De Grote Voorstel-estafette

@fiep klophout wrote:

@kayleigh wrote:
Ik kom eraan hoor!

Vakentie enzo…sorry sorry :oops:




7. meest irritante gewoonte



TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG







:smiley:




:lol:

1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Papa Maurice, Mama Jessica, dochter Tiara (2,5), zoon Cuno (3mnd).

3 Poezen, 1 kater, met z’n allen in een hoekhuis in klein dorpje.



2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

Ik werk 3 dagen per week in een depot van een bedrijf dat handelt in gewasbeschermingsmiddelen, manusje van alles; van magazijnwerkzaamheden op de heftruck, tot pc werk en depotbeheer.



3. Wat is je grootste droom?

Een groot gezin en misschien wel naar een mooi warm land verhuizen. Maar voor beiden ontbreken de financieën en misschien ook wel een stukje lef…



4. Waar geloof je in?

Mijn vriend, mijn kinderen en…mezelf.

Niet in een religie, wel dat er meer is dan de aardse mens…



5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Mijn vriendinnen. En speciaal het gezin waarmee we op vakantie gaan, dat is een heel vrijblijvende band, maar ondertussen wel met een bepaalde verbintenis. Voelt heel apart.



6. Waar komt je nickname vandaan? Mooi nummer van Marillion. Vind ik een mooie meisjesnaam en ik dacht altijd dat ik mijn dochter zo zou noemen. Maar ben erachter gekomen dat ik liever ga voor apart, maar eenvoudig/logisch te schrijven.



7. Wat is je meest irritante gewoonte?

@fiep klophout wrote:

@kayleigh wrote:
Ik kom eraan hoor!

Vakentie enzo…sorry sorry :oops:




7. meest irritante gewoonte

TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

:smiley:


Bedankt Fiep, hoef ik dat zelf niet te typen, maar alleen quote te doen…



8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

Nuchter, reëel, ongeduldig, traaaaaaaaaaaaaaaag :roll: , precies en controlefreak-achtig. Rustig, maar in vertrouwd gezelschap regelmatig druk.



9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien Dat zijn er zoveel…ik onthoud bovendien meestal geen titels. Laatst TBS gezien, die maakte wel indruk. En het boek van Valerie Blumenthal ‘mijn naam is Hannah’ vond ik mooi. Vroeger las ik veel van Stephen King, maar sinds ik moeder (en watje) ben geworden hou ik het meer bij Nicci French (dit duo schrijft helaas niet zo snel) en aanverwante boeken.



10. Welke schoenen draag je het liefst?

Ik ben zo’n fout nike-air-max type :mrgreen: En net als Petri ook een Crocs-type, mijn zwangerschap heb ik daar zo’n beetje op geleefd… Knalgele :roll:

@fiep klophout wrote:

@kayleigh wrote:
Ik kom eraan hoor!

Vakentie enzo…sorry sorry :oops:




7. meest irritante gewoonte



TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG







:smiley:


:lol: :lol: :mrgreen:

*** Werpt het stokje naar Minni (hopen dat ze hem vangt en ze er niet door wordt geprikt…) ***

1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Officieel bijna 5jaar getrouwd met Elmar (18sept).

Onze zoon Giulian is nu ruim 3 en hond en kat zijn net als ik door Elmar uitgezocht op haarkleur hihihi. Rood.

Over een paar weekjes verwachten we een kindje. We denken dat het een meisje wordt (en we hebben nog steeds geen naam voor t arme kind).



2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

Fulltime moeder.



3. Wat is je grootste droom?

Gezonde kindertjes. (cliché sorry)

Voorheen had ik grootse dromen over titels voor mn naam en aanzien, afgeronde universitaire opleidingen, veel kinderen en een interessant sociaal leven. Maar ik heb de laatste jaren geleerd dat ik tevreden kan zijn met wat me gegeven is en dat dit een heel fijn leven is wat ik leid.



4. Waar geloof je in?

Ik ben Rooms Katholiek, maar ik heb er mn eigen interpretatie van.

Ik geloof in leven na de dood, maar geen idee hoe dat vorm gegeven is.



5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Mijn vriendinnen, zoals Kayleigh. Maar ook 1 of 2 anderen.

En dan mn zussen ook niet te vergeten.



6. Waar komt je nickname vandaan?

Zo noemt mn man me.



7. Wat is je meest irritante gewoonte?

Ik vraag t ff aan Elmar…

Hij zegt: als ik over de zeik ben, dat ik hard schreeuw en onredelijk ben.

Tsss, nou dat zegt hij dus… :wink:



8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

emotioneel, toch nuchter. Kalm en druk tegelijk.

Op verjaardagen of andere bijeenkomsten hoor je mij er, volgens mij, bovenuit. Maar ik kan uiterst kalm blijven (terwijl ik heus van binnen ook wel kan koken oid) wanneer onze zoon me uitprobeert. Maar ook daar zijn wel grenzen aan.

Ik kan dingen snel relativeren (vind ik zelf).



9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

Beste film: Donnie Darko

Beste boek. Na elk laatste boek verandert dat vaak, hihi.

Momenteel lees ik boeken van de schrijfster Philippa Gregory. Gezien er maar 1 vertaald is (Het andere Boleyn meisje), ben ik nu begonnen met dr engelse boeken (aanrader en laatst gelezen boek: the Boleyn inheritance).



10. Welke schoenen draag je het liefst?

Ik houd ervan op blote voeten te lopen, maar toch heb ik dezelfde reputatie als Imelda Marcos. Ik heb echt dozen en dozen en doooozen vol schoenen.

Als ik dan toch schoenen moet noemen, dan zeg ik veterlaarzen. Zowel met hak, als zonder hak (zoals kistjes en palladiums)

@kayleigh wrote:

*** Werpt het stokje naar Minni (hopen dat ze hem vangt en ze er niet door wordt geprikt…) ***
ik ben er iig niet door lek geworden, zeg maar.

Het vruchtwater stroomt nog niet door de huiskamer. :mrgreen:



Ik geef t stokkie door aan Wannie. :mrgreen:

oehoeeee spannend :lol: :lol:


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ik ben ruim 5 jaar getrouwd en heb een zoontje van ruim 3 jaar. Ik ben nu hoog zwanger ( 35 + 3 ) van ons 2e kindje.


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik werk parttime als verzorgende IG op een verpleegafdeling met demente bejaarden. ( heb nu lekker verlof :mrgreen: )


  3. Wat is je grootste droom?

    hmmmmmm… :think: Ik denk momenteel dat mijn grootste droom is dat de bevalling goed gaat en dat de baby gezond is


  4. Waar geloof je in?

    Ik geloof dat er zeker een God bestaat.


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn moeder…


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Gewoon bedacht… was ook een naam die mijn afdelings hoofd voor mij gebruikte op mijn vorige werk.


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Snel gestresst raken :oops:


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Aan de ene kant ben ik heel snel in de stress maar ik kan ook heel nuchter en kalm zijn. En ja emotioneel ben ik momenteel ook heel snel :roll:


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien.

    dat zou ik echt niet kunnen zeggen eerlijk gezegt.


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Momenteel slipper… loopt het lekkerst. Maar normaal hou ik ook erg van laarzen.




  • ik gooi het stokje over naar Anita1982 :mrgreen: *
  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ik ben samen met mijn man, we zijn getrouwd in november 2006, bijna alweer 2 jaar!! En… we zijn in liefdevolle, blijde verwachting van ons kindje. Ik ben nu 31,4 weken zwanger.


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik werk momenteel als balie/administratief medewerkster bij een orthopedisch schoenmakers bedrijf. (denk aan speciale orthopedische schoenen en steunzolen)


  3. Wat is je grootste droom?

    Lastige vraag, maar ook ik richt me nu vooral op ons kindje, dus mijn droom/wens is dat ik de laatste weken zwangerschap een beetje vlot door mag komen en dat ons kindje veilig en gezond ter wereld komt en mag opgroeien.


  4. Waar geloof je in?

    Ik geloof in de Drie-eenheid:

    In God de Vader, Zijn Zoon en de Heilige Geest

    En ik geloof dat er nog steeds wonderen gebeuren in Zijn Naam.


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Daar hoef ik echt niet over na te denken, MIJN MOEDER !


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Mijn voornaam en geboortejaar.


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Als ik moe ben wordt ik kortaf en is er soms geen land met me te bezeilen.


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Emotioneel, gevoelig en meelevend.


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien.

    Cassie zei JA !


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Tsjah in de zomer mijn Teva-sandalen en in de winter mijn hoge dichte schoenen.


  • ik geef het stokje door aan MamaGer *
  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ik woon samen met mijn vriend, dochter (16 maand) en poes. Onze tweede telg is op komst (nu 12 weken)


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik werk 28 uur in de week in de zorg. Ik ben woonbegeleidster en sta op een groep met mensen met een meervoudige complexe handicap.


  3. Wat is je grootste droom?

    Mijn grootste droom op dit moment is een mooi huis in Friesland! Terug naar mijn roots!


  4. Waar geloof je in?

    Ik ben christelijk opgevoed en geloof in God.


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mag ik er personen van maken? Mijn vader en moeder zijn toch wel heel erg belangrijk voor mij! Maar ook mijn broer en zus kan ik echt niet missen!!


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Tja ik ben mama en heet Gerda. Als ik nu weer een nickname moest kiezen werd het MemGer!! Ik ben namelijk fries!


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Ik kan soms nogal eens koppig zijn :slight_smile:


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Sociaal, nuchter, meelevend… maar ik kan ook heel emotioneel zijn en ook heel druk!! Haha… chaotisch typje zo te lezen :stuck_out_tongue:


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien.

    Oei moeilijk. Ik vind bijna alle boeken van Nicci French en Saskia Noort goed! Maar ook Esther Verhoef kan goed schrijven. Ja ik ben fan van literaire thrillers!


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Birkingstocks!!! Heerlijk, echt aan te raden. Maar ja voor de winter moet ik weer wat nieuws verzinnen.



    Ik geef het stockje over aan Kee

Zo zie je maar weer dat ik niet de traagste ben van allemaal :stuck_out_tongue:

:lol: :lol: :lol:

geef me graag op hoor als slachtoffer :angel: Heb tot nog toe de dans weten te ontspringen :lol: :shifty:

Ik heb er helemaal niks over te zeggen, maar als ik het voor het zeggen had zou ik zeggen: ga je gang Cell!!! :thumbup:

Go for it Cell! :thumbup:

oke oke… krijg nog commentaar ook… kom al :shifty:



1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Papa Ruud en neeeeeeee, niet die van hier :mrgreen: (die vraag krijg ik vaak) Mama Cella, dochter Aniek van 4, zoon Peter van 3 en zoontje Michel van nu bijna 4 maanden. We wonen in Zwolle, hopelijk binnen 8 weken in een super fijne 2 onder 1 kap in een nieuwbouwwijk. Tegen die tijd komt er hopelijk ook weer wat huisdiergrut :dance:



2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee) Nou, dan ga ik voor dat fulltime moederen, al doen we dat volgens mij allemaal, ik noem het liever thuisblijfmama. Maar ben ook budgetbuddy voor ouderen aangezien ik vroeger altijd werkte op incasso en debiteuren vlak.



3. Wat is je grootste droom? Zelf in gezondheid oud worden samen met Ruud en vooral mijn kinderen mogen zien opgroeien en de hele rataplan (zij trouwen, ik kijken, kleinkinderen rot verwennen enz)



4. Waar geloof je in? Als het op een God moet aankomen, nergens in, ik zweef tussen atheisme en “er moet toch wel meer zijn maar wat” Meer persoonlijk geloof ik 100% in mijn kinderen en in mijzelf en Ruud als echtpaar. We zeggen beide vol overtuiging dat we de diverse huwelijksjubilea wel gaan halen.



5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Eigelijk is dat mijn opa, hij is al 20 jaar dood, maar hij heeft me zoveel kennis bijgebracht en me doen geloven in mezelf dat ik daar nog meer aan heb gehad en nog heb dan iemand bij leven wellicht zou kunnen. Van de nu levenden zijn mijn schoonouders en moeder ontzettend belangrijk.



6. Waar komt je nickname vandaan? Gewoon van hoe ik word genoemd… ik heet Marcella, heb een gorthekel aan die naam en word al mijn hele leven Cella, Cell en Celleke genoemd, zelfs door ouders, man, kinderen, familie en vrienden… dus gewoon Cell is prima, zo heet ik.



7. Wat is je meest irritante gewoonte? Ik weet het hier in huis altijd beter en als ik het niet beter weet, dan weet ik het toch beter… :angel: :oops: (vroeger had ik dat ook erg naar anderen, maar tegenwoordig weet ik mijn plaats aardig :mrgreen: )



8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

emotioneel als ik ruud vind dat ik het niet beter weet :lol: Verder broodje nuchter en relaxed in denken, maar ontzettend hyper in doen, kan absoluut niet stilzitten en poets dus ook veel als ik effe niks om handen heb…



9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien Dat kan in mijn ogen niet, net als ik denk de beste film te hebben gezien, komt er nog een mooiere en zo ook met boeken. Ik lees alles wat los en vast zit.

Maar als we score gaan geven dan scoren bij mij “Steel Magnolias” voor de film categorie en “de vliegeraar” voor de categorie boek, wel erg hoog.



10. Welke schoenen draag je het liefst?

Ik loop eigelijk het liefst op een redelijk nette college schoen met een klein hakje… zwart ook altijd. Daarnaast ben ik verknocht aan mijn zwarte laarzen.



Zooo… klaar weer, wie nu? Volgens mij is Tamara30 nog niet geweest, zal d’r even een pbtje doen :thumbup: :smiley:

  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ons gezinnetje bestaat uit, Jessy 34 jaar, Ikke 31 jaar, Dochter Savannah 13 jaar en dochtertje Jana 3,5 maand. Bubbles onze hond, en onze 5 katten, Angie, Sheba, Fester, Pebbles en Lo’an. En onze slang Slash, en we passen allemaal in een huis :mrgreen:
  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Full time mama/ huisvrouw. Heb alleen de lts afgemaakt geen diploma. Ben wel erg handig in het maken van websites, en dat doe ik dus erg graag naast t verzorgen van mijn gezin en KOK :thumbup:
  3. Wat is je grootste droom?

    Oud te mogen worden, mijn kinderen zien opgroeien, en ??? geen idee.
  4. Waar geloof je in?

    Ik geloof in God :wink:
  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn ouders, mijn schoonouders, broer schoonzus en mijn beste vriendin Jose en haar vriend Danny, die tevens peet ouders zijn van Jana
  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Van mijn naam, en mijn leeftijd toen ik me vorig jaar hier aanmeldde
  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Volgens anderen, dat ik te druk ben…
  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Uhmm, druk, heel erg druk, al ben ik de laatste tijd wat stiller, emotioneel, en
  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    Mooiste film, pfff zijn er heel veel, maar een van de mooiste vind ik The Green Mile.
  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Mijn oude versleten gympen :mrgreen:



    En ik geef t stokje door aan Femmieke, die is geloof ik ook nog niet geweest :wink:

@Cell wrote:



1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Papa Ruud en neeeeeeee, niet die van hier :mrgreen: (die vraag krijg ik vaak)




Goh krijg jij die vraag ook “wel eens”. :mrgreen:

Ja, vooral via pb…



“Zeg, ben jij dan samen met Ruud van Kok…? Je schrijft steeds over Ruud dus was nieuwsgierig”



Dat is echt de meest voorkomende vraag per PB…





Maar nee dus, Mijn Ruud is een heeeeeeeeeeel ander exemplaar… zijn gewoon meer hondjes die fikkie heten he… of in dit geval Ruud :mrgreen:

  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ons gezinnetje bestaan uit papa Koen, mama Femke (ikke dus) en ons dochtertje Noortje. Verder hebben we drie katten (twee katers: Gizmo en Pablo en één poesje: Simba) en een konijn (Knabbel)
  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Momenteel full-time huismoeder, binnenkort terug een baantje zoeken of een opleiding volgen (reisagente), ik ben nog niet zeker!
  3. Wat is je grootste droom?

    Een eigen huisje hebben, financieel het goed hebben zodat ik altijd mijn kind(jes) kan geven wat ze willen en nog een paar verre reizen maken.
  4. Waar geloof je in?

    Ik geloof niet in leven na de dood, heb wel respect voor de mensen die het wel doen.
  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn mama en papa en mijn zus
  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Mijn nickname is afgeleid van mijn eigen naam.
  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Volgens mijn man het bedlaken loswriemelen om mn voeten in te rollen :blush:
  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Af en toe weleens emotioneel, soms een tikkeltje impulsief en een controlefreak.
  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    Boek: zijn er zovelen, ik vind Dean Koontz heel goed en het boek van Lolita ook (beter dan de film).

    Beste filmtopper van dit moment: Sex and the City
  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    zomer: platte open schoentjes, in de winter mijn bottines



    Ik geef het stokje door aan Emmeken36 (Mariken) :mrgreen: [/quote]
  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    uhm, heb je even? mamma to be Mariken (ikke dus), papa to be Kees en een stape poezels te weten: Enya, Shinto, Mulder, Scully, Benzai,Kaiyan, Charlie, Inari, Jaryn, Fayza en Ayla (ja beetje veel, I know, maar dat krijg je als je elkaar op een kattenforum leert kennen)
  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik werk in de gehandicaptenzorg, eerst altijd als oproepkrachtm dus assistenten niveau, heb nu een tijdelijke contract als begeleider, met mogelijk uitzicht op vaste uren.
  3. Wat is je grootste droom?

    Heel oud worden met Kees te midden van gezonde kindjes en een stapel poezen.
  4. Waar geloof je in?

    mezelf :mrgreen:
  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    me ouders
  6. Waar komt je nickname vandaan?

    tis de nickname die ik altijd gebruik als mijn eigen naam al bezet is: In Mariken van nimwegen vraag Moenen haar om haar naam te veranderen (omdat het afgeleid is van maria wat hij nie zo leuk vind) zij besluit dan om de eerste letter van haar naam te houden en noem zich Emmeken, 36 is het huisnummer waar ik woonde toen ik die nick verzon (aangezien emmeken ook al vaak bezet was)
  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Volgens mijn man maak ik teveel zooi (en ruim ik het niet op :mrgreen: )
  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Nuchter (oh en een beetje gek)
  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    jemig ik heb er zoveel gelezen en gezien, zou echt niet kunnen kiezen
  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Liefst iets met hak maar door m’n werk wordt het toch meestal iets van sportschoenen



    eeeeeeuuuhhhh en wie zal ik es aanwijzen??? Fryskefaam ben jij al geweest???