nu moet vragen, heb geen puf om het hele topic terug te lezen wie er al geweest is, jullie een idee?

Kantjeboord ben je er al uit? :mrgreen:

hopelijk na een jaar wel? :mrgreen:

ik zie dit topic nu voor het eerst, LEUK!! aangezien er weinig actie is ga ik gewoon even proberen of dat gaat lukken terug te krijgen :smiley:

en misschien handig voor de gene die mij heeft in het sinterklaas topic :wink:


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Samenwonend met mijn vriend, 2 katten en sinds bijna 3 maanden kleine meisje!


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    voor mijn verlof was ik shopmanager in een kledingwinkel, en als ik terug kom wordt ik partime verkoopster


  3. Wat is je grootste droom?

    dat de wereld wat meer liefde zou verspreiden ipv ongelijkheid en geweld… ooh en een tuin met gras


  4. Waar geloof je in?

    in zijn wie je bent, en eerlijkheid


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    mijn moeder en zus…zonder hun wijze raad zou ik nergens zijn…


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    mijn moeder wilde mij teuntje noemen als kind, mijn vader vond het niks dus helaas… deze naam voelt altijd beter bij me passen dan mijn echt naam


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    teveel praten


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    emotioneel en druk


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    blauwe plekken (kinderboek, maakte veel indruk als kind)


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    ik heb meer dan 50 paar schoenen…sophie’s choice



    ik geef het stokje door aan mijn maandmoeder Marjoo (en stuur haar een pb en hopelijk gaat zij verder met dit leuke topic)

Kreeg pbtje van teun dat het stokje aan mij was doorgegeven…

Nou vooruit komt ie :slight_smile: (ook handig mocht degene mijn lootje hebben getrokken voor sinterklaas…)


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    14-10-10 getrouwd met m’m lieve man en trotse ouders van 2 kindjes. ons mannetje die geboren is 18-01-10 en helaas overleden op 20-01-10 en ons meisje geboren op 10-08-12. Wat een rijkdom!

    Verder een labrador hond (Jip)




  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik werk doordeweeks 2 middagen op een BSO, daarnaast op logeerboerderij een aantal uurtjes en ik ben sinds begin april gestart met mijn eigen bedrijfje, Marjowsfotografie.

    Fotografeer zwangeren, newborn (zoo leuk!) & kindjes.

    Heb al verschillende kokkers mogen ontmoeten op die manier… Karin, Kris & zeer binnenkort Saskia :smiley: erg leuk!!


  3. Wat is je grootste droom?

    Dat mijn fotografie zo lekker loopt dat ik mijn job op iig de logeerboerderij kan afzeggen en lekker kan fotograferen en veel tijd doorbrengen met mijn rijkdom!


  4. Waar geloof je in?

    Mijn motto is altijd; what doesn’t kill you makes you stronger.

    En na overlijden van ons mannetje kon me die zin even gestolen worden maar toch is het echt de waarheid… daarnaast denk ik dat je enkel en alleen gelukkig wordt wanneer je je dromen achterna jaagt en de dingen niet uitstelt maar gewoon ervoor gaat.


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    (schoon)familie & 2 stellen goede vrienden.


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    marjolein wordt vaak marjow (vandaar ook marjowsfotografie) en hier werd het marjooo


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Voor mezelf dat ik teveel ideeën heb en te weinig tijd vind ervoor :wink:

    En m’n man zegt dat mijn internet verslaving/telefoon verslaving/facebook verslaving het meest irritante is… hihi

    Ag dat zullen andere ook wel vinden want ben vaak te vinden met telefoon in mn handen :wink: camera of telefoon… hihi


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Nuchter en vooral positief ingesteld.


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    Hmm lastig lastig…

    Karen Rose laatst gelezen… erg mooie boeken!


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Tsjah met mn reuma zijn hakken helaas Not Done…

    Dus makkelijke instappers helaas omdat dat het meest comfortabele is voor mn knietjes…





    druk vast op verzenden en kom zo even het stokje doorgeven… maar eerst flesje voor tessje :smiley:

Oké dat ging beetje gek… kwam ineens berichtje van ander topic te staan…



Maar ik geen het door aan Ingemamavan4

Ben wel benieuwd naar degene achter de organisatie van KoK sinterklaas :smiley:

Zou het liefst het stokje doorgeven aan mn lootje maar ja dat is dat ook weer zo voor de hand liggend :wink:

Ik kreeg ook een pb voor dit lijstje en doe graag mee …


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    14-6-20.11 getrouwd met mijn man E.m.i.e.l wij kennen elkaar sinds 20.02

    D.u.c.o onze eerste zoon is van 18-5-20.04

    M.a.r.t.h.i.j.s is onze tweede zoon geboren op 09-12-20.09

    En nu is er een Tweeling zonen onderweg en verwacht Januari 20.13

    Wij hebben ook een hond en zij heet ki.ki

    Wij wonen in een leuk huis in T.we.nte…


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)…

    Ik ben de vrouw naast mijn man… Ik ben moeder voor mijn kinderen… Ik ben de baas over onze hond … En ik houd het huishouden draaiende…



    Donderdag begin ik met een cursus conflict hantering … ( misschien heb ik het nog eens nodig met al die mannen hier… :wink: … )



    Naast dit alles ben ik vrijwilliger bij homestart en moeders informeren moeders al ruim 5 jaar …


  3. Wat is je grootste droom?

    Dat ik en mijn gezin gezond en gelukkig blijven… Straks een gezellig compleet gezin zijn en ik vooral kan en mag genieten van mijn Harem mannen…


  4. Waar geloof je in?

    Ik geloof in mijzelf…


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn oma is heel belangrijk voor mij maar helaas is ze er niet meer… :cry:

    Naast mijn oma is mijn familie ook erg belangrijk voor mij… Mijn ouders, zus ,broer en een tante…


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Zo heet ik en dat ben ik…


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Dat ik soms met dingen begin en niet afmaak omdat ik dan onder tussen alweer andere dingen heb zien liggen of bedacht…


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Ik ben een nuchter persoon kan rustig zijn maar ook druk als ik vind dat het moet… Ook ben ik direct en zeg wat ik denk…


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien…

    Ik vind Disney films geweldig en mag soms samen met de kinderen ook nog graag een film mee kijken…


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Schoenen zonder of met een kleine hak… Of laarzen…



    Mocht iemand nog iets willen weten vraag of pb gerust…



    Nu ga ik even kijken aan wie ik het stokje ga door geven…

Goedemorgen!

Ik ben nieuw hier en dit topic staat al een tijdje stil, maar vind het een superleuk topic dus stel mezelf hier voor.


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ik (1980), partner (1982), dochter (2009), zoon (2010) en dochter (2013)


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)…

    Ik ben fulltime mama/thuismanager!


  3. Wat is je grootste droom?

    Naar het buitenland verhuizen (zon!) een eigen bedrijfje en vanzelfsprekend geluk en gezondheid voor mijn gezin (hebben we al, dat het zo mag blijven)


  4. Waar geloof je in?

    Ik ben een bekeerde moslima


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn broertje en zusje.


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Mijn voornaam plus geboortejaar


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Uitstel van dingen en vergeetachtigheid


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Allemaal, ben erg gevoelig voor de stemming in mijn omgeving.


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien…

    Film: Shawshank Redemption,

    Boek: ik lees graag, maar vergeet snel de titels…


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Nette gympen of laarzen met korte hak



    Ik ga even kijken wie er niet is geweest en een PB sturen.



    Liefs

Ook ik heb een PBtje gekregen dus hierbij ; )


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ik ( 1981) m’n man( 1981), zoon (2007) en dochter (2009)


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)…

    Pedagogisch medewerker en Aandachtsfunctionaris Kindermishandeling in de kinderopvang


  3. Wat is je grootste droom?

    Lang en gelukkig leven


  4. Waar geloof je in?

    In mijn gezin


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Heel mijn familie


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Mijn moeder noemde me vroeger altijd Debbeltje Dip


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Roken


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Ik ben een gezelligheidsmens


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien…

    Film: Onze trouwfilm

    Boek: Door de ogen van een kind


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Birckenstocks en Uggs hoe fout haha



    Ik ga op zoek naar iemand die nog niet geweest is!
  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?
    Samengesteld gezin… Ik (1980), Man (1985), Mijn dochter (2007) Mijn zoon (2008)
    Zijn zoon (2009) en onze zoon samen (2011) we krijgen samen nu ons 2e kindje

  2. Wat doe je voor werk:
    Ik doe de boekhouding van mijn man zijn bedrijf en ik ben dus moeder van 3 kids die bij ons wonen

  3. Wat is je grootste droom?
    Dat we allemaal in goede gezondheid blijven en ons gezin samen blijft

  4. Waar geloof je in?
    Vooral in mezelf

  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?
    Mijn (overleden) vader die ik nu ook enorm mis, dit kindje zal hij niet zien. Deze zwangerschap niet meemaken. Verder mijn zus en ik heb 1 beste vriendin.

  6. Waar komt je nickname vandaan?
    Lovie zo noemde iedereen me vroeger al. Dus zo is dat gebleven.

  7. Wat is je meest irritante gewoonte?
    Ik denk dat dat toch wel mijn koude handen en voeten opwarmen is aan mijn man

  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)
    Ik ben een vrouw die wel handelt naar verstand. Meestal moet ik hier goed onderscheid in maken en nadenken om mijn emoties even buiten beschouwing te laten. Verder druk en ietwat chaotisch

  9. Welke schoenen draag je het liefst
    Ik draag het liefst hoge laarzen met een platte zool.