De Grote Voorstel-estafette

Cynthia was al geweest, en toen mocht ik :mrgreen: :dance:


  1. Hoe ziet je gezinssituatie eruit:



    Ik woon samen met mijn vriend Tjip, onze dochter Sterre (17 maanden) en onze 2 katten Saar en Jopie. Als alles goed blijft gaan komt in augustus of september Frummel2 :inlove: En 26 februari gaan Tjip en ik trouwen! :dance:


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fultime moederen telt net zo hard mee)



    Heb je ff… :oops: Om te beginnen studeer ik nog, communicatie- en informatiewetenschappen in Tilburg. Daarnaast heb ik een eigen tekstbureau, en hebben Tjip en ik een eigen supermarkt, waar ik ook 2 dagen in de week werk (administratie en een stukje personeelsmanagement). Dan nog moederen en het huishouden, en mijn week is vol :wink:


  3. Wat is je grootste droom?



    Jeetje moeilijk… ik ben eigenlijk gewoon een heel gelukkig mens. Onze grootste droom (na Sterre) was een eigen zaak, en die hebben we er nu 2, en da’s meer dan genoeg :wink: Ik hoop vooral dat alles blijft gaan zoals het nu gaat. Dat de winkel goed blijft lopen, dat Sterre gezond en gelukkig opgroeit en dat er nog een stuk of 3 kindjes bijkomen, die net zo gelukkig en gezond opgroeien. En dat Tjip en ik samen gezond en gelukkig blijven. Oja, en wereldvrede natuurlijk :wink:


  4. Waar geloof je in?



    In mijzelf als moeder, als onderneemster, en eigenlijk gewoon als mens. Ik geloof in Tjip, misschien nog wel meer dan in mijzelf. Ik geloof dat er wel ‘iets’ is daarboven, maar geen idee wat dan precies. Ik geloof dat mijn schoonmoeder betrouwbaarder is dan Predictor. Ik geloof in Sterre en in het kleine wezentje dat in mijn buik aan het groeien is. En ik geloof dat er ook heus een moment komt dat ik mijn studie af ga ronden :roll:


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?



    Mijn ouders, mijn zusjes en mijn vriendinnen (waarvan ik er een aantal al sinds de basisschool ken)


  6. Waar komt je nickname vandaan?



    Het laatste deel van mijn naam: Heske. En Hes was al bezet :mrgreen:


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?



    Als ik vervelende telefoontjes moet plegen dan blijf ik het uitstellen tot ik in de problemen zit :oops:


  8. Wat voor type mens ben je?



    Thuis rustig, zorgzaam en huiselijk, en op de werkvloer verbazingwekkend zakelijk als het moet. Kom het best uit de verf bij mensen die ik goed ken, luisterend oor voor mijn vriendinnen. Soms wat chaotisch en heb een gigantisch gat in mijn hand. En sinds Sterre er is ben ik enorm emotioneel.


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien



    Pffff, heb zooooooveel gelezen dat ik het eigenlijk niet meer weet. Als ik nu iets moet roepen dan zeg ik ‘Dagboek van een geisha’. Beste film weet ik echt niet. Rond de kerst Lord of the Rings weer gekenen en die blijft (blijven) wel erg gaaf, maar ben verder meer van de zoetsappige meidenfilms.

    Beste voorleesboek op dit moment weet ik wel: De spin die het te druk had van Eric Carle (van Rupsje Nooitgenoeg). Sterre is er helemaal blij mee. :inlove:


  10. Welke schoenen draag je het liefst?



    Laarzen met niet te hoge hakken. En m’n balletschoenen, maar die draag ik helaas niet meer zoveel door alle drukte en bekkenklachten.





    En dan nu de grote vraag aan wie ik het stokje eens door zal geven… :think: Nou, niet zo moeilijk eigenlijk, dat wordt Biebs! Mijn mede-augustusstopper 2005, -julimama 2006, augustusstopper 2007 en hopelijk ook septembermama 2008 :pray: Biebserdepieps, leef je uit! :mrgreen: (Biebs checkt volgens mij niet dagelijks KOK, dus geen paniek als het een dag of wat duurt :wink: )



    xHeske

Heee, wat geinig dit! :grin:

Dank je wel Heske!! Ja, wij hebben wel iets speciaals met elkaar, op 1 of andere manier! :lol: :grin: Ik hoop natuurlijk ook dat ik mee mag doen met de sept-mamma’s!! :pray:





Nou daar gaan we dan:


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ik woon samen met mijn vriend en samen hebben we een zoontje Sven van bijna anderhalf! Verder 2 katten en nog een stel vissen 8).


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik werk op een kinderdagverblijf 2 om 3 dagen, maar heb Sociaal Pedagogische Hulpverleners diploma, dus wil eigenlijk wat anders gaan doen.


  3. Wat is je grootste droom?

    Samen met ons gezinnetje (hopelijk in de toekomst uitgebreid) en naaste familie een gezonde en gelukkige toekomst tegemoet gaan!!


  4. Waar geloof je in?

    Dat er meer is tussen ‘hemel’ en aarde dan de mensheid alleen.


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn ouders


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Sja, een beetje suffe afkorting van mijn eigen naam :mrgreen:


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Chaotisch zijn en dingen vergeten/ uitstellen.


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Vrij rustig en nuchter, na de zwangerschap wat meer gevoelig/emotioneler.


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    Film vind ik Lord of the Rings wel 1 van de beste. Boek… mmm, daar kan ik er niet 1 heel duidelijk van noemen moet ik zeggen.



    In de trent van Heske over voorleesboeken: Gijsje en Gonnie of Dribbel!! :grin:


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Laarzen (ehh, dan heb ik het niet over visserslaarzen he! 8)), ook voor mij niet te hoge hak het liefst.





    Ik geef mijn stokje door aan…Britt!!

Had dit nog nooit gevonden, maar leuk om te doen. Thanks Biebs



1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

Ik woon samen met mijn vriend Adriaan en heb een zoontje van 17 maand die Stijn heet. Daarnaast hebben we nog twee katten die Fons en Levi genaamd.



2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

Ik werk 3 dagen bij een financiele instelling als financieel adviseur.



3. Wat is je grootste droom?

Van vroeger uit een groot en gelukkig gezin, helaas blijft dat bij dromen voor wat betreft de uitbreiding in ieder geval.



4. Waar geloof je in?

Ik geloof dat een hoop dingen voorbestemd zijn om te gebeuren. (Alleen jammer dat je geen inzage hebt in de toekomst.)



5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Mijn ouders en zus



6. Waar komt je nickname vandaan?

Ik vond Britt altijd een geweldig leuk meisjesnaam. Adriaan niet dus we zouden nooit een dochter krijgen met die naam. Vandaar dat ik hem dan maar als nickname ben gaan gebruiken.



7. Wat is je meest irritante gewoonte?

Dat ik altijd alles onder controle wil hebben. Dit breekt mij regelmatig zelf op. Maar het afleren is o zo moeilijk. (iemand tips?)



8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

Ongeduldig, veeleisend tegenover mijzelf en soms de omgeving. En vreselijk emotioneel als iets onrechtvaardig is.



9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

Beste boek heb ik niet, ik lees alles van Nicci French en vind ze allemaal even mooi. Beste films vind ik over het algemeen Horror films maar in dit geval kies ik voor de romantiek en kom uit op SISI.



10. Welke schoenen draag je het liefst?

Laarsen met een middelhoge hak voor de winter en casual pumps met middelhoge hak in de zomer. (Mags en sloffen doen het over het algemeen ook goed.



Ik wil heel graag het stokje doorgeven aan…Pumba

Wat leuk dat ik ook mag :mrgreen:


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Ik ben getrouwd met Frits en we hebben een dochter Amélie.


  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik werk 3 dagen in het UMCG als secretaresse van een professor.


  3. Wat is je grootste droom?

    Een motor kopen. Toen ik bevallen ben mocht ik als cadeau van mijn man een motor kopen. Maar aangezien mijn auto te klein was, heb ik toch maar een andere auto gekocht. Maar ooit hoop ik toch een motor te hebben.


  4. Waar geloof je in?

    Ik geloof dat een hoop dingen voorbestemd zijn om te gebeuren. = het antwoord van Britt, maar dat geloof ik ook wel. Maar ik denk dat het goed is dat je niet altijd weet wat er gaat gebeuren.

    En ik geloof in mezelf natuurlijk :mrgreen: .


  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn ouders.


  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Ik wilde eerst een andere nickname (Tasje), maar die werd al gebruikt, al ben ik 'm nog nooit tegengekomen. Ik heb dus van alles geprobeerd en Pumba was nog niet in gebruik.


  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Ik “hap” heel snel (ook al heb ik geen honger :mrgreen: ). En er zijn dingen die precies zo moeten en niet anders, bijv. het opvouwen van de was.


  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Ik ben druk, praat veel, nuchter, meelevend en hulpvaardig (lijkt wel een sollicitatie :lol: )


  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    Ik heb niet echt een boek of film die ik de beste vind, maar ik vind de boeken van Jill Mansell leuk, lekker lezen en niet over na hoeven te denken. En ik heb alle Harry Potter boeken gelezen.


  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Het liefst hoge hakken, dan voel ik me vrouwelijker en ben ik wat groter :mrgreen:



    Ik geef het stokje door aan: Louise (ik heb een PB gestuurd, dus hopelijk leest ze die snel)

Dank je wel Natas :smiley: Hierbij dan…



1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

vriendlief, ikke en mijn twee schatjes van kids!!



2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

Ik werk al medisch secretaresse in het UMCG.



3. Wat is je grootste droom?

Tja ik ben een simpel mens die heel gelukkig is…grote dromen heb ik eigenlijk niet, maar gewoon een keer op de foto met Marco Borsato zou ik al geweldig vinden!! Maar een supermooie trouwjurk vinden is er ook zo een… :inlove: :inlove:



4. Waar geloof je in?

Dat er meer is tussen hemel en aarde!!






5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

Pfffffff dat zijn er nog al wat…hebben jullie even… :smiley: :smiley:

Mijn mams en haar man, mijn schoonouders, mijn zusje en broertje in Den Haag, onze zeer dierbare vriendin Renate…dat zijn zo wel de belangrijksten.




6. Waar komt je nickname vandaan?

Welke Nickname??? Ooh LOLINI :smiley: …LOuise LIan… NIels…



7. Wat is je meest irritante gewoonte?

Ik bemoei mij soms met dingen die me geen donder aan gaan :oops:



8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

Spontaan, enerzijds erg nuchter anderzijds heel emotioneel. Kan heel druk zijn maar wanneer ik me niet op mijn gemak voel ben ik heel rustig.



9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

Beste boek: Bloemen op zolder van Virginnia Andrews,

Film: Sixth sense en The Green Mile.




10. Welke schoenen draag je het liefst?

Mijn laarzen :lol: ook al is het 30 graden :oops
:



Ik geef het stokje door aan LK, ook ik stuur haar ff een PB!!



Groetjes,



Louise (LOLINI :smiley: )

he ik ben al geweest,



ik denk even na over een andere KOK-er

oke ik dacht al te hebben gecheckt maar niet goed dus…

ik heb kaar gevraagd!

Super dank je wel!!! :thumbup: :thumbup:

komt zo…

Doei

Nou komt ie:




  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?



    *Ik ben getrouwd. Bijna 6 jaar. ( 20 juli 2002) Wij hebben twee kinderen ,2 jongens. Luuk is 4,5 jaar en Tom is 2,5 jaar.
  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)


  • Ik werk bij een koelhal. Een warehouse zeg maar. Een distributiecentrum en transport. Hahahaha een echte mannenwereld :wink: 16 uur werk ik in de week.
  1. Wat is je grootste droom?


  • Dat ik en mijn gezin gezond blijven.
  1. Waar geloof je in?


  • Dat ik een hele mooie toekomst heb. Pff wel een moielijek vraag.
  1. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?


  • Mn beste vriendin.
  1. Waar komt je nickname vandaan?



    *Ik heet eigenlijk Karen. Maar dat kon toen niet. Dus koos ik voor Karin.
  2. Wat is je meest irritante gewoonte?



    *Dat ik alles dubbel moet nakijken. Zoals gas fornuis. Of die wel uit is. Of dat de deuren wel op slot zitten.
  3. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)


  • Emotioneel, eigenwijs.
  1. Beste boek/film ooit gelezen of gezien


  • Ik heb meerdere:13 days at night.

    Wrong turn

    The shining.
  1. Welke schoenen draag je het liefst?


  • Laarzen.



    Zo dat was het. :wink:



    Nu nog even bedenken wie de volgende is. Die nog niet is geweest.,



    Ik geef mijn stokje door aan Andromaca. Als ze wil dus. :wink: Ik pb haar nu even.

En toen lag het weer een week stil…





Jammer hoor! :frowning:

Ik heb Laura een pb,tje gestuurd vorige week. Ze antwoorde wel om uitleg. Maar of ze het doet weet ik niet.

Karin, waarom geef je het stokje dan niet aan iemand anders door!

Of rechtstreeks vragen of zij mee doet met het estafette-ronde!



Ik vind het zo jammer dat het door 1 persoon niet meer loopt.



Liefs,

Moon

waneer kan ik hier weer genieten van de voorstelestafette :think:







:lol: :lol:

Mukkemuk, ben jij al geweest?



Ik stel voor om maar iemand aan te wijzen? Dit schiet niet op zo.

Wat vinden jullie?



Liefs,

Moon

Karin, als je nog niks gehoord hebt mag je wel iemand anders vragen hoor. Mukkemuk ofzo idd

ik ben al geweest sorry :-*

Zal ik dan zo vrij zijn?